נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

צלחת של פינוק איטלקי בלה קוצ'ינה (צילום: באדיבות המקום)צלחת של פינוק איטלקי בלה קוצ'ינה (צילום: באדיבות המקום)

מתכננים להגיע בקרוב לנופש בעיר הדרומית בישראל ומעוניינים להכיר מסעדות שוות במיוחד? אין ספק שרשימת ההמלצות של גולשי אתר רסט שהתגבשה לה במהלך השנה החולפת, היא המקום המושלם להתחיל בו את החיפושים.

לה קוצ'ינה

המסעדה הטובה ביותר בעיר הדרומית לפי גולשי אתר זאפ רסט היא גם בין המסעדות הוותיקות ביותר בעיר. לה קוצ'ינה מעוצבת כבית טוסקני ומאפשרת לסועדים לשדרג את החופשה שלהם עם טאץ' איטלקי ביתי וחמים. בכל אחד מהחללים בלה קוצ'ינה שוררת אווירה אחרת, החל מאווירת החופש והים שבמרפסת וכלה באווירה הרומנטית המאפיינת את הפינות הזוגיות שבמסעדה. לב ליבו של המטבח הוא הטאבון האיכותי, המפיק חום של 400 מעלות ומייצר מנות מופלאות ואותנטיות, בדיוק כמו באיטליה.  

טעימות מהתפריט: מולים (מולים ביין לבן ציר סרטנים, גבינת רוקפור, שמנת וגבינת פרמזן – 74 שקלים), פיצה פפרוני (רוטב עגבניות, גבינת מוצרלה ופרוסות נקניק פפרוני – 68 שקלים) ופילטו גורגונזולה (מדליוני פילה בקר ברוטב גורגונזולה. מוגשים עם תפו"א צעירים וטימין – 138 שקלים).

לה קוצ'ינה, טיילת רויאל ביץ', אילת. 053-9442736

פיצה פפרוני של לה קוצ'ינה (צילום: באדיבות המקום)פיצה פפרוני של לה קוצ'ינה (צילום: באדיבות המקום)

הלב הרחב

הלב הרחב היא מסעדה ותיקה נוספת שזכתה להתברג לרשימת המומלצות של גולשי אתר זאפ רסט ל-2019. היא החלה את דרכה לקראת סוף שנות ה-70 של המאה הקודמת בתור חנות פלאפל עם גימיק מדליק: הסועדים קיבלו פיתה ריקה והוזמנו למלא אותה כאוות נפשם. למעשה את שמה המיוחד של המסעדה המשפחתית, העניקו לה הלקוחות שפקדו את המקום בהמוניהם בימים הרחוקים ההם, בדיוק כמו בימינו אנו. במהלך השנים התפריט התרחב והמקום עבר מתיחת פנים אך האווירה עדיין משפחתית, המנות עדיין נדיבות וההקפדה על האיכות הגבוהה עדיין ניכרת בכל ביס וביס.

טעימות מהתפריט: פטריות מוקפצות בשום (מוגשות על מחבת לוהטת – 48 שקלים), טחול ממולא (מתכון ביתי הנעשה במקום – לא בכל יום – שאל את המלצר – 60 שקלים) ושיפוד פילה אווז (48 שקלים).

הלב הרחב, חיל ההנדסה 6, אילת. 053-9380746

הלב הרחב (צילום: באדיבות המקום)שולחן בלב הרחב (צילום: באדיבות המקום)

אולה

מסעדת אולה הצבעונית והכשרה מזמינה את הסועדים לצאת למסע מסביב לעולם הכולל מנות מאיטליה, צרפת, מרוקו, טורקיה וזו רק ההתחלה. בנוסף לתפריט השף, תפריט הקצבייה ולתפריט הסושי העשיר בכל טוב, מציעים במסעדה הדרומית גם תפריט טבעוני מגוון במיוחד. כמו כן מוצע במקום תפריט עסקיות אטרקטיבי ביותר, המסביר את התפוסה המלאה במקום בשעות הצוהריים.   

טעימות מהתפריט: סלט פנצנלה (עגבניות שרי ערבה, פלפל קלוי מעושן, זיתי קלמטה, חסה, בצל סגול, צלפים רומאיים, פלפל מסולסל ואגוזי מלך – 42 שקלים), פילה בקר מקומי טרי (55 שקלים ל-100 גרם) ופינצ'ו כמהין (קרוסטיני בריוש, שום קלוי, ממרח כמהין, בזיליקום, ארטישוק ושלל פטריות מוקפצות במחבת – 38 שקלים).  

אולה, תרשיש 7, אילת. 053-9442686 (משלוחים: 053-8095391)

מנה של אולה (צילום: באדיבות המקום)מנה של אולה (צילום: באדיבות המקום)

ראנץ' האוס

ראנץ האוס היא מסעדת בשרים אמריקאית ששנה אחר שנה מככבת ברשימות המדרגות את מסעדות הבשרים הטובות בעיר, את המסעדות הכשרות הטובות בעיר ואת המסעדות הטובות בעיר באופן כללי. לפיכך לא הופתענו כלל לגלות שגם השנה העניקו גולשי אתר זאפ רסט למסעדת הבשרים האיכותית דירוג מכובד. שמה של המסעדה יצא למרחוק בעיקר בזכות הנתחים המובחרים המיושנים במקום. עם זאת, בביקור הבא שלכם בראנץ' האוס, נמליץ לכם להשאיר מקום גם לקינוחים המושקעים ובראשם קינוח בשם "שחיתות" הכולל גלידת וניל, פאדג' שוקולד, מרנג, כדורי שוקולד, בוטנים בקרמל ומלח ים, רוטב טופי והפתעות נוספות (45 שקלים).  

טעימות מהתפריט: טקסס (כנפי עוף ברוטב ראנץ' מסורתי, בוטנים קלויים ובצל ירוק – 55 שקלים), ספייריבס בקר במרינדת בירה ותבלינים מסורתיים (800 גרם עם תוספת לבחירה– 154 שקלים) ופילה דג ים (ירקות ירוקים צלויים ותוספת לבחירה – 98 שקלים).

ראנץ' האוס, רויאל ביץ', אילת. 053-9442738

ראנץ' האוס (צילום: רוני בלחסן)נתח בשר בראנץ' האוס (צילום: רוני בלחסן)

אשכרה – גריל בר

הסעודה במסעדת הבשרים הפופולארית הממוקמת בכניסה לעיר, מתחילה כמיטב המסורת במרבד מרהיב המורכב מ-18 סוגי סלטים ומשם היא יכולה להמשיך עם שיפוד עסיסי, תבשיל ביתי ומנחם או נתח בשר מובחר. את המנות של אשכרה – גריל בר, ניתן להזמין עד הבית במשלוח ועוד נגלה כי ניתן להזמין במקום מגוון עצום של מנות לשבת, החל מעשרות סוגי סלטים, דרך דגים מרוקאיים ועד ממולאים ביתיים נהדרים.   

טעימות מהתפריט: קוסקוס טוניסאי (עם ירקות חמים – 32 שקלים), פילה דניס (98 שקלים) וקראמבל תפוחים (פלחי תפוחים מקורמלים על מצע של בצק פריך, שקדים, מעטפת פירורי בצק "שטרוייזל" – 45 שקלים).

אשכרה – גריל בר, המלאכה 18, אילת. 053-7103372 (משלוחים: 053-9429365)

שולחן סלטים של אשכרה - גריל בר (צילום: באדיבות המקום)שולחן סלטים של אשכרה - גריל בר (צילום: באדיבות המקום)

שוק דגים

מסעדת שוק דגים, מהאהובות ביותר על המקומיים והתיירים כאחד, מציעה את הדיל המנצח הכולל מבחר סלטים המוגשים ללא הגבלה וכלולים במחיר העיקרית. בשוק דגים ניתן להרכיב ארוחה שלמה המבוססת על המנות הראשונות בלבד או להזמין פלטת מאכלי ים ולטעום מגוון רחב של מנות שונות ואם לא מתחשק דג או פרי ים, אפשר פשוט להזמין מדליוני פילה בקר או אנטריקוט מיושן בגריל. האווירה בשוק דגים תמיד שמחה, הארוחה תמיד טעימה מוצלחת והמחירים תמיד הוגנים ביותר.

טעימות מהתפריט: דגיגי אנשובי (דגי אנשובי זעירים, מטוגנים בשלמותם. בליווי רוטב אריסה לימון – 38 שקלים), מושט שלם מטוגן (89 שקלים) וג'מבו שרימפס שלמים בגריל (מרוחים בחמאה ושום – 119 שקלים).

שוק דגים, חוף אלמוג, אילת. 053-9442916

שוק דגים (צילום: באדיבות המקום)מרכיבים ארוחה שלמה בשוק דגים (צילום: באדיבות המקום)

אנג'לינה פיצה ופסטה

אנג'לינה פיצה ופסטה, היא המסעדה הרביעית ממסעדות רשת ישרוטל, שזכתה להיכנס השנה לרשימת ההמלצות של גולשי אתר זאפ רסט (לצד ראנץ' האוס, לה קוצ'ינה ומאנקיס). במסעדה האיטלקית הכשרה מציעים מבחר ראשונות מארץ המגף, מבחר פיצות איכותיות, שלל פסטות מושקעות ומובן שגם קינוחים איטלקיים מענגים כמו טירמיסו (קרם מסקרפונה מוקצף ומבושם בביסקוט שרוי באספרסו – 40 שקלים) ופנקוטה וניל (פנקוטה בליווי פירות יער – 40 שקלים).  

טעימות מהתפריט: סלט תרד וארטישוק (עלי תרד, ארטישוק קונפי, עגבניות שרי, בצל וויניגרט הדרים – 54 שקלים), פיצה פונגי (רוטב עגבניות, גבינת מוצרלה ופטריות קלויות – 60 שקלים) וקרם ברולה (קרם וניל אפוי בציפוי קרמל פריך – 40 שקלים).

אנג'לינה פיצה ופסטה, אילת. 053-9443494

פיצה פונגי של אנג'לינה פיצה ופסטה (צילום: באדיבות המקום)פיצה פונגי של אנג'לינה פיצה ופסטה (צילום: באדיבות המקום)

תרשיש 9

תרשיש 9 היא מסעדת שיפודים קלאסית הממוקמת בחזית מלון קיסר. הלחם של תרשיש 9 נאפה במקום בתנור אבן אימתני, החומוס הנהדר מצדיק ביקור מיוחד והבשרים המשובחים נצלים על הגריל הגדול ביד אמן. אם הגעתם למקום רק כדי לנשנש, תוכלו להסתפק בפלטת הסלטים העשירה של תרשיש 9. הגעתם רעבים במיוחד? לכו על פלטת בשרים תרשיש הכוללת 850 גרם של צלעות כבש, מדליוני פילה, נקניקיות חריפות ואנטריקוט (269 שקלים).

טעימות מהתפריט: מעורב תרשיש (לבבות, טחול, כבד עוף, הודו בליווי תוספת לבחירה – 75 שקלים), חומוס עם גרגירים (31 שקלים) ונקניקיות חריפות (מרגז – 30 שקלים).

תרשיש 9, תרשיש 9, אילת. 053-7104612 (משלוחים: 053-9429374)

מנת פטריות של תרשיש 9 (צילום: רוני בלחסן)מנת פטריות של תרשיש 9 (צילום: רוני בלחסן)

המבשלה

המבשלה היא התאומה הסיאמית (אך הלא זהה) של מבשלת "סוף", מבשלת הבירה הראשונה שנפתחה בעיר. המבשלה באה לעולם ב-2015 ומאז היא מהווה אבן שואבת לחובבי הבירות האיכותיות, האוכל האיכותי והחיים הטובים. התפריט של המבשלה עשיר ביותר וכולל בין השאר מנות שנחמד לנשנש ליד הבירה, מנות sharing המוגשות למרכז השולחן, מיני עיקריות לרעב הקטן ועיקריות לרעב הגדול. בנוסף לכל זה תמצאו במקום גם תפריט ילדים, תפריט קינוחים ותפריט קוקטיילים מושקע. אם כי אין זה סוד שעיקר העניין הוא הבירות המשובחות המיוצרות במבשלה הצמודה.

טעימות מהתפריט: מוצרלה מטוגנת (מצופה פירורי לחם, מוגשת עם ריבת עגבניות שרי וגבינה כחולה – 37 שקלים), ביף ג'רקי (בשר בקר מיובש מתובל בחרדל דיז'ון וסילאן – 25 שקלים) ושרימפס מוקפצים (חסילונים מוקפצים ברוטב עגבניות טריות, עשבי תיבול וגבינת פרמז'ן – 62 שקלים).

המבשלה, האורנים 2, אילת. 053-429349

מאנקיס

את הרשימה המכובדת חותם אחד המוסדות הוותיקים והמפורסמים ביותר בעיר ואם אי פעם ביקרתם בטיילת המרהיבה של אילת, רוב הסיכויים שיצא לכם ללגום כוס בירה צוננת או איזה קוקטייל מרענן במקום. במאנקיס אפשר ליהנות מהופעות חיות של להקות, מתקלוטים של DJ's מובילים מהארץ ומהעולם וממגוון מנות בארים קלאסיות כמו כריך קורנדביף, צ'יפס עם מבחר רטבים ומנקיס נגטס (נתחי חזה עוף מצופים בליווי טוגנים מתובלים).

טעימות מהתפריט: מנקי צ'יקן (כריך חזה עוף צרוב על הפלנצ'ה), שלישיית סלטונים (מלפפון, צ'ילי ושרי במלח ולימון, אגס, רוקולה ובצל ירוק ברוטב חמוץ מתוק וסלטון טבולה נענע) ושקשוק הקופים (שקשוקה מרגז מוגשת במחבת אישית, סלט ירקות קצוץ ולחם לבן פרוס).

מאנקיס, דרך פעמי השלום 23, אילת. 053-8095180

קוקטייל במאנקיס (צילום: באדיבות המקום)        קוקטייל במאנקיס (צילום: באדיבות המקום)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אולה באילת
053-9442686
הלב הרחב באילת
053-6111439
שוק דגים באילת
053-9442916
המבשלה באילת
053-4293499
מאנקיס באילת
053-8095180

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
Top 10 - מסעדות המרקים המומלצות לשנת 2023
איפה אוכלים סביצ'ה או טרטר של קיץ?
בוקר חו"ל: איפה תאכלו ארוחות בטעמים של אירופה?
מה כדאי לכם לאכול באזור  הכנרת?