נגישות
נגישות

10 TOP: המסעדות הכי טובות באילת לשנת 2018

2018 הייתה שנה מסעירה עבור העיר הדרומית ביותר בישראל מבחינה קולינרית וזה הזמן להציג את עשר המסעדות הטובות ביותר בעיר, לפי גולשי אתר רסט

מסעדות TOP 10 חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 17/01/2019, 0:00 תאריך עדכון: 11/08/2019, 11:46
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 בשרים משובחים באילת. נתח בראנץ' האוס (צילום: רוני בלחסן)

במהלך השנה החולפת גולשי אתר רסט ביקרו במיטב המסעדות האילתיות, חזרו לביתם, השקיעו מזמנם ודירגו אותן לפי פרמטרים כמו שירות, אווירה ורמת האוכל. כעת הגיעה העת לפרסם את רשימת עשר המסעדות המומלצות ביותר. מאמינים שיש טובות מאלה? ראו עצמכם מוזמנים לדרג את המסעדות החביבות עליכם ולעצב את הרשימה של 2019.

אולה
אולה, שהגיעה בכבוד גדול למקום הראשון, היא מסעדת בשרים כשרה המזמינה את הסועדים לצאת למסע קולינרי חוצה גבולות. בניגוד לרבות וטובות שניסו זאת לפניה, אולה יורה לכל הכיוונים ומצליחה לקלוע בכל ארוחה מחדש. במסעדה המצליחה תמצאו תפריט שף חובק עולם, תפריט קצבייה מעורר תיאבון, תפריט סושי איכותי ואפילו תפריט טבעוני. כל אחד מהם כולל שורה ארוכה של מנות מוקפדות ומענגות.
טעימות מהתפריט: פוקצ'ה על לבנים (בתנור אבן, סלסה עגבניות טריות, איולי שום ועשבי תיבול, שמן ובלסמי) לראשונה, שקדי עגל פרימיום לעיקרית ופבלובה (מרנג ממולא קרם שוקולד וקצפת ברוטב פירות יער ועלי נענע) לקינוח.
אולה, תרשיש 7, אילת. 053-9442686
להזמנת שולחן באולה

 מנות מוקפדות ומענגות. מנת קינוח באולה (צילום: באדיבות המקום)

לה קוצ'ינה
מסעדת לה קוצ'ינה אמנם ממוקמת בטיילת רויאל ביץ', אבל כשנכנסים אליה מרגישים כמו בטוסקנה. במסעדה האיטלקית בעלת המטבח הפתוח, ניתן ליהנות מכל הטוב של המטבח הטוסקני, בדגש על פיצות משובחות, פסטות נהדרות ומנות ראשונות שבלעדיהן אף ארוחה לא תהיה מושלמת. המסעדה פועלת במבנה ייחודי שעוצב כבית איטלקי ומחולקת למספר חללים שכל אחד מהם מספק חוויה שונה: במרפסת תיהנו מאווירת הים והחופש, חדר האורחים הוא החדר הפרטי של המסעדה ובסלון המרווח תמיד מרגישים כמו בבית.
טעימות מהתפריט: שרימפס וקלמארי (בפונדו כרישה, עגבניות מיובשות, ארטישוק רומנה, שום, שמנת ועשבי תיבול טריים – 74 שקלים) לראשונה, פילטו גורגונזולה (מדליוני פילה בקר ברוטב גורגונזולה. מוגשים עם תפו"א צעירים וטימין) לעיקרית ומה שמתחשק לכם מתפריט הקינוחים המתחלף למנה אחרונה.
לה קוצ'ינה, טיילת רויאל ביץ', אילת. 053-9442736
להזמנת שולחן בלה קוצ'ינה

 הרגשה של טוסקנה. פסטה בלה קוצ'ינה (צילום: רוני בלחסן)

הלב הרחב
מסעדת הלב הרחב התחילה את דרכה אי אז ב-1978, כשבמקור הגישו במקום בעיקר פלאפל איכותי. שמה של המסעדה לא ניתן לה במקרה: את הפיתה שבה התערסלו להם כדורי הפלאפל, הגישו כשהיא ריקה מסלטים ולקוחות המקום הוזמנו למלא את הפיתה כאוות נפשם. בשנת 2006 הלך לעולמו אבי המשפחה ומייסד המקום, מר מוטי בנדהאן ואילו כיום עמית וצחי, בניו המוכשרים, ממשיכים את דרכו תוך שהם שומרים על הסטנדרטים הגבוהים שהציב מיומה הראשון של המסעדה.
טעימות מהתפריט: חציל שלם קלוי (על גריל פחמי הדר, בשום, שמן זית, לימון ומלח ים) וצ'יפס בטטה לראשונה, שיפוד פרגיות (בשום, סילאן ועשבי תיבול) ושיפוד שקדי עגל לעיקרית ובשלב הזה רוב הסיכויים שכבר לא יישאר לכם מקום לקינוח.
הלב הרחב, חיל ההנדסה 6, אילת. 053-9380746

 סדנדרטים גבוהים מהיום הראשון. מנת בשר לב הרחב (צילום: רוני בלחסן)

אחלה
כבר מספר שנים שמסעדת אחלה האילתית היא אחת המסעדות הפופולאריות והיציבות ביותר בעיר. אחלה היא מסעדת גריל ישראלית קלאסית ששמה הולך לפניה, בין היתר בזכות מבחר הסלטים הטריים המוגשים לשולחן, השיפודים הנדיבים והעסיסיים, המרקים שתמיד כיף לפגוש בצלחת בימי החורף הקרירים ותפריט הקינוחים העשיר.
טעימות מהתפריט: סלט ירקות עם טחינה וחציל בלאדי לראשונה, נקניקיות מרוקאיות חריפות או שישליק כבש לעיקרית ופנקוטה (קרם קרמל איטלקי) לקינוח.
אחלה, קאמן 1, אילת. 053-9344991

 גריל ישראלי קלאסי. מבחר סלטים באחלה (צילום: באדיבות המקום)

תרשיש 9
מסעדת תרשיש 9 נפתחה באפריל 2012 ודי מהר הצליחה למצב את עצמה כאחת המסעדות האיכותיות ביותר בעיר. במסעדה הצבעונית והשמחה במיוחד הארוחה נפתחת עם תריסר סלטים מושקעים שכיף לאכול עם הלחם הטרי שנאפה במקום בתנור אבן מיוחד, ממשיכה עם מנות דגים או שיפודים בשריים מצוינים ותמיד תמיד מסתיימת עם חיוך. לחילופין ניתן לבקר במקום לארוחת חומוס זריזה, שתמיד סוגרת פינה של רעב.
טעימות מהתפריט: פטריות טריות מוקפצות (בשום, שמן זית ובצל) ומבחר סלטי תרשיש טריים עם לחם מרוקאי בעבודת יד לראשונה ודג לברק בגריל (ממולא בעשבי תיבול) לעיקרית. הגעתם בזוג ומתחשק לכם להתפנק באמת? הזמינו את המנה שעונה לשם המבטיח שש על האש, הכוללת שיפוד אנטריקוט, שיפוד פרגית, שיפוד קבב טלה, שיפוד לבבות עוף, שיפוד פילה בקר ושיפוד פרגית שום ועשבי תיבול. ובנוגע למנה האחרונה, בהנחה שיישאר לכם מקום, פנו למלצר והוא כבר יכוון אתכם לחוף המבטחים המתוק.
תרשיש 9, תרשיש 9, אילת. 053-7104612
להזמנת שולחן בתרשיש 9

 מסעדה צבעונית ושמחה במיוחד. פיטריות בתרשיש 9 (צילום: רוני בלחסן)

המחבוא של אדי
אדי חץ הגיע לירושלים מארצות הברית ב-1970 והתאהב בבחורה ישראלית העונה לשם בתיה. בירושלים הם פתחו יחד מסעדת המבורגרים ולקראת סוף העשור, הדרימו לאילת והקימו בה את המחבוא של אדי. האמת היא שלא ברור מה יותר מרשים במסעדת המחבוא של אדי: העובדה שהיא פועלת כבר ארבעה עשורים או העובדה שגם אחרי ארבעה עשורים היא מצליחה לשמור על מעמדה כאחת המסעדות הטובות והאהובות ביותר בעיר. בין כך ובין כך, זה המקום לאחל לקברניטי המקום עוד לפחות ארבעה עשורים של אוכל טוב, אווירה שמחה והצלחה.
טעימות מהתפריט: לבבות ארטישוק (בנוסח צרפתי, שום וחמאה) ו/או מרק בצל צרפתי לראשונה, קייג'ין סטייק (פילה פיקנטי עם תערובת תבלינים אמריקאית) לעיקרית וכל מה שאדי יציע לכם לחתום איתו את הארוחה לקינוח.
המחבוא של אדי, המסגר 2, אילת. 08-6371137
 עדיין כאן אחרי 4 עשורים. המחבוא של אדי (צילום: רוני בלחסן)

ראנץ' האוס
במסעדת ראנץ' האוס מציעים נתחי בשר מובחרים המגיעים למקום ישירות מנברסקה הרחוקה. הנתחים עוברים תהליך יישון קפדני במקרר הבשר של המסעדה ומדי יום מוגשים רק הנתחים שהגיעו לדרגת היישון האופטימאלית. בנוסף לתפריט האוכל העשיר תמצאו במסעדת ראנץ' האוס גם תפריט אלכוהול עשיר ואפילו תפריט יין מרשים. מתחשק לכם להתפנק עם סטייק איכותי במשקל 700 גרם ולקנח עם מנה אחרונה מושחתת כמו באמריקה? ראנץ' האוס היא המסעדה המושלמת עבורכם.
טעימות מהתפריט: שיקגו (מבחר פטריות יער מוקפצות בשמן שום, עשבי תיבול טריים ובצלצלי שאלוט מקורמלים) לראשונה, סינטה "נברסקה" מפרה שמנה (500 גרם) לעיקרית ופאי תפוחים עם גלידת קינמון לקינוח.
ראנץ' האוס, טיילת רויאל ביץ', אילת. 053-9442738
להזמנת שולחן בראנץ' האוס

שוק דגים
שוק דגים האילתית, המעוצבת כטברנה יוונית אותנטית, היא גן עדן של ממש עבור חובבי הדגים ופירות הים. את האווירה הייחודית השוררת במקום משלימה המוזיקה היוונית המתנגנת במערכת הסאונד האיכותית של המקום ומובן שגם הנוף המרהיב של הרי אדום ומפרץ אילת הנשקף מהחלונות. בשוק דגים מאמינים באווירה שמחה, תמחור הוגן, איכות גבוהה והקפדה בלתי מתפשרת על הפרטים הגדולים והקטנים כאחד. נראה שלא צריך הרבה יותר מזה כדי לכבוש את לב הסועדים.
טעימות מהתפריט: דגיגי אנשובי (דגי אנשובי זעירים מטוגנים בשלמותם, בליווי רוטב אריסה ולימון) ו/או ראשי קלמארי סגולים מטוגנים לראשונה ושיפוד שרימפס בגריל (מרוחים בחמאה ושום) או מדליוני פילה בקר לעיקרית. נשאר לכם מקום לקינוח? דברו על זה עם המלצר/ית שלכם.
שוק דגים, אילת. 053-9442916

לוויתן

מסעדת לוויתן, של בני הזוג ענבר שפירא וליאור רפאל, היא הגלגול המודרני ויש שיאמרו המשודרג, של מסעדת המסגר 5. המסגר 5 נפתחה על ידי בני הזוג היצירתיים ב-2012 ונסגרה ב-2015, כחצי שנה לפני פתיחתה של מסעדת לוויתן. אין ספק שבדומה לקודמתה, גם מסעדת לוויתן הצליחה להרים בכמה ס"מ טובים (אם לא יותר) את הרמה הקולינרית של העיר עם חומרי גלם איכותיים, בישול עילי ואינסוף יצירתיות וכישרון.
טעימות מהתפריט: סקאלופס (ריזוטו דלורית, צ'ילי וכוסברה) ו/או פרפה כבד אווז (ג'לי יין אדום ופירות יער, טוסטונים, סלטון רוקולה ותפוח) לראשונה וטלה בשתי דרכים (צלעות טלה צלויות ונקניקיית טלה עם תבלינים ודבש, פירה חלב, ארטישוק, שעועית ורוטב על בסיס ציר טלה ותבלינים) לעיקרית. לגבי הקינוח – תנו למלצר/ית לבחור עבורכם. אין סיכוי שתתחרטו.
לוויתן, אילת. 053-9387572
 הרמה הקולינרית עלתה בכמה סנטימטר. מנת בשר בלוויתן (צילום: באדיבות המקום)

ג'ינג'ר
את הרשימה המכובדת נחתום עם מסעדת פיוז'ן אסייאתית העונה לשם המרענן, ג'ינג'ר. ג'ינג'ר ממוקמת בלב ליבו של אזור הבילויים האילתי ופועלת מדי יום החל מ-12:00 ועד הלילה, כשלאורך היום היא משנה את פניה והופכת מפינה רגועה ושלווה בשעות האור, לבר-מסעדה עם נשנושי בר קלילים וקוקטיילים איכותיים בשעות הערב והלילה. תפריט הסושי הייחודי של ג'ינג'ר, נחשב לאחד האיכותיים ביותר בעיר אז מומלץ ביותר להזמין לפחות רול אחד בארוחה הבאה שלכם במקום. קחו רק בחשבון שרוב הסיכויים שהוא לא יהיה היחיד.
טעימות מהתפריט: קאו קריאב (צ'יפס עשוי משבבי שרימפס בליווי רוטב שרימפס ועוף קצוצים) ו/או סלט סשימי (נתחים טריים של טונה אדומה, סלמון ודניס. מוגש על מצע חסה משי ברוטב סויה ושומשום) לראשונה, מיקס פירות ים (שרימפס וקלמארי מוקפצים עם ג'ינג'ר, בצל ירוק ופטריות ברוטב שום, שמנת ואניס) לעיקרית ומרינה (רולדת מוס שוקולד לבן ושוקולד חלב עם קונוס חמאת קקאו ממולא בקצפת ופירות יער) לקינוח.
ג'ינג'ר, דרך יותם 9, אילת. 053-9441782

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אולה באילת
053-9442686
הלב הרחב באילת
053-6111439
המחבוא של אדי באילת
053-4293615
שוק דגים באילת
053-9442916
לוויתן באילת
053-9387572
ג'ינג'ר  באילת
053-9441782

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
Top 10 - מסעדות המרקים המומלצות לשנת 2023
איפה אוכלים סביצ'ה או טרטר של קיץ?
בוקר חו"ל: איפה תאכלו ארוחות בטעמים של אירופה?
מה כדאי לכם לאכול באזור  הכנרת?