נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

"אתה זוכר שאתה חייב לי סושי" הדס סימסה לי ממעמקי תורנותה בחדר המיון. "לא", עניתי בפשטות. "התערבות.. דרבי.. אמרת שאם הפועל מנצחת אתה מזמין אותי". "נכון", ניסיתי להתחמק איכשהו "אבל מי באמת האמין שהפועל ינצחו?". ניסיון ההתחמקות כפי שהבנתי מיד לא היה מוצלח, וכבר באותו ערב מצאתי את עצמי בדרך לפריים רמת החייל, משנן לעצמי להפסיק להתערב על כדורגל.

 

אצטדיון החלומות

בין בניני המשרדים וההיי-טק של רמת החייל ניצבת מסעדת פריים, שמהווה את אחד המוסדות הידועים בעיר. טוב נו, הדס לא מסתפקת בפחות מאייקונים קולינריים. עיצוב המקום מאוד פיוז'ני וניו-יורקי, כשעל הקירות ניצבים שלל מסכי פלזמה המקרינים את מיטב אירועי הספורט. גאדג'ט משעשע ניצב ליד השולחנות בדמות מסך מגע עם תפריט המסעדה, אשר יכול להפוך גם לקונסולת משחקים לילדים (וגם לילדים מבוגרים כעבדכם).

 

עוד בטרם התחלנו בהזמנה ניגשה אלינו ציפי מנהלת המסעדה, אישה שוקקת ומלאת שמחת חיים, שיודעת דבר או שניים על אוכל, מסעדנות והחיים בכלל. ציפי סיפרה לנו שלפריים אין זהות אחת, ומנעד האנשים והאווירה בה משתנים במהלך היום. בשעות הבוקר מוגשות ארוחות בוקר באווירה רגועה, בצהריים מתמלא המקום תזזית כשאנשי ההיי-טק יורדים לחטוף את אחת העיסקיות (המשתלמות!) של המסעדה, ובערב מגיעה המסעדה לשיאה והופכת ל"לאונג'" עדכני. הבר מתמלא וכך גם חלל המסעדה, מפגיש בין אורחים ממקומות שונים, משפחות, דייטים וידועני העיר. ואם כל זה לא מספיק, מסתבר שמאחורי המסעדה קיים אולם הקרנה פרטי שמארח חברות ואירועים משפחתיים, כשעל האוכל מופקד כמובן הצוות של פריים.

 

משחק מקדים

בזמן שבהיתי באחד המשחקים ששודר על גבי המרקע (תוך שהזכרתי לעצמי לא להתערב על כדורגל) הדס כבר דאגה שלשולחננו יגיעו סוגי כיסונים בדמות דים סאם שרימפס (52 ₪) וגיוזה (41 ₪). בזמן שבתל אביב נפתחים חדשות לבקרים דוכני דים-סאם, המקצוענות של פריים מצליחה להדגים דים סאם מהו. חמישה כיסונים שקופים ועדינים שמולאו בשרימפס קצוץ, הביאו לפי טעמי ים שהורגשו בכל ביס וביס. כיסוני הגיוזה המטוגנים שמולאו בחזה עוף וג'ינג'ר, היו מדוייקים אף הם והכינו אותנו לקראת הבאות. את מנות הפתיחה ליווינו עם שתי כוסות שרדונה של יקב ברקן (32 ₪), יין מעודן ונעים, שהשתלב בנון-שאלאנט בארוחה.

 

למסגרת חוקים משלה

בבואנו לבחור את העיקריות, החלטנו לשלב בין המומחיות האסיאתית שגילו המנות הראשונות, לבין הפאסון האירופי שנשקף מהתפריט וכך הוחלט – איך לא – על סושי וסטייק. רול מאקי סלמון ולימון (52 ₪) הכיל סלמון ואספרגוס שנעטפו בסלמון ולימון מרכיבים רול סושי מדויק, מרענן ושמח. המשכנו באגף הסושי עם רול "קטרפילר ספייסי צ'יקן" (46 ₪) שהציג עיגולי אורז עם כיפת אבוקדו ירוקה ממולאים בקריספי צ'יקן והתוצאה - רול בעל טקסטורה ייחודית המשלב את רכות האבוקדו ופריכות חזה העוף בצורה מושלמת לידי אומנות.

 

אבל עם כל הכבוד לסושי של פריים וכבודו במקומו אכן מונח, המנה המנצחת של הערב ללא ספק הייתה מניפת פילה הבקר (152 ₪). שני מדליוני פילה בקר, עליהם נחות מעדנות פרוסות כבד אווז. אם היינו מקבלים מנה כזו בפריז, לרגע לא היינו מתבלבלים. פילה הבקר הוכן בדייקנות למידת עשייה מדיום-רר וכבד האווז שהונח עליו נמס בפה והדהים בעושר הטעמים העצום שבפיסת הבשר השמנונית הזו. שתי פיסות הבשר הללו נאבקו על תואר "היפה ביותר בצלחת", אבל ללא ספק – שתיהן ניצחו. מנה מושחתת? אולי. אבל מנעד הרגשות שהיא הציפה שווה גם האשמה בשחיתות.

 

הארכה

הבטנו המומים בצלחות הריקות מנסים להבין איך הצלחנו לסיים כמויות כאלה? אבל הדס לא ויתרה על האפשרות לסחוט את ההתערבות עד תום. אחרי שנרגענו מעט מהאוכל הופיע על השולחן "פריים-ברולה" (44 ₪) - גנאש שוקולד עליו הונח אחר כבוד קרם ברולה ועל שניהם נשפכו מכל טוב רוטב שוקולד לבן ובננות מקורמלות. מה עושים עם כל הטוב הזה? החום של הגנאש והקור של הברולה הדגימו היטב את האקלקטיות והתפיסה המגוונת של פריים ששלחו אותנו הבייתה עם חיוך שלא נמחק גם זמן רב אחרי.

 

חשבון בבקשה

דים סאם שרימפס – 52 ₪

גיוזה – 41 ₪

שרדונה של ברקן – (31x2) 62 ₪

רול סלמון ולימון – 52 ₪

רול קאטרפיל ספייסי צ'יקן – 46 ₪

מניפת פילה בקר – 152 ₪

פריים ברולה – 44 ₪

סה"כ – 449 ₪, לארוחה ששווה להפסיד בהתערבות עבורה.

 

 

*כתבה פרסומית.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פריים סושי בר בתל אביב
053-9368746

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
צ'וקה עושה אחלה של סושי
אואזיס באספרסו בר
עושה לי טוב בלב
שולה והמשפחה
חוף חלב ודבש
חלום ליל קיץ
הפתעה בירושלים
לא רק שקשוקה
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה