נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

יחי האובססיה
בתור חובב מסעדות מושבע, אני עוסק בחיפוש בלתי פוסק אחר מקומות טובים לאכול בהם. אני דואג לקרוא, לשאול, להתעניין, להתנסות ולהישאר מעודכן, עד כדי חשד עצמי קל באובססיביות. אז כשנתקלתי ב’Frame – Chef & Sushi bar’ , הופתעתי שלא הגעת אליה קודם. אני מודה שבהתחלה השם לא קסם לי. משהו בו נשמע לי קצת כמו סושיה חובבנית שמנסה להצטרף לטרנד. מצד שני, האובססיביות שלי הודיעה לי שבהזדמנות הראשונה, אנחנו הולכים לבדוק את פריים לעומק.

רומנטיקה משרדית
ההזדמנות הגיעה בדמות אחי. שנינו היינו באזור רמת החייל, רגע לפני הופעה מחו"ל שאנחנו מחכים לה בקוצר רוח כבר כמה חודשים. הוא הציע שנטעין את המצברים באנרגיה קולינרית ואני הצעתי את פריים. כבר מעברו השני של הכביש נראו סימנים מעודדים כשהמתחם החיצוני הפונה לרחוב היה הומה ומזמין. כשנכנסים פנימה מגלים תפוסה כמעט מלאה סביב השולחנות והבר הפנימי. במקום כל כך גדול ובשעת ערב מוקדמת כזו, אין זה דבר של מה בכך.

אנחנו מנצלים את מזג האוויר הנעים ומתיישבים בחוץ. בנקודה זו למעשה התרחשה ההפתעה הראשונה מבחינתי. כיאה לרמת החייל מדובר באזור תעשייה משרדי, אך בזכות המרפסת הגינתית והפארק הירוק הקטן מול המסעדה, מתקבלת ההרגשה של ישיבה לאורך שדרה נעימה ורגועה. רמת החייל רומנטית, רחמנא לצלן!
מסגרת ראשונה
רגע אחרי שאנחנו מתיישבים אנחנו מכירים את דור, מלצר צעיר וחייכן. בביטחון ומקצועיות הוא עוזר לנו לנווט בין אפשרויות התפריט, משימה לא קלה בכלל במקרה של פריים. מדובר בתפריט ארוך ומרשים הכולל מנות פתיחה, סלטים, סושי על קשת גווניו וסוגיו, עיקריות שנעות בין בשרים, דגים, פירות ים, כריכים, מנות על בסיס אטריות ועל בסיס אורז וכמובן קינוחים. לכל כותרת שכזו יש לא מעט אפשרויות ומנות שנשמעות מיוחדות ושונות שעושות חשק לנסות. התחלתי לחשוד שאולי זו לא סושיה רגילה.
הראשונות מגיעות בצורה של קרפצ'יו כבד אווז (58 ₪) ורול ריזוטו סלמון (59 ₪). שתי מנות יוצאות דופן שדור המליץ לנו עליהן במיוחד. הקרפצ'יו מוגש על גבי שלושה טוסטונים נימוחים כשרוטב מתקתק על בסיס יין אדום מזוגג עליו. אם כבד אווז אמור להיות נימוח אז הפעם כל ביס באמת נמס בפה. ללא ספק זו אחת ממנות כבד האווז הטובות שאכלתי. רול הריזוטו היה כל כך יפה שהיה חבל להרוס אותו אבל אחרי טעימה קטנה, כבר הייתי מוכן להסתכן. רול מאורז ריזוטו במילוי סלמון אפוי וקנפיו, עטוף בסלמון וגבינת אמנטל מותכת. רע לא יכול לצאת מזה, אבל השילוב כאן טוב במיוחד. אנחנו מבסוטים ומשיקים לחיים את חצי הגולדסטאר שלי (29 ₪) והלימונדה של אחי הנהג האחראי (13 ₪).
טעם משב המניפה
טקטיקת ההמשך הייתה ברורה – דור ממליץ ואנחנו לוקחים. דור שלח כוח סיור מקדים בצורת צ'יאזה (74 ₪) - נתחי פילה בקר וחצילים מוקפצים ברוטב אסייתי לצד אורז תאילנדי וסיים באיגוף מחץ שמוטט את כוחותינו סופית, בצורת מניפת פילה בקר (158 ₪). הצ'יאזה היא מעדן של ממש לאוהבי החצילים, מנה גדושה ושווה במיוחד לאור המחיר אבל גם מנה מוצלחת כזו מחווירה לעומת מניפת פילה הבקר. 280 גרם של מדליוני פילה בקר וכבד אווז צרובים על הגריל ברוטב יין אדום, בהגשה יפיפייה ומעוררת תיאבון והטעם - יסלח לי ניטשה - אלוהי. נתחים שאיכותם לא עומדת בספק ומידת עשייה מדויקת. המחיר לכאורה לא זול, אבל בשקלול גודל המנה והטעם, מדובר במנה משתלמת ביותר. היא גם מגיעה עם תוספת לבחירה (אורז תאילנדי, אורז לבן, צ'יפס, פירה וסלט ירוק או הום פרייז, פוטטוס, צ'יפס בטטה או סלט קצוץ בתוספת 4 ₪), אנחנו בחרנו בהום פרייז חתוך לפרוסות מעוגלות ועטוף ברוטב נהדר.

גאון הדור
בשלב הזה כבר הפכתי לחסיד של פריים. תמיר המנהל הבחין בפרצופי ההנאה שלנו ובא לבדוק שאנחנו בסדר. אני מנצל את ההזדמנות לשאול ומגלה את ההפתעה השנייה - פריים קיימת כבר 10 שנים (!). הוא שואל את דעתנו על דור המלצר ואחרי שאנו חווים את דעתנו הכנה והנלהבת, הוא מגלה לנו את ההפתעה השלישית לאותו ערב - דור עובד שם בסך הכל שבועיים. אם זו רמת השירות של מלצר מתחיל, אין לי ספק שפריים עושה משהו נכון בכל מה שקשור לשירות. כשדור חוזר לשולחן, אני מגלה שהפכתי לאבא שלי כשאני מודיע לו שהסוד שלו התגלה ומצליח להביך אותו.

אם כל הקינוחים
שירת הברבור שלנו מגיעה כקינוח שתיאורו נשמע כמו אם כל הקינוחים - גנאש שוקולד בליווי קרם ברולה, רוטב שוקולד לבן ובננות מקורמלות, או בשמו המקומי - 'frame ברולה' (52 ₪). לפעמים ניסיון ליצור הכלאה מאולצת הוא בבחינת 'תפסת מרובה לא תפסת', אבל הפעם מדובר בקינוח שכל חלקיו מתחברים מעולה ובקלות מרגישים כי נאפה במקום. ברוך הבא לרשימת עשרת הקינוחים הטובים שלי. אפילו שני הקפוצ'ינו שאנחנו מזמינים (14 ₪ לכוס) פשוט מעולים ומוגשים בשתי כוסות מעוצבות ויפות.

אם המשפט הידוע אומר לא לשפוט ספר על פי הכריכה שלו, הלקח שלי הוא לא לשפוט אותו לפי הכותרת. תמיד כיף לגלות מסעדה ותיקה ומוצלחת שכזו שטרם ביקרתי בה, העונג היה כולו שלי. במקרה הזה, גם אין לי בעיה לאכול את הכובע ולבקש תוספת.

חשבון בבקשה
קרפצ'יו כבד אווז - 58 ₪
רול ריזוטו סלמון - 59 ₪
חצי גולדסטאר מהחבית - 29 ₪
כוס לימונדה - 13 ₪
צ'יאזה - נתחי פילה וחצילים מוקפצים - 74 ₪
מניפת פילה בקר וכבד אווז עם תוספת הום פרייז - 162 ₪
Frame ברולה - 58 ₪
שתי כוסות קפוצ'ינו - 28 ₪
סה"כ לזוג – 481 ₪

*כתבה פרסומית.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פריים סושי בר בתל אביב
053-9368746

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מנת דים סאם של פריים (צילום: באדיבות המקום)
לא תבינו עד שתגיעו אל 'רק בשר'
הניצחון של קסיס
לזלול את החיים
לעוף עד למקסיקו
על ראש שמחתי
עניין של סמנטיקה
Meatball או מועדון קציצת הבשר
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה