נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בשבת בצהריים היפה שאיתי ואני שמנו פעמינו לרמת החייל. היות וזה היה פחות או יותר בילוי השבת המרכזי שלנו, החלטנו שמוטב ללכת על בטוח. המקומות החדשים שצצים באזורי הבילוי כמו רמת החייל בתדירות גבוהה מידי, מתגלים לא פעם כמלכודות מהסוג שניתן לאתר רק עם קבלת המנות לשולחן. לפיכך נכנסנו למוסד וותיק ומוכר שלא יכול לאכזב - מסעדת פריים.

במונחים תל אביביים, הפריים היא פיסת היסטוריה. אתם מבינים, אם התיישבתם במסעדה תל אביבית, מוטב שתזמינו מיד ראשונות, עיקריות וקינוחים כי בפרק הזמן שיעבור עד שתקבלו את העיקרית המסעדה עלולה להיסגר, להחליף בעלים ולהיפתח מחדש בתפריט שונה לגמרי. בפריים, החשש הזה לא קיים.

מזג אוויר מדויק
התיישבנו דווקא באזור המעשנים המואר והמרווח שמחוץ למתחם המסעדה הפנימי המעוצב. התחשק לי ליהנות ממזג האוויר בימים הבודדים לפני שהוא הופך לעיסה דביקה. ואכן נהנינו. פתחנו בסלט קיסר (57 ₪), בפטה כבד מעורב (₪52) ובקנלוני (39 ₪). סלט הקיסר הוא מנה שבכל עת שתופיע בתפריט, בכל תפריט, היא תופיע גם על שולחננו ובפריים בהחלט יכולים להתגאות בקיסר שלהם. מנה גדולה, רוויה בעוף ובפרמז׳ן והרוטב טעים ומדויק. הקנלוני גם הוא סיפק את הסחורה ונאכל בזריזות על רוטבו השמנתי הסמיך והירקרק מתרד. מנה טעימה ושמנה במידה שווה.

פטה הכבד, שהגיע במרקם מדויק להפליא והוכן מכבד עוף ואווז, הופיע על שולחננו עם טוסטונים קראנצ׳יים טעימים שהלמו אותו בהחלט. האגס המתקתק באדום עז מיין, שהופיע על הצלחת לצד הכבד, הוסיף לו את הטאץ׳ המתקתק המתבקש. החגיגה בעיצומה.

חגיגות זה אנחנו
בפריים מתהדרים בשנים האחרונות בתואר המכובד ״מנת הסושי הטובה ביותר בארץ לשנת 2008״ בו זכו בתחרות שהתקיימה אז. עוד לפני הזמנת הפתיחים התלבטנו ארוכות אם לבחון את הספציאליטה הזה. בדיעבד שמחנו מאד על בחירתנו ה״נועזת״ והרי המסקנה - הפריים, מתברר הוא הרבה יותר מאופציה איכותית לסושי ואכן ניצב ברמה אחת מעל כל סושי אחר שאכלנו בשנים האחרונות.

עיקר העניין
עניין חשוב בפריים שלא לקחנו בחשבון, הוא הגודל. השילוב הנדיר בין איכות וטעם לבין כמות מכובדת בא לידי ביטוי בפריים יותר מאשר ברוב המקומות שיצא לכם לבקר. כך יצא שסיימנו את שלוש הראשונות והמחשבה על לאכול עוד משהו נוסף עוררה בנו גיחוך. אז הזמנו פילה בקר 250 גרם (126 ₪). אחד, לשנינו. מנה משובחת במיוחד ועשויה כהלכה.  

בסיום העיקרית הטעימה הזו כבר באמת התפקענו מבליסת יתר. אז הזמנו רק נפוליאון ברולה אחד כקינוח (42 ₪) ושוב אחד לשנינו, כי אנחנו הרי לא חזירים. גם פה לא נרשמה אכזבה והקינוח לא נפל באיכותו מהראשונות ומהעיקרית. לסיכום, יצאנו מלאים במיוחד, נהנינו מהאיכות הותיקה והמוכרת של המוסד התל אביבי הזה ולא פחות חשוב, תוך 10 דקות היינו בבית. 

חשבון בבקשה
קיסר - 57 ₪
פטה כבד - 59 ₪
קנלוני - 32 ₪
פילה בקר - 126 ₪
קינוח - 42 ₪
גולדסטאר - 24 ₪
מים - 10 ₪
סה"כ – 350 ₪


*כתבה פרסומית.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פריים סושי בר בתל אביב
053-9368746

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
כמו בחו"ל: המעדנייה של גולדשטיין
ארוחה קונספטואלית מארץ האגדות
מרגישים בבית בדג על הנחל
מירנצ'ו תסחף אתכם למרכז אמריקה
נוסעים לנס ציונה
יודעת את העבודה
כשזה תופס אותך
ברוב פאר והדר
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה