נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לא מזמן ביקרתי בהונג קונג, וקשה היה שלא להבחין בדמיון הרב בין האי שנמצא בצדו המזרחי של כדור הארץ לבין ניו יורק שנמצאת בצדו המערבי. הדמיון מתבטא, בין השאר, בגורדי השחקים העצומים שמכסים את קו הרקיע, בכמות האנשים שנמצאים ברחובות ובמרכזי הסחר, בחנויות המערביות שנמצאות בכל פינה וכמובן במסעדות הפזורות ברחבי האי שבהן ניתן למצוא את השילוב בין המטבח האסייתי והמטבח המערבי המוכר והאהוב.

לערבב ביזנס ופלז'ר
ביקורי האחרון במסעדת פריים (frame) ברמת החייל, גרם לי לתחושת דה ז'ה וו וגעגועים לאי הסיני מיד עם כניסתי למתחם המפואר. המסעדה ממוקמת ברמת החייל בתל אביב. מחד, מקום עבודתם של בכירי ענף הפרסום וההיי טק, ומאידך ומקום מפגשם של ידועני הארץ (כוכבי כדורסל מקומיים לצד דוגמניות וזמרים) המשרים אווירה עסקית ומבטיחה לצד יוקרה וקלילות.
ובכדי לחזק את אווירת השיק, במקום התפריטים המסורתיים, את המנות בוחרים באמצעות טאבלטים הכוללים תמונות שמעטרות את המנות (יש מנות שמצולמות ב-360 מעלות). התפעול קל ונוח, וגם טכנופובית מצויה שכמותי הצליחה להסתדר איתם ללא בעיה.

מאפה פוקאצ'ה ומטבלים. מסעדת פריים

2 כוסות למברוסקו שהוגשו בעת בחירת המנות, עזרו לנו להתמקד במגוון המנות הגדול הכולל  סוגים רבים ושונים של סושי, סשימי וניגירי, בשרים,דגים ופירות ים, כשלצידם מגוון רחב של פחמימות וסלטים שונים.

בשורה ממזרח וממערב
למנות פתיחה בחרנו מהצד המערבי של החיך - מטבלים בליווי פוקאצ'ה (29 ₪) - פוקאצ'ה אוורירית ופריכה, שהוגשה בליווי של טחינה שנעשתה במקום, ממרח אבוקדו ורוטב בלסמי ומהצד המזרחי, סלט שורשים אסייתי (52 ₪) - רצועות ירקות (נענע, מלפפון, כרוב, גזר ונבטים) בוטנים, רוטב אסיאתי וצ'ילי מתוק פיקנטי. ובכדי לאחד בין הטעמים בחרנו בכרובית מוקרמת (45 ₪) - נתחי כרובית בתנור, בליווי רוטב קיסר, צ'ילי מתוק ופרמז'ן שיצרו שילוב מפתיע של  טעמים, שגם אחת שאינה חובבת גבינות כמוני לא הצליחה להפסיק לכרסם.

בן זוגי שמע לעצתו של המלצר האדיב ובחר למנה העיקרית נתח סינטה עם עצם במשקל 500 גר' ולצדו פטריית פורטובלו ממולאת בכבד אווז (160 ₪). הנתח המרשים הגיע חתוך לפרוסות בגודל הנכון וברמת צלייה מדויקת. הפטרייה במילוי הכבד  השלימה מופע קולינרי מרשים – שאפו!

מאחר ובכל שולחן אחר הזמינו סושי, היינו חייבים לטעום, והזמנו את קאצ'ו ראצ'ו סלמון (58 ₪) - חתיכות סלמון אפוי ואבוקדו, במעטפת סלמון בפנקו – סושי חם המגיע עם מטבלים של ספייסי מיונז, סויה וצ'ילי מתוק – בהחלט שווה כל ביס.
טאבלט הקינוחים שוגר אל השולחן, ומיד צד את עינינו ה-frame ברולה  - גנאש שוקולד בליווי קרם ברולה, רוטב שוקולד לבן ובננות מקורמלות, שמוכן במקום ועל כן יש להמתין כ15 דקות להכנתו. במבט לאחר הייתי מוכנה להמתין גם כפול מזה – בהחלט סיום מושלם לארוחה מגוונת בסוגי טעמים ומטבחים, שהשתלבו להם בהרמוניה מושלמת.

חשבון בבקשה:
פוקאצ'ה - 29 ₪
סלט שורשים אסיאתי - 52 ₪
כרובית מוקרמת - 45 ₪
נתח סינטה 500 גר' - 160 ₪
סושי קאצ'ו ראצ'ו - 58 ₪
FRAME  ברולה - 52 ₪
סה"כ - 396 ₪

* כתבה פרסומית
 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פריים סושי בר בתל אביב
053-9368746

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
בשר ובירה - סיפור אהבה
גם הרצל אהב סושי?
נשארת בתמונה
הבוקר הוא טוב
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר