נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

קולקציית סופגניות מרהיבה ברולדין
כמו בכל שנה, גם הפעם כבשה קולקציית הסופגניות של רולדין את עיני כולם. מדובר בסופגניות מושקעות, מעוצבות, מגוונות וטעימות בטירוף. במיוחד נרשמה התלהבות מהבננה קופי-טופי שממולאת בגנאש בננה, בציפוי קרמל, דרג'ה שקדים מקורמלים ושוקולד חלב, פולי שוקולד קפה וצייסר טופי קופי. כל הטוב הזה יוסיף לכם כ- 342 קלוריות לתפריט. יחסית למה שתקבלו – מדובר בהקרבה מועטה. מחיר: 11 שקלים. כדאי לנסות גם:  מסקרפונה פירות יער – קרם מסקרפונה וניל בציפוי פירות אדומים, תחרת שוקולד ואוכמניות. כ-304 קלוריות. 10 שקלים. סנט הונורה - קרם מסקרפונה קרמל, בציפוי קרמל שוקולד לבן, תחרת שוקולד, קרם שנטילי  ופרופיטרולים. כ-317 קלוריות. 10 שקלים. יש גם סופגניות קלאסיות עם ריבה (5 שקלים) וסופגניות במילוי ריבת חלב (6 שקלים). להשיג בכל סניפי רשת רולדין. 
 רולדין. צילום: רונן מנגן
מתוק וגם מלוח במתוקה
המגוון שיש במתוקה רומסרוויס לחנוכה הוא אדיר. החל מליין סופגניות קלאסי שמתחיל ב-5.5 שקלים לסופגניית ריבה ועד 8.5 שקלים לסופגנייה טבעונית. יש גם עוגת סופגנייה שמורכבת מ-10 סופגניות עם קרם פטסייר ומילוי בטעמים. בנוסף, יש ליין של סופגניות ביס כמו סופגניית אלפחורס וסופגניית טירמיסו. ואם בא לכם מלוח, תוכלו להתפנק עם מגש לביבות תפוחי אדמה ובטטה דלי שומן ובתוספת מטבל יוגורט נענע שווה. מגש קטן של 12 יחידות יעלה 49 שקלים. 
 ויש גם לביבות. הקולקציה של מתוקה. צילום: בני גם זו לטובה
"עשה זאת בעצמך" של ברמן
השנה, מאפיית ברמן תציע מהדורה מוגבלת של מארז סופגניות מיוחד כולל ערכת "עשה זאת בעצמך", המאפשר לכל חובב סופגניות להתאים לעצמו את הסופגנייה הקלאסית בדיוק כמו שהוא אוהב. המארז מכיל 8 סופגניות קלאסיות ללא כל מילוי, כאשר לצד הסופגניות מצורפת אריזת אבקת סוכר ומזרק ממולא ריבת תות. כך, ניתן לחמם את הסופגניות לפני בוא האורחים/ הדלקת הנרות ולבחור כמה מילוי ואבקת סוכר תכיל כל סופגנייה. לחילופין ניתן למלא את המזרק בכל מילוי אהוב שיש בבית כמו שוקולד, ריבת חלב ועוד. את המארז ניתן להשיג בקונדיטוריות ברמן בלבד, במהדורה מיוחדת עד גמר המלאי ובמחיר של 39.9 שקלים. לצד המארז ניתן יהיה למצוא את קולקציית הסופגניות שמציעה ברמן לחנוכה 2016, הכוללת סדרת סופגניות חלביות וסופגניות קלאסיות בשלל מילויים וציפויים. 7.90 שקלים.

סופגנייה הודית לכל סועד באינדירה
לכבוד חנוכה, לאורך כל ימי החג תחגוג מסעדת אינדירה עם הסופגנייה מהמטבח ההודי - הגולב ג'אמון. כדורי חלב מטוגנים בשמן עמוק וטבולים ברוטב מי ורדים מתוק. כל סועד שיגיע למסעדה יקבל גולאב ג'אמון על חשבון הבית. 
אינדירה, שאול המלך 4, תל אביב. 053-9441101

מארזי חנוכה במקס ברנר
ברשת הכי מתקתקה מציעים מגוון ענקי של מארזי שוקולד לחנוכה. אין ילד שלא ישמח לקבל מתנה שכולה השוקולדים של מקס ברנר. ומה עם סופגניות? במקס מציעים 3 סופגניות עם מילויים של שוקולד חלב חם, שוקולד לבן עם תותים ושוקולד לבן עם קוקוס ושקדים. ניתן לקנות גם במארז של 4 סופגניות. 29 שקלים. 

בורגר סופגנייה מושחת בגורדוס
גורדוס תציע בכל ימי חג החנוכה מנת מחווה לסופגנייה המוכרת: בורגר משובח (120 גרם), עם קטשופ, מיונז, בצל מוקפץ בצ'ילי מתוק וגבינת צ'דר בתוך סופגנייה ביתית. המנה מוגשת לצד צ'יפס בטטה ותפו"א. 69 שקלים. 
גורדוס, שדרות ירושלים 222, חולון. 053-4273744
 המבורגר סופגנייה בגורדוס. צילום: גל קולוג
קולקציה הסופגניות של בראון 
לכבוד חנוכה משיקים בקונדיטוריה של בראון קולקציית סופגניות בעבודת יד, טעימות במגוון טעמים, בקולקציה סופגניות קלאסיות לצד סופגניות יצירתיות: קרמל מלוח עדין, דואט שוקולד לבן ומריר, קרם קסיס וציפוי ערמונים ועוד. 6-8.5 שקלים. 

מסיבת חנוכה בננוצ'קה
ביום רביעי, ה-28 בדצמבר, תיערך מסיבת חנוכה במסעדת ננוצ'קה, הכוללת טעימות של סוגי שמן זית, סופגניות ולביבות טבעוניות ומסיבת אורות צבעוניים לתוך הלילה. הדלקת נר חמישי בשעה 19:30. 
ננוצ'קה, לילינבלום 30, תל אביב. 053-9439514
 
תפריט צהריים חדש בלוקה ולינו
מסעדת לוקה ולינו, שנפתחה לפני מספר חודשים ברחוב לילנבלום בתל אביב (במקום מסעדת טופולינו), משיקה תפריט עסקיות צהריים חדש. התפריט החדש, המוגש בימים ב'-ה' בין השעות 12:30-16:00, נחלק למגוון של מנות ברמות מחיר משתנות- מ-48 שקלים ועד 121 שקלים (לפי המנה העיקרית). העסקית כוללת מנה ראשונה, עיקרית לבחירה, סודה או יין. בירה מהחבית בתוספת של 18 שקלים. 
לוקה ולינו, לילינבלום 20, תל אביב. 053-5495278

לוקה ולינו. צילום: איתיאל ציון

בוקר חדש במשק ברזילי
במסעדת משק ברזילי, החליטו לשים דגש רב על הבוקר ויצאו עם תפריט בוקר חדש ויוצא דופן. בתפריט: גרנולה - תערובת שיבולת שועל, פירות יבשים, פירות עונתיים עם יוגורט סויה ושתיה חמה. 42 שקלים; פריטטה - תפוחי אדמה, בצלים ועגבניות אפויים בקמחי קטניות מוגש בליווי פוקצ׳ה ואיולי שום ושתיה חמה. 50 שקלים. פנקייק - מקמח מלא, פירות העונה, מייפל אורגני ודובדבני אמרנה ושתיה חמה. 42 שקלים. בנוסף – פאנג'בי חצילים, פוקאצ'ה זרעים וגרעינים, סלט יווני, טרין חצילים ופלפלים ועוד. 
משק ברזילי, אחד העם 6, נווה צדק, תל אביב. 053-9443886

בוקר חדש במשק ברזילי. צילום: בן יוסטר

דיל סטודנטים וחיילים בבית שלום
במסעדת בית שלום מזמינים סטודנטים, חיילים ואת תושבי מטולה ליהנות ממבצע המבורגר 250 גרם מבשר בקר משובח, במידת עשייה לפי בחירה, בליווי וצ'יפס הבית ב-39 שקלים בלבד. בנוסף, 30% הנחה על קניית בירה. המבצע מתקיים בימים א'-ה' החל מהשעה 12:30, ובמוצאי שבת.
בית שלום, הראשונים 26, מטולה. 053-9443322

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עכשיו אילת. איפה הארוחות הכי משתלמות?
שיראטויה: יפנית אמיתית בתל אביב
מסעדות חדשות בתל אביב
פסטיבל סרי לנקה באוליב ליף ועוד חדשות קולינריות
פסטיבל פרו באוליב ליף ועוד חדשות קולינריות
ארבעה בראנצ'ים שווים באזור המרכז
לא חייבים בבית: אוכלים בחוץ בחוה"מ פסח
ארוחת החלומות בסנטה רוזה
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח