נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בר מצווה. על פי היהדות (עבדכם יליד צפת - עיר הקודש, מבין דבר או שניים ביהדות), הופך הילד לנער עם הגיעו לגיל בר מצווה. אמא מתרגשת, אבא גאה, סבא וסבתא קונים שעון זהב ומרגע זה כולם פטורים מעונשו. בדור שלי (עברו X שנים מאז, הגיל שמור במערכת) לא יצאו חבריי וחברותיי החוגגים מפנינה גדולה לזרועות רקדניות עם מיקרופון מדונה ושרו את הלהיט התורן החדש. במקרה הטוב עלייה לתורה בכותל ואירוע חברים מצומצם בחצר של הבית. הפשוט הוא הקסום.

כך יצא שקרוב ל- X שנים אחרי, יצאתי לחגוג עם אחי שכבר הספיק להפוך לאבא, חגיגת בר מצווה קצת אחרת - בר מצווה למסעדת האוונגרד מרמת החייל. פנינים מלאכותיות לא מצאנו שם, גם לא רקדניות. פנינה קולינרית דווקא כן.

ככה חוגגים באמריקה
כבר בכניסה דאגה המארחת לקבל אותנו בחיוך רחב ולציין את מהות האירוע שלשמו התכנסנו וכיאה לחגיגות בדיינר אמריקאי, מדובר בפינוק אמיתי. אפתח ואומר כי ממש באתר זה תוכלו להזמין קופון שווה במיוחד, בעלות של 89 ₪ שמשמעותו לאכול ולאכול ולאכול, לשתות ושוב לאכול, קינוח. סוף סוף חגיגת אירוע בלי חוויית תשלום הקנס הידועה לשמצה.

יושבים על הספות המפנקות שעוד יצדיקו את קיומן בהמשך ותפריט הקופון מוגש לשולחננו על ידי מלצרית העל, שאיכשהו מצליחה לפרט את תוכנו כשהחיוך לא נמחק מפניה אף לא לרגע. כמו שאומר ויגיד עוד הרבה אביב גפן – אני האמנתי לה. 2 מנות פתיחה, עיקרית, בירה או יין וקינוח לכל סועד מציע התפריט ועכשיו מתחיל שלב הבחירה.

ארבע מצוות
לראשונות הגיעו כבמצעד יום העצמאות סלט פטריות פורטבלו חם בליווי גבינת רוקפור, דיפ סליפ – תבשיל מקסיקני מבשר בקר טחון, שעועית אדומה, בצל ירוק ושמנת חמוצה עם טורטיות פריכיות, גוואקומולי וגבינת צ'דר (להזכירכם, אנחנו עדיין בראשונות), פילה בקר צרוב פרוס על מצע עלי בייבי ברוטב פלפלת וחציל בלאדי עם שמנת חמוצה, פסטו ושערות קדאיף מעל. תעצרו רגע! 4 מנות פתיחה! 2 סועדים! הכל טעים! המנות ענקיות! אם ככה מתחילה ארוחת בר המצווה של אוונגרד אני משריין לעצמי נוכחות בחגיגות ה- י"ח שנים, הלא הוא גיל החתונה עפ"י היהדות.

פיינט סטלה מהחבית בשבילי, פיינט קרלסברג לאחי ורגע של נחת. הייתי מספר לכם עוד על המקום אך כל מה שעשינו בהפסקה בין הראשונות לעיקריות הוא למצוא את התנוחה הנכונה על הספות כדי לתת לקיבה להירגע. בטטות כורסא – זו התנוחה!

המצווה העיקרית
עם חיוך מקצה לקצה שבה מלצרית העל עם העיקריות – לאחי מנת מדליוני פילה בקר צלויים על הגריל (בתוספת 20 ₪), כ - 300 גרם באמתחתה, המוגשת עם רוטב לבחירה ובמידת עשייה מבוקשת (מדיום כמובן). בשבילי מנת פהיטהס סולה מקסיקנה שהיא מחבת עצומה ולוהטת מלאה נתחי בשר בקר (או עוף לבחירה) מוקפצים בליווי פלפלים צבעוניים ורצועות בצל, לצד טורטיות ומטבלים שונים כמו סלסה מקסיקנית, גוואקומולי ושמנת חמוצה. השוס של המנה היא בהכנה העצמית, חוויה בפני עצמה, בה נבחנת יכולת גלגול הטורטייה בלי לקרוע אותה בעת הזנת הבשר והרטבים לתוכנה. העיקריות, אם תהיתם, מוגשות עם תוספת לבחירה – כאילו שיש עוד מקום.

2 כוסות יין וחוזרים לתנוחת בטטות הכורסא לפני שהקינוחים מגיעים. בקינוחים הגדילו לרחם על קיבתנו העמוסה והקטינו במעט את הקינוחים. קרם ברולה כמו שקרם ברולה צריך להיות ו- וופל אמריקאי מתחת לכדור גלידה ומגדל קצפת ולי יש רק שאלה, מתי ומאיפה יוצאות ההסעות? חגיגות בר המצווה נמשכות כבר כחודש וימשיכו לטובתכם עד לקראת סוף חודש מרץ. בנימה שיווקית זו, תפרגנו קופונים לעצמכם ולחבריכם, שימו מעטפה בכיס, לבשו את חליפת בר המצווה או שמלת הערב ולכו לאירוע הכי שווה בעיר, כי בר מצווה יש רק פעם בחיים.

חשבון?
2 קופונים - 178 ₪ + תוספת מדליוני פילה (20 ₪)
2 כוסות יין – 72 ₪
סה"כ – 270 ₪ "קנס" משתלם בהחלט. רק בשמחות!

*כתבה פרסומית.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
להתאהב כמו איטלקי
פאר והדר בהוד השרון: מסעדת מדיסון
הכי בית איטלקי: מסעדת גוסטו
האיטלקיה השמחה
NG מציגה: ארוחת פליאו
צ'ק אין של אחרי מלחמה
צ'ק אין של אחרי מלחמה
נשף אבראג'
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר