נגישות
נגישות

TOP10 פתח תקווה – מסעדות טובות בפתח תקווה ב-2016

בשקט בשקט מבססת פתח תקווה את מעמדה כמוקד משיכה קולינרי, ומציעה מבחר מסעדות. כך דירגו גולשי רסט מסעדות טובות בפתח תקווה ב 2016 לפי פרמטרים שונים. לפניכם עשר הטובות ביותר בעיר

מסעדות TOP 10 חדשות מהצלחת
יערית טרבלסי
תאריך פרסום: 01/02/2017, 10:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

במהלך שנת 2016 דירגתם מסעדות שאכלתם בהן לפי פרמטרים כמו איכות האוכל, שירות, אווירה ועוד. מבין מסעדות טובות בפתח תקווה, דורגו עשר המסעדות שזכו לציון הכי גבוה, ובקרוב נחשוף מי במקום הראשון.

רוצים גם לדרג? מחפשים מסעדה ברסט, נכנסים לכרטיס שלה וכותבים חוות דעת או נותנים ציון. 
          
אלפרדו 
מסעדה איטלקית כשרה למהדרין, הממוקמת באזור ההייטק של פתח תקווה. במילון מונחי הגסטרונומיה, אלפרדו פירושו רוטב איטלקי עשיר, עשוי שמנת, גבינת פרמז’ן וחמאה, ומבוסס התפריט על המטבח האיטלקי המודרני והקלאסי, מתבסס על חומרי גלם משובחים וטריים, ומכיל לא מעט מנות איטלקיות מפנקות.

הצצה לתפריט: לזניה ארבע הגבינות - שכבות פסטה טרייה, רוטב רוזה, חצילים, גבינת פרמז’ן, גבינת עיזים, גבינת שמנת וגבינה בולגרית מוקרם בתנור בגבינת מוצרלה (62 שקלים); ברבוניה פריכה - פילטים של ברבוניה בציפוי פריך על מצע בורגול ועשבי תיבול, שמן זית ולימון בנגיעות רוטב איולי (45 שקלים); פיצה קרצ‘ופי - רוטב עגבניות, פרוסות ארטישוק, בצל סגול, זיתי קלמטה וגבינת מוצרלה (56 שקלים). 
אלפרדו, דרך אם המושבות 94, פתח תקווה, 053-9441289
אלפרדו

גומבה 
מסעדה איטלקית שמחה ומלאה תמיד באנשים, שמציעה מנות פסטה טריות, פיצות עם קראסט פריך, סלטים רעננים ובעיקר אווירה כייפית. המנות מיוצרות בטכניקות מסורתיות של בישול ואפייה הפסטה מיוצרת במקום, הפיצות נאפות בטאבון המקומי וחלק מהרטבים מתבססים על חומרי גלם המיובאים במיוחד מאיטליה בייבוא אישי.

הצצה לתפריט: פסטה מהטאבון - קנלוני גבינות ותרד ברוטב עגבניות ובשמל; טורטליני תוצרת בית במילוי גבינות ופטריות צלויות, ברוטב חמאה ומחית כמהין; מיני קלצונה נפוליטני; פסטה פונגי דל בוסקה - תערובת של פטריות צלויות, שמנת, טימין, מחית כמהין ותרד.
גומבה, לשם 11, פתח תקווה, 053-9367894
 
ספגטים  
הסניף המקומי של הרשת האיטלקית הותיקה, המשתרע על שטח של כ- 350 מ"ר שעוצבו על ידי האדריכל ליאור גנץ. מקומות הישיבה מפוזרים בחלל, ובמרכזו בר שנותן מענה למבלים בשעות הלילה. הקירות מצופים בעץ והאווירה במקום נעימה וכייפית.

הצצה לתפריט: ברוסקטה פומודורו - לחם קלוי בשמן זית, קוביות עגבנייה ובצלי שאלוט, בזיליקום, אנשובי אורטיז ושבבי פרמז'ן (24 שקלים); פיצה פונגי וכמהין - קרם כמהין, גבינת מסקרפונה, גבינת מוצרלה מגורדת, פטריות שמפיניון, פורטובלו ופטרוזיליה (49 שקלים); שרימפס פריטו - שרימפס בציפוי פריך בליווי איולי, חרדל ויין (27 שקלים). 
ספגטים, הסיבים 18, פתח תקווה,  053-9426933

206 גריל בר
מסעדה ישראלית השייכת לקבוצת 206. התפריט מבוסס על אוכל ישראלי, ולצד מבחר של מנות פתיחה, המשלבות את הקלאסיקה של מסעדת 206, תמצאו מנות חדשות ויצירתיות, מזטים, קינוחים, שתייה קלה, בירות וקוקטיילים וכמובן, את החומוס המיתולוגי שלה.

הצצה לתפריט: חומוס גרגירים (24 שקלים); חומוס פרגית (33 שקלים); סטייק פרגית במרינדת חרדל ודבש עם תוספת לבחירה (69 שקלים); קבב טלה- עם ירקות צלויים,תפו״א מדורה וטחינה בצד (69 שקלים); המבורגר- 250  גר׳ עם צ׳יפס בצד תוספות בצל מטוגן/ביצת עין/חמאת שום לבחירה (59 שקלים. תוספת 7 שקלים).  
206 גריל בר, שחם 30 , פתח תקווה, 053-9378734
206 גריל בר

BLACK 
סניף כשר של רשת ההמבורגרים המוכרת, של השף צחי בוקששתר שמציעה חגיגה מונומנטלית של בשר עם אלכוהול מעולה. בתפריט 12 סוגי המבורגר בהם המבורגר צמחוני ובשרים איכותיים.
הצצה לתפריט: פיזה - שתי קציצות Black Burger של 220 גרם, פטריות שמפיניון ופורטובלו, פלפלים, עגבניות על הפלאנצ'ה, זיתים, בצל, ארטישוק ועשבי תיבול. מוגש עם המון צ'יפס וצ'יפס בטטה (129 שקלים); T-REX מטורף - המבורגר 450 גרם עם רוטב מיונז-חרדל, פרוסות חזה אווז וביצת עין, בתוספת מיני חלת בצל מעל (99 שקלים); בואנוס אייריס בורגר- המבורגר עסיסי וטעים במיוחד, עשוי מנתח הבשר הכי אהוב בדרום אמריקה ושום קונפי (65 שקלים).
BLACK, הסיבים 18, פתח תקווה, 053-9442851
BLACK פתח תקווה

מוזס
סניף כשר של רשת מוזס, הממוקם ליד מרכז יכין סנטר ומציע מנות ראשונות מסקרנות, סלטים מרעננים ומנות בשר משובחות היוצאות היישר מהגריל הלוהט, כשבראשן מנת  הדגל של הרשת - הארטבורגר.
הצצה לתפריט: מוזס בורגר בקר קלאסי- 150/200/300 גר' - 100% בשר בקר מחלקים מובחרים טחון ידני גס (49/57/64/ שקלים); קראנצ'י בורגר - תערובת בקר קלאסי, מוגש עם סלט קולסלאו ורוטב אלף האיים (57 שקלים); עוף קייג'ן - חזה עוף בתבליני ברביקיו מעושנים (67 שקלים); מוזס ארטבורגר 250 גר' - מתכון בן שלושה דורות, מחלקים מובחרים של בקר, עגל וכבש, בקיצוץ גס עם קטשופ פלפלים ביתי (64 שקלים).
מוזס, שחם 22, פתח תקווה, 053-9372538
מוזס פתח תקווה

אחלה
מסעדה בשרית ותיקה "אסלית" כשרה למהדרין, שמציעה סלטים טריים ללא הגבלה אותם מכין השף יום יום, מעדני בשר טרי ומשובח על האש וקינוחים מדהימים. במקום נערכים גם אירועים המעניקים לבעלי השמחה ואורחיהם אירוע יחיד מסוגו ויוצא דופן הכולל אוכל, משקה וקינוחים כיד המלך.
הצצה לתפריט: אחלה טחינה - עם הרבה שום ופטרוזיליה; מפרום בנוסח טריפוליטאי; אורז עם שעועית; פילה הודו; אשכי הודו; אחלה כנפיים ברוטב טריאקי/ צ'ילי; סטייק "אחלה" מיושן; פורל על האש, ללא עצמות שידרה.
אחלה, גיסין אבשלום 9, פתח תקווה, 053-7933443
 
אויאמה
מסעדה אסיאתית המשלבת מזרח ומערב. בתפריט תמצאו מנות רבות על טהרת המטבח האסיאתי, אך גם לא מעט מנות אוריינטליות ממקומות אחרים, תוך שימת דגש על הפן האמנותי של אופן הבישול, צורת ההגשה וכמובן שילובי המזון עצמם.
הצצה לתפריט: סלט פירות ים - שרימפס וקלאמרי עם אטריות שעועית דקות, פטריות פאנגוס, עגבניות שרי, צנונית וסלרי, ברוטב ויניגרט צ'ילי ליים (59 שקלים); סמוסה - כיסונים הודיים ממולאים בתפוחי אדמה, מוגשים עם צ'אטני עגבניות ורוטב טחינה עמבה הודית (29 שקלים); גרין קארי ביף - קדירה תאילנדית עם בשר בקר מפורק בצלייה ארוכה, ירקות שורש וחצילים ברוטב קארי ירוק, חלב קוקוס וכוסברה, מוגש עם אורז מאודה (68 שקלים).
אויאמה, דרך יצחק רבין 17 ,פתח תקווה, 053-9444149
 אויאמה
קינג ג'ורג'
הסניף הפתח תקוואי של רשת המסעדות הותיקה. בתפריט מגוון רחב של סגנונות קולינאריים לכל המשפחה במחירים נוחים, החל ממטבח איטלקי כלה במטבח אמריקאי ועד תבשילים ומנות ביתיות.
הצצה לתפריט: סלט קינואה ירקות - קינואה, מלפפון, עגבנייה, בצל סגול, פטרוזיליה בתיבול של שמן זית ומיץ לימון (15 שקלים); כדורי ארנצ'יני - אורז עגול, בצל, חמאה, פרמז'ן מוצרלה מוגש על רוטב פומדורו (25 שקלים); נודלס ירקות אסיאתי - אטריות נודלס מוקפצות ברוטב אסיאתי ביתי,בצל ירוק, פטריות שמפיניון, גזר, כרוב לבן, שעועית ירוקה, פלפל אדום, ג'ינגר, שום, בזיליקום ונבטים (35 שקלים); פוטנסקה - שמן זית, שום, פלפל חריף, פילה אנשובי, חצילים, עגבניות שרי, פטרוזיליה ובזיליקום (35 שקלים).
קינג ג'ורג', שחם 36, פתח תקווה, 053-6130276
קינג ג'ורג' פתח תקווה

פפריקה 
מסעדה ישראלית עממית וקלאסית אבל עם טוויסט. המנות מגוונות ורב תרבותיות, יצירתיות, מתובלות היטב, טעימות ומשביעות. המסעדה הוותיקה מאכילה את כל בוגרי פתח תקווה במשך שנים רבות.
הצצה לתפריט: חומוס עם טחינה (23 שקלים); סלט עוף מקסיקני - נתחי עוף במרינדה, עגבניות שרי, מלפפון, תירס, גזר, מיקס עלים, פלפל קלוי, כוסברה, נענע, קריספי נאצ'וס, גאווקמולי, ויניגרט צ'ילי ליים (53 שקלים); טוסט פפריקה - עגבנייה, בצל, פלפל קלוי, גבינת מוצרלה מוקרמת ורוטב פסטו (42 שקלים); פתות ביצים, גבינה צהובה וזיתים (27 שקלים). 
פפריקה, שחם 21, פתח תקווה, 053-9440416

>> לכל סיכומי TOP10 לשנת 2016

"החברה מבקשת להבהיר כי כל המסעדות הזוכות נבחרו על ידי הגולשים במנותק משיקולים מסחריים; בחירה זו נעשתה על פי פרמטרים שנקבעו מראש ע"י החברה באמצעות אלגוריתם אוטומטי ובפיקוחו של עו"ד על תהליך הבחירה".

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
סושי לנשים בהריון של ניני האצ'י (צילום: באדיבות המקום)
מנה  של מסעדת כרמים (צילום: נועם פריסמן)
סושי של TYO (צילום: באדיבות המקום)
ארוחת בוקר באלנה
אייר קפה: מקום מושלם לאירוע
מסעדות מומלצות לארוחה משפחתית
מסעדות מומלצות ברמת החייל
מסעדות מומלצות במתחם שרונה
Top 10 - מסעדות המרקים המומלצות לשנת 2023
איפה אוכלים סביצ'ה או טרטר של קיץ?
בוקר חו"ל: איפה תאכלו ארוחות בטעמים של אירופה?
מה כדאי לכם לאכול באזור  הכנרת?