נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

את רשת פרנג'ליקו אין צורך להציג. הרשת מונה מעל 10 סניפים בכל הארץ, ומתמחה באוכל אסיאתי על כל גווניו. הסניף הצעיר ביותר ממוקם במתחם המסחרי בכניסה לקיבוץ יגור אשר בפאתי חיפה ונשר, מקום אסטרטגי כל כך, שאפילו רשת רהיטים שוודית מצליחה חשבה לפתוח בו סניף. המתחם נהנה מנגישות גבוהה בצומת מרכזי בצפון ומחניה גדולה וחינמית ושקט קיבוצי.

בסניף פרנג'ליקו יגור הושקעה מחשבה רבה בעיצוב ובניית החוויה, והסניף משדר אווירה של בר בעל מגוון מרשים של משקאות אלכוהליים ובירות מהחבית וגם אוכל איכותי. ישנה הפרדה בין אזור הבר המעוצב לבין אזור המסעדה, אשר גם הוא מעוצב בצורה עדכנית ובו שולחנות בגדלים שונים, שילובי צבעים נועזים ומעניינים ואווירה כללית של חלל חדשני בדומה לחללי העבודה המשותפים אשר התפתחו בשנים האחרונות במתחמי היי טק (דוגמת WeWork ודומיו). את המסעדה מובילים שני אחים צעירים - אלירז ודין, אשר טביעת ידם ניכרת באווירת המקום הצעירה והתוססת. 
טטאקי טונה פרנג'ליקו

לאחר שהתרשמנו מאוד מההפרדה שבין הבר לאזור הישיבה הקלאסי והאווירה במקום, התפנינו לתפריטים. כאן בעצם מורגשת אחידות הרשת, והסטנדרטים הגבוהים של שירות, איכות וסדר. התפריטים מוצגים בטאבלט עם מנות הרשת אשר מתאימות לקהלים המגוונים, דוגמת צמחונים, רגישים לגלוטן וכו', ויחד עם זאת כוללות את כל המנות האסיאתיות ובראשן הסושי המפורסם של פרנג'ליקו.

הגעתי יחד עם ידידי אשר חזר מנסיעת עבודה מקליפורניה ורצה לספר על הטכנולוגיות החדשות שראה ולמד. בלהט הדברים לקח לנו זמן רב להזמין את המנות (את הבירות הזמנו מיד). כחלק מכך שהמקום בעל אופי של בר, לא הופעל עלינו לחץ להזמין, ונתנו לנו לקחת את הזמן בנעימים.

כאשר הגענו כבר להזמנה החלטנו ללכת על מנת קטנות ולחלוק אותן, בסגנון ארוחת טאפאס. למנה ראשונה חלקנו טאטאקי טונה. עבור רבים בישראל טונה הוא הדג המשומר המגיע בקופסאות, בעוד שבאסיה ובעולם המסעדות מדובר בדג טרי ואיכותי, אשר נעשה לרוב בצריבה קלה ובליווי רטבים אסיאתיים עדינים. גם כאן הטטאקי עשוי כהלכה, מאוזן מאוד בטעמיו (איננו מלוח יתר על המידה) והיווה מנת חלוקה מצוינת לפתיחה.  
באן במילוי בקר

לאחר שנפתח מעט התיאבון הזמנו סיבוב שני של בירות מהחבית, הפעם ווינשטפן - הבירה הבווארית המיוצרת מאז שנת 1040 (אם ייצא לכם להגיע לאזור - במבשלה יש קמפוס ללימודי הכנת בירה והגשתה). עם השתייה הזמנו גם מנה נוספת, הפעם בחר כל אחד מנת באן (המכונה בויאטנם 'באו'), אותה לחמניה מאודה ואוורירית אשר הפכה להיות הפיתה החדשה ומתאימה להכיל כל מה שממולא בפנים. הבאן שלנו הגיע במילוי נתחי בשר בקר ורוטב עדין של טריאקי. מנה מצוינת אשר מתאימה מאוד לאכילה בבר לצד אלכוהול. 
סניף פרנג'ליקו יגור

מכיוון שהגענו לא מאוד רעבים ובמטרה לשתות מעט ולאכול ארוחה קלה, לא הזמנו עוד מנות, למרות שנשארנו עם טעם של עוד. הגיוון באוכל האסיאתי והעובדה שרוב המנות קלילות מאפשר יציאה אשר איננה כבדה מדי.

מה עוד: הפרנג'ליקו ביגור פתוח בימים א'-ה' מ-17:00-23:00 ובשישי-שבת מ-12:00 בצהריים ועד אחרון הלקוחות. במקום גם חדרVIP  המתאים לעד כ-40 איש.

חשבון בבקשה:
טטאקי טונה –  33 שקלים 
2 באן עם בקר –  18 שקלים פעמים = 36 שקלים 
3 וויינשטפן שליש - 87 שקלים
סה"כ: 156 שקלים בלבד לשני אנשים, לערב נעים ונחמד במקום עם אווירה מעולה.

פרנג'ליקו קיבוץ יגור. 053-9385684

* הכותב היה אורח המקום

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
הנמל 24 חיפה (צילום: באדיבות המקום)
ברוסטקה ב-HFA (צילום: באדיבות המקום)
מסעדת גולדן קורל מול הים (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה על הים במסעדת אבו כריסטו עכו (צילום: באדיבות המקום)
דג קרודו במסעדת רפאלו חיפה (צילום: באדיבות המקום)
פיצות בביגה פסטה בר קיסריה (צלם: גלעד הר שלג)
מרתף היין העתיק בזכרון יעקב (צילום: באדיבות המקום)
פלטת סלטים במסעדת רותס (צילום: באדיבות המקום)
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי