נגישות
נגישות

מיט קיטשן: הבשורה החדשה והכשרה בתל אביב

בשר טרי שמגיע מרמת הגולן ומיושן במקום, מנות יפהפיות ויצרתיות, אווירה טובה ואפילו קינוחים מדהימים. למיט קיטשן יש את כל מה שצריך כדי להיות המסעדה הבשרית הכשרה הכי טובה בתל אביב

מסעדות בתל אביב חדשות מהצלחת
ניר מאולבוגט
תאריך פרסום: 08/11/2016, 15:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מסעדות בתל אביב צצות חדשות לבקרים, אך מסעדות כשרות בתל אביב זה מצרך נדיר. הגעתי ל-MEAT KITCHEN במרכז תל אביב, מסעדה חדשה (במקום שבו היתה שיין אנד שארפ), מעוצבת ומושקעת בצורה יוצאת דופן ומעוררת התפלאות, וכמובן שכל התפריט בה מושתת על טהרת הבשר.
המסעדה ממותגת מכף רגל ועד ראש - החל ממלחיות השולחן ועד לתבלינים ולבקבוקי היין. חומרי הגלם כאן הכי טריים שיש, והבשר מיושן עד העצם ומגיע מרמת הגולן.

השפים המוכשרים, נדב נצר ואלעד לוי, יצרו תפריט עשיר ומגוון עם שלל מנות בשר ראשונות ועיקריות, מבחר ענק של יינות ותפריט אלכוהול וגם תפריט מיוחד של המבורגרים, המוגש אך ורק בימי ראשון. המסעדה פונה כמובן לכלל הקהל הרחב, אך כיף לראות כמה חובשי כיפות מאושרים, טופחים על כרסם לאות הנאה. 
הקרפצ'יו של מיט קיטשן

אוכלים ב-VIP
במיטקיטשן יש גם חדר אירועים גדול ומושקע בו ניתן לערוך אירועי חברה, בריתות ואפילו מסיבות רווקים. החדר המעוצב והיפה מכיל עד 70 אנשים והוא פרטי לחלוטין עם קירות אקוסטיים, כך שלא משנה כמה רעש נעשה, אורחי המסעדה לא ישימו לב לכך (ולהיפך). בחדר יש גם מקרן ומערכת שמע משוכללת שתיתן לכם בראש, וניתן לערוך את השולחנות כאוות נפשכם.

נייס טו מיט
לאחר שקיבלנו בחום את המלצות השף והרמנו לחיים כוס טובה של יין ריזלינג לבן של יקבי ירדן, התחלנו את הקרנבל הקולינארי, ואיזה קרנבל זה היה! מעבר לכך שכל מנה פגעה בול והייתה טעימה ומיוחדת, כולן גם היו יפהפיות.

אז התחלנו עם לחם ומטבלים נחמדים, ואז קיבלנו את טרטר פילה הבקר שיושב על קרם שום שחור, שקדים קלויים, ויניגרט צלפים וחרדל דיז’ון, מח עצם, קוויאר בלסמי וטוסטונים. המרכיבים המיוחדים הופכים את המנה מסתם עוד טרטר נדוש ליצירת מופת. הצלפים הוסיפו המון ונגיעות החרדל היו שמימיות והמנה פשוט הסתיימה לה במהירות הבזק.

מנה נוספת הייתה סינטה צרובה - קרם חציל שחור, טורטליני בטטה, שאלוט מזוגג, ציר בקר וחרדל, בראס אגוזי לוז. מנה מעולה, הסינטה הייתה במידת עשייה מדויקת, המצביעה כמובן גם על איכותו של השף ולא רק על איכות הבשר. גם פה המנה הייתה יפהפייה, קרם החציל הסמיך ביחד עם האגוזים השתלבו עם הסינטה באופן מופתי והטורטלינים הקטנים לצידה השלימו את המנה וגרמו לנו לחייך כשהיא נגמרה, חיוך רחב של אושר. 
טרטר מעניין ומיוחד במינו

את הקונצרט של המנות הראשונות סיימה מנה שמבחינתי הייתה המנה בה' הידיעה: מנת שקדי עגל המורכבת מקובה של סבתא אסתר, מסבחה חמה, ויניגרט שיפקה, ציר טלה ועליהם שקדי עגל נימוחים ומחליקים בגרון. מנה נפלאה שנתנה קלוז'ר אדיר למנות הראשונות וגרמה לנו להרים עוד כוסית לחיים. 
חייב לציין שהאווירה במסעדה טובה ומיוחדת. רואים אנשים נהנים, מלצרים מחייכים ומתנהלים במקצועיות, ומנות רצות ללא ההפסקה בין השולחנות.

מגיעים אל העיקר
הגענו אל המנות העיקריות, וכאן אני חייב לומר שבאמת יש מבחר אדיר ומגרה של מנות, אך אם כבר הגענו למסעדה שמיישנת בשר עד עצם – נהיה מחויבים לטעום מן הבשר הזה. בהמלצת השף טעמנו את הפריים ריב, כמובן שבמידת עשיית מדיום. הפריים ריב מגיע בפרוסות של 100 גרם, ו-900 גרם לזוג היה נראה לנו ריאלי לחלוטין (יש שיגידו שקצת מוגזם). כשהפריים הגיע לשולחן ולידו תפוחי האדמה וסלט הירקות הפרשי והרענן, זזנו קצת אחורה מההילה של המנה. מנה מדהימה המגיעה גם עם מח עצם שניתן למרוח על הבשר ולשדרג אותו אף יותר. רמת העשייה מושלמת, הטעם אדיר וגורם להתרגש כאילו זו הפעם הראשונה שאני אוכל בשר אמיתי. אם הייתי יכול לקום באמצע הארוחה ולהשתחוות לשף - זה הרגע. אז שלא תגידו לא ידענו - אין מצב לפספס את הפריים ריב הנדיר בטעמו הזה. מבטיח לכל הקרניבורים מבינכם שכזה בשר עוד לא טעמתם.
בשר טרי ומיושן במקום. הפריים ריב המדהים של מיט קיטשן

אמנות הקינוחים
מה שמגניב בכל תחום הקינוחים במסעדה הוא ההפוך על הפוך שמבוצע בתפריט. כולנו מכירים את המיתוס על קינוחי הפרווה, אך כאן הוא נשבר, ובענק. התפריט מציג באופן די צנוע ובנאלי את צמדי המילים 'סלט פירות' ו'מוס שוקולד', אך כאן המלצר מתריע כי המשורר מתכוון לדברים אחרים לגמרי. ואכן, קיבלנו שתי מנות מדהימות ביופיין ובצורתן,  סלט הפירות מורכב מקרם מנגו, אבטיח, קוויאר אבטיח, מלון, אננס, נקטרינה, סורבה מלון ואפרסק עם קציפת לימון. כל הפירות חתוכים לריבועים קטנים ומדודים, ואתם עוטפת רשת קרמל אשר מנפצים בעזרת כף לתוך המנה. מנה ממש כיפית שכדאי לחלוק בה, משאירה טעם רענן ומתקתק לקראת סיום הארוחה.

מוס שוקולד- טראפלס שוקולד, קרם קפה וטונקה, קוויאר פינה קולדה, קולי תות וסורבה תות. בחיי שחשבתי שעובדים עליי וזה שוקולד חלבי אמיתי. אין ספק שזה קינוח הפרווה הכי טעים שאכלתי בחיי. הטעם השוקולדי נהדר וישנן "מתנות קטנות" במנה. הקוויאר מצוין ומבריק והטראפלס נהדרים. סוף מצוין לארוחה מושלמת.

אסכם ואומר שהמיט קישטן ללא ספק כאן כדי להישאר. התפריט נהדר ומגוון, המנות נדיבות והטעם אדיר. ישנה יצירתיות שמלווה אותך כאורח מרגע כניסתך למסעדה דרך המנות ועד לצאתך. אין ספק שאת הערב הזה לא אשכח עוד הרבה זמן. כיף לדעת שיש כשרות מעולות התל אביב, כיף לדעת שהמיט קיטשן משקיעה בהנאה של סועדיה.
מוס שוקולד שאתם חייבים לנסות

אם החלטתם לערוך אירוע, יש לכם תפריט מדהים לבחור ממנו את המנות שמתאימות לכם.

חשבון בבקשה:
טרטר פילה בקר - 67 שקלים
סינטה צרובה - 49 שקלים
שקדי עגל - 64 שקלים
פריים ריב 900 גרם - 45 שקלים ל-100 גרם
סלט פירות - 42 שקלים
מוס שוקולד – 46 שקלים

MEAT KITCHEN, יגאל אלון 65, תל אביב. 053-9443055

* הכותב היה אורח המקום

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
מיט קיצ'ן בתל אביב
053-9443055

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
יש אהבה לכולם: פדריק עם טעמים לוהטים
מנות עסקיות בפורטופינו, מודיעין (צילום: באדיבות המקום)
מיקס בשרים בוילה מארה בת ים (צילום: עידן גור)
רביולי בנאפולי הקטנה תל אביב (צילום: עידן גור)
סטייק בשר במסעדת בית הסטייק נשר (צילום: באדיבות המקום)
דג סביצ'ה בורי במסעדת בלו הול ירושלים (צלם: דרור ורשבסקי)
 קווין בי בפיצה פבריקה רחובות (צלם: עידן גור)
מגש סלטים בדארנא (צילום: באדיבות המקום)
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?