נגישות
נגישות

הקורדון בלו שכבש אותי: בליקר במשגב

מסעדת בליקר במשגב חוגגת עשור, וממשיכה לעשות אוכל טעים מול נוף משגע, אווירה של חופש, מנות נדיבות ותפריט עסקיות שמושך אליו את כל עובדי הסביבה בצהריים

מסעדות בצפון חדשות מהצלחת
גילי פוקס
תאריך פרסום: 31/08/2016, 11:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בליקר משגב, שחוגגת כבר עשור, יושבת במרומי ההר ומשקיפה על ראשי ההרים שמסביבה. אל תתנו לאזור התעשייה להטעות אתכם - המקום קסום, רומנטי ומלא אווירה, והתעשייה מגיעה לסעוד כאן בופה צהריים מדי יום ביומו.

שקיעה כתפאורה
לבליקר הגענו דרך הכביש שמטפס מצומת המוביל לחנתון ומשם דרך כפר מנדא ויישובי משגב. הדרך יפהפייה והטבע שלצדי הכביש מעורר את התיאבון ומכין את הקיבה לקראת הארוחה במקום.

הגענו בשעות הצהריים המאוחרות, חנינו ונכנסו הישר אל הדק העצום שמשקיף אל השקיעה. לא פלא שעושים כאן הופעות בערב, כי עם  תפאורה כזו לא צריך הרבה מעבר.
בליקר במשגב

למזלנו העסקיות במקום הן עד השעה 17:00 וניתן עוד היה לקבל אותן. למנות ראשונות הזמנו מאפינס כרובית - כרובית אפויה במעטפת פרוסות פרושוטו בקר, מוגש עם סלסת אנשובי צלפים והרבה שמן זית, טוסוטנים בצד וחמאת הבית. מנה מיוחדת במינה, חמצמצה, יפה וקלילה. מנה נוספת הייתה ליבת חציל אפויה בתנור עם סילאן ושום קונפי מעוטר בנענע וטחינה גולמית, מוגש עם לחם שאור. המנה הייתה מעולה, ובכלל - הלחמים השונים שהוגשו עם המנות היו ברמה אחרת לגמרי, וזה משהו שהייתי חייבת לציין, כי לא בכל מקום תפגשו כאלה לחמים.

קורדון בלו כפי שלא הכרתם
כל המנות הראשונות היו טובות, אך כשהגיעה המנה העיקרית, הבנו מדוע כל כך הרבה משפחות מגיעות לכאן, ובצהריים ההייטקיסטים כובשים את המקום. הקורדון בלו של המקום פשוט מעולה. הוא לא כאן כדי לעשות רושם – הוא כאן כדי להיות סופר טעים, משביע (כמעט ולא ניתן לסיים אותו אחרי שתי מנות ראשונות); ומעבר להכל - הוא שונה מכל קורדון בלו שטעמתי אי פעם. 
קורדון בלו עם רוטב שמנת חרדל

הקורדון בלו בנוסח בליקר הוא חזה עוף במילוי פטריות טריות ומעולות, מצופה פירוי פאנקו מעל, ונח לו על פירה ברוטב שמנת חרדל. לכאורה נשמע כמו מנה פשוטה, אך ענף הטימין הטרי מעל, ורוטב השמנת-חרדל המטורף מלמטה, משנים את הקונספט של כל הפירה עם החזה עוף הזה. זאת מנה נהדרת ומלאת טעמים ומרקמים.

גם הקטנצ'יק אהב
העיקרית השנייה שהזמנו הייתה פילה דניס צלוי על הגריל על קרם כרובית, שמן כמהין ועדשים קטנטנות שחורות ועדינות. הדניס היה כמו שדג צריך להיות – עסיסי אך לא שמן, עם רעננות של לימון, והקרם כרובית הפתיע לגמרי, היה כמו פירה מתוק ועשיר. כנראה שנעשה בחמאה, כי פשוט אין דרך אחרת להסביר את הטעם המעולה שלו. גם כאן בקושי הצלחנו לסיים מנה נהדרת זו.
החציל בטחינה של בליקר

מי שהכי הפתיע (כבר מפתיע בכמה וכמה מסעדות) הוא הקטנצ'יק שלי; עוד לא בן שנה ו-4 חודשים וכבר אוכל שתי ארוחות צהריים ביום. לפני שהגענו היה רעב אז נאלץ לאכול בבית, וכשהגענו לבליקר הנחתי שיסתובב לו בפינת המשחקים הנהדרת של המקום וישחק יחד עם הילדים האחרים (נהדר להורים ודרך להעביר את הזמן כשהילדים כבר סיימו את האוכל), אך הפלא ופלא – ראה כי טוב ואכל מהדניס, אכל מהקורדון בלו, קצת פירה, קצת כרובית. מפה לשם - הילד אכל ארוחת צהריים מספר שתיים ביום.

פינוק רומנטי
לקינוח הזמנו את הסופלה של בליקר שהיה מדהים בטעמו (ובגודלו יש לציין), ואת הטירמיסו שהגיע בצנצנת זכוכית מדליקה.

בליקר משלבת מטבח אירופאי וגלילי יחד, יש בה פינה נהדרת לילדים, דק עצום עם מרפסת לנוף רומנטי שמתאים גם לאירועים (לא קטנים בכלל), ומדי פעם יש כאן הופעות במרפסת היפהפייה; כדאי להתעדכן באתר שלהם.

למי שיוצא לעבור כאן או לעבוד כאן – מומלץ מאוד להגיע ולהתרווח על כורסא מפנקת מול הנוף, לשתות מיץ תפוחים סחוט טרי, ליהנות מאיזה קורדון בלו או שניים ולחזור למחרת.

חשבון בבקשה:
עסקית קורדון בלו עם ליבת חציל + מיץ תפוחים סחוט טרי (6 שקלים) – 59 שקלים
עסקית דניס עם מאפינס כרובית + שתיה קלה – 79 שקלים
סופלה – 36 שקלים
טירמיסו -34 שקלים
אספרסו קצר - 9 שקלים
סה"כ: 223 שקלים לארוחה גדולה לשניים מבוגרים פלוס קטנצ'יק אחד

בליקר, פארק תעשיות משגב. 053-9376588

* הכותבת הוזמנה למקום כאורחת

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
נתח בשר בראנץ' האוס (צילום: באדיבות המקום)
אסאדו בר באלונים (צילום: באדיבות המקום)
סטייק בברסרי 107 (צילום: באדיבות המקום)
מנה של מסעדת סבידה (צילום: באדיבות המקום)
בירות של מסעדת ליבירה בחיפה (צילום: באדיבות המקום)
אותנטיות יוצאת דופן במסעדת גאורגיה
בשר משובח ב-BACK TO BLACK
חדשה בשכונה: מרינדו יקנעם
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי