נגישות
נגישות

האסיאתית של השרון: ביקור במסעדת טאיה

עם היצע סושי איכותי ומוקפד, מנות ווק יצירתיות ומיקום מעולה – טאיה בקדימה ממשיכה למשוך אליה עוד ועוד קהל סועדים נאמן, שמגיע מכל יישובי האזור. קפצנו לארוחה אסיאתית של צהריים

מסעדות במרכז חדשות מהצלחת
אביגיל חריש
תאריך פרסום: 18/09/2016, 16:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כשהחליטו שלושת השותפים, וביניהם השף ירון שנבל, לפתוח את טאיה בלוקיישן המפתיע שלה (קדימה), הם תיארו לעצמם שהאזור עתיד להתפתח, הן מבחינת מגורים והן מבחינה קולינרית. ובכן – הם צדקו.

אזור השרון עשה קפיצה בכל מה שנוגע למסעדות ובתי קפה. הדרישה למקומות איכותיים הולכת וגוברת, ומקומות כמו טאיה הם מצרך נדיר באזור. 
סלט פפאיה

טאיה היא מסעדה שמתבססת על המטבח הפן-אסיאתי. יש בה סיני, יפני, וגם תאילנד עם טוויסט מודרני. התפריט כולל מנות של פירות ים, סושי, מנות מוקפצות, אורז, דגים טריים וקינוחים.

מגיעים מכל האזור
העיצוב המוקפד של המקום משדר ניקיון ורוגע. עובדי הסביבה מגיעים לכאן לארוחות צהריים (יש עסקית של 15% הנחה על כל התפריט), ומשפחות או זוגות מהסביבה מגיעים לכאן בערב, כשאזור התעשייה הופך למקום בילוי מרכזי לתושבי הסביבה. אנחנו הגענו באמצע השבוע בצהריים, וקיבלנו שולחן צדדי ונעים, ממש קרוב לעמדת הסושי, שם יכולנו לראות את המאסטר סושי עובד במרץ.

למנות ראשונות הזמנו סלט פפאיה ומנת קלמארי חמה. אם עדיין לא ניסיתם סלט פפאיה במסעדה אסיאתית, אז כאן מדובר בסלט מוצלח במיוחד. פפאיה ירוקה ועזה בטעמיה, עגבניות שרי, בצל, שום, בוטנים, כוסברה, צ'ילי ורוטב ליים שמקפיץ את הסלט. מנת פתיחה מצוינת ולא מכבידה על הבטן.

המנה השנייה שהזמנו היא קלמארי בונג – עוד מנה ראשונה מוצלחת עם קלמארי מוקפץ, שעועית, בצל ירוק, פטריות שיטאקי, כוסברה וצ'ילי, רוטב סויה וג'ינג'ר. גם בוטנים מעל, וזו מנה מושלמת.

עיקריות
לשלב ה'עיקריות' הזמנו רול ספייסי סלמון - ספייסי סלמון, אבוקדו, עירית, מלפפון, עטוף בטונה אדומה. מנה מדויקת, רעננה, טרייה, ולא פחות חשוב – הגיעה במהירות הבזק. ובכלל, השירות כאן מאוד מקצועי, ואפילו בשעת העומס המטבח מוציא את המנות בקצב מצוין.

היצע הסושי כאן מעיד על סגנון יפני מובהק. רולים איכותיים ולא מקושקשים, בלי תוספות מוגזמות ובלי פירוטכניקה. אורז, אצות, ירקות ודגים משובחים שמגיעים לכאן טריים.

לאחר מכן פנינו אל סקציית המוקפצים, והסכמנו פה אחד על הפיסטוק נודלס – במקור עם אטריות ביצים, פלפל אדום, קישואים, טופו, חלב קוקוס, בצל ירוק, כוסברה, פיסטוק למון גראס וצ'ילי, אך אנחנו ביקשנו את המנה עם שרימפס, ולא היתה עם זה שום בעיה. מנה נפלאה בטעמיה, מדויקת בבישול האטריות ובהקפצת הירקות. תענוג של שילוב טעמים, שלא משאיר תחושה כבדה. 
הפיסטוק נודלס של טאיה

אחרי כל זה כבר לא היה לנו מקום, אבל כדאי לנסות כאן לפחות גרה אחת של גיוזה. בתפריט יש מספר סוגים, ביניהם: סייגון צ'יקן (מנת פתיחה זוגית) - גיוזה במילוי עוף בתיבול וייטנאמי, גזר, פטריות שמפיניון, בצל, חלב קוקוס, קארי ירוק ובצל סגול.

את הארוחה ליווינו עם משקה קל ועם בירה פאולנר מהחבית. לקינוח לא הצלחנו להגיע הפעם, אבל רשמנו לעצמנו לנסות בפעם הבאה.

לסיכום, טאיה היא אופציה טובה, איכותית וגם משתלמת מבחינת המחיר. קדימה נמצאת במקום טוב באמצע השרון, אליה אפשר להגיע בתוך מספר דקות מיישובי הסביבה. עם הכבישים החדשים שבנו כאן, אין ספק שהאזור ימשיך להתפתח.

חשבון בבקשה:
סלט זואי פפאיה – 29 שקלים 
רול ספייסי סלמון – 46 שקלים
פיסטוק נודלס – 53 שקלים
קלמארי בונג – 36 שקלים 
7up – 13 שקלים
פאולנר מהחבית – 27 שקלים

טאיה, האופה 1, קדימה. 053-6130912 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אמורה מיו: מחדשים נדרים
אינדירה: ההודית הכי אותנטית בארץ
ערב טוב בדלידה
ערב קיץ איטלקי בפרונטו
ההפתעה של אזור השרון: זויה גריל בר
ביקור ב-Porter & Sons
המסעדות החדשות שכדאי לכם להכיר
עושה את זה בדרך שלה: מסעדת גריג
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא