נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

סיפור מסגרת
סוריה תוקפת, בריטניה פורשת ארה"ב מתגוננת ובחדשות הילולה: פרשנים, מבזקים, חששות ואזרחים מודאגים. בתור לוחמת אב"כ מדופלמת שהמסכה שלה נמצאת באזור גיאוגרפי אחר בכלל, לא נותר לי הרבה אלא לקוות לטוב ולכן החלטנו על יום פינוק רשמי לחגוג בו כאילו אין מחר, כי מי יודע איפה נהיה.

אוטוטו שם
לפריים רמת החייל הגענו שבועיים לפני הדבר האמיתי. עצי דקל מהבהבים בירוק ומוסיקה של בונה ויסטה קלאב קיבלנו את פנינו, כאילו ידעו שעוד שבועיים אנחנו הולכים לראות עצי קוקוס בלייב ולחיות את החיים הטובים. כדי לשמר את האווירה הזמנו קוקטיילים תואמים קפואים ומתקתקים - מוחיטו עם בננה בעיטור נענע, שהיו בדיוק מה שהיינו צריכים.

האווירה הטרופית המשיכה עם המנות הראשונות כשעל השולחן הוצב דים סאם שרימפס - כיסוי בצק אורז במילוי שרימפס בליווי סלט שורש אסייתי, וקרפצ'יו כבד אווז על מצע טוסטונים ברוטב יין אדום. השרימפס היה טרי והדים סאם היה לח ונימוח בפה כשהיחס בין השניים היה מושלם. החשש לגבי שילוב השרימפס בדים סאם התבדה ברגע והתגלתה בפנינו מנה ראשונה מעולה. גם הקרפצ'יו לא אכזב, כשמתיקות הרוטב השתלבה היטב עם נימוחות הכבד והטוסטונים (שקיבלו מריחה נדיבה של חמאה). כל אלו השאירו חיוך דבילי על השפתיים שפשוט לא רצה לרדת.

מסתכלים מסביב
בעת לגימה מהקוקטייל שלי אני עוצרת רגע לבחון את המקום ומתרשמת מהעיצוב האלגנטי והיוקרתי וממסכי הפלזמה הניבטים מכל עבר, משדרים את המשחק של מישהו נגד מישהו. ניתן בקלות לראות שבפריים משקיעים בפרטים הקטנים, דבר שהוא חשוב כפליים אם מדובר במקום המתמחה באירועים פרטיים (יכול להכיל עד כ- 200 מוזמנים), קייטרינג חיצוני וחדרי VIP אקסקלוסיביים.

מה אוכלים?
על השולחן הונחה צלחת הגשה אובלית וארוכה מנירוסטה והסושי נצץ ממנה כמו יהלומים על מגש זכוכית. בצלחת חיכו לנו 5 יחידות של סלמון צרוב בדיוק רב ובאופן קל שהתהדר ברוטב מיסו, צונאמי רול טונה, ספייסי טונה ואספרגוס במעטפת סלמון צרוב שהוציא מבן הזוג קולות הנאה והכרזה נרגשת שלדעתו זה הסושי הכי טעים שיצא לו לאכול. בשעת ההכרזה אני חקרתי את רול הסלמון קצוץ עם אספרגוס שנעטף בסלמון עם לימון. שילוב הטעמים היה באמת בין המיוחדים שיצאו לי לטעום - מפתיע ומרגש.

ואם כל זה לא מספיק הגיעה אלינו מנת הספיישל, המוגשת רק בסופי שבוע. 300 גרם פילה בקר בליווי פרגית על מצע של פירה עם רוטב יין אדום ופטריות פורטובלו במילוי פטה כבד אווז. מאיפה מתחילים בכלל? אז התחלתי בבהייה ממושכת, אחר כך הרחתי את האדים, המשכתי באכילה איטית של הפילה המשובח תוך כדי שאני מנסה להבין איך אני כבר שבעה? למרות זאת, טעמתי מהכל ואני חייבת להודות שהפטרייה בשילוב הכבד היא אכן ספיישל של סוף שבוע.

יאללה חופש!
בשלב הזה לא יכולתי לעשות כלום חוץ מלשתות מים, הבעיה היחידה הייתה שצ'ינה, אחת מהמלצריות המקסימות שהיו לנו, כבר הזהירה אותי במנהלך העיקריות שנשאיר מקום לקינוחים וכשיש לכם מלצרית ארגנטינאית אין באמת מנוס מלאכול קינוח. אז הזמנו את קרם הבורלה Fram שהתברר כגנאש שוקולד בליווי קרם בורלה עם רוטב שוקולד לבן ובננות מקורמלות. לרגע קט דמיינו שהגענו כבר לתאילנד.

חשבון בבקשה
קוקטייל מוחיטו קוקוס עם בננה - 50 ₪ (2יחידות) - 100 ₪
דים סאם שרימפס - 56 ₪
פטה כבד אווז מעורב - 54 ₪
סשימי סלמון צרוב ברוטב מיסו - 49 ₪
צונאמי רול טונה - 65 ₪
מעטפת סלמון ולימון - 56 ₪
ספיישל היום - 116 ₪
גולדסטאר - 29 ₪
בקבוק מים מינרליים - 13 ₪
קרם בורלה - 52 ₪
סה"כ – 590 ₪

*כתבה פרסומית.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פריים סושי בר בתל אביב
053-9368746

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ארוחת 7 מנות משתלמת במסעדת תאו ברעננה
בדרך לחופש
מעשה בסרטן ואריה
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה