נגישות
נגישות

10 TOP אשדוד: המסעדות שדורגו על ידי גולשי רסט

אתם בחרתם, אנחנו רק מניחים את זה כאן. עשר מסעדות באשדוד שנבחרו על ידי הגולשים כטובות ביותר בפרמטרים של איכות האוכל, השירות ועוד. גם אתם יכולים לדרג כל מסעדה בארץ ולהשפיע

מסעדות TOP 10 חדשות מהצלחת
אלדד שחר
תאריך פרסום: 14/06/2016, 16:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אשדוד היא עיר קולינרית ללא ספק, ויש בה מגוון מאוד גדול של מסעדות בכל סגנון קולינרי שרק תחשבו עליו. איטלקי, אסיאתי, בשרים, וזה ממשיך וממשיך. בכתבה שלפניכם תמצאו את עשר המסעדות הטובות ביותר באשדוד לפי דירוג גולשי רסט. רשימת המסעדות משתנה ומתעדכנת באופן תדיר, וגם אתם יכולים להביע את דעתכם על כל מסעדה ובכל מקום בארץ.

אל זירת ה-TOP10
 
במקום הראשון: גמברינוס
על המקום: גמברינוס היא השילוב המושלם בין תפריט מגוון ביותר הכולל שפע של פירות ים ומנות בשריות המתכתבות עם המטבח הרוסי, לבין פאב בריטי עם תפריט בירות מרשים והרבה עץ. הצוות המקצועי במקום שולט ביד רמה בתפריט הבירות ואחרי שבוחרים את הבירה המתאימה ביותר למצב הרוח, בוחרים את אחת ממנות האוכל בתפריט המכובד. למה רק אחת? ובכן, זאת כיוון שהמנות בגמברינוס פשוט ענקיות. בין אם תתחברו לרוח הייחודית של המקום ובין אם לא, דבר אחד בטוח – במקום כזה עוד לא יצא לכם לשבת. 

דגימות מהתפריט: סטייק צוואר לבן (80 שקלים), פילה לבן בתנור (500 גרם – 80 שקלים, 1 ק"ג – 120 שקלים), פורל מעושן בתנור (90 שקלים), צ'יפס גמברינוס עם גבינה בולגרית (30 שקלים). 
גמברינוס, הציונות 45, אשדוד. 08-8655719
 
במקום השני: אידי דגים
על המקום: אידי דגים היא בין המסעדות הוותיקות בעיר, ולמעשה לא נגזים אם נכתוב כי מדובר באחד מסמלי העיר. כמו כן, אידי היא בין המוסדות הקולינריים שמצדיקים ביקור מיוחד באשדוד. אמנם ישנן מסעדות זולות יותר ברשימה שלנו, אבל כבר יותר משני עשורים שהיא בין המסעדות המובילות באשדוד ובאופן כללי בדרום הארץ, בכל מה שקשור לאיכות הדגים ופירות הים, ומעטים האנשים שיערערו על הקביעה הזו. 
דגימות מהתפריט: שרימפס קריסטל לא מקולף (130 שקלים), סרטני חוף השייט הכחול (120 שקלים), חצי תריסר אויסטרים (140 שקלים), הרינג הולנדי (44 שקלים), אספרגוס ברוטב פרמז'ן (49 שקלים).
אידי דגים, הבושם 6, אשדוד. 053-9443581
 
במקום השלישי: Sunset BLVD Kitchen Bar
על המקום: בר מסעדה בסגנון הוליוודי הכולל ספות עור מפוארות, בר עצום עם קרוב ל-500 בקבוקי אלכוהול מכל רחבי העולם, ותפריט שעושה הרבה כבוד למטבח האמריקאי. מדי שני ורביעי מתקיימות במקום הופעות שמושכות אליהן את צעירי העיר והסביבה. 
דגימות מהתפריט: טראמפ (בורגר אנטריקוט במילוי גבינת רוקפור במשקל 300 גרם, איולי כמהין, עלי רוקט, אגס שיכור, גבינת בושה מקורמלת וחזה אווז מעושן - 88 שקלים, כולל תוספת), סינטה בולוורד (סינטה מקומית 300 גר' עם חמאת שום ותפו"א אפוי - 96 שקלים).
Sunset BLVD Kitchen Bar, מרטין בובר 1, אשדוד. 053-8379400
להזמנת שולחן ב-Sunset BLVD
 sunset kitchen bar
במקום הרביעי: וואן סושי בר
על המקום: במרכז העיר ממוקמת הסושיה המובילה בדרום, הלא היא הוואן סושי בר. לצד מנות הסושי המקוריות והמוקפדות יכולים הסועדים ליהנות ממגוון של מנות אורז מצוינות ולא מעט מנות מוקפצות אותנטיות למהדרין. הודות לכך שהמקום מבוסס על שירות עצמי, מחירי המנות נמוכים במיוחד, מבלי לגרוע מאיכותן. פשוט מושלם.
דגימות מהתפריט: רול סלמון צלוי (סלמון צלוי, אבוקדו, מלפפון, טריאקי, עטוף בטטה – 34 שקלים), טוביקו סקין רול (סלמון סקין, שיטאקה, אבוקדו, עירית, בציפוי טוביקו ירוק – 33 שקלים), ביף רייס (אורז עגול מוקפץ עם רצועות בקר וירקות בתיבול אסייאתי – 52 שקלים).
וואן סושי בר, הציונית 13, אשדוד. 053-9428612
 one sushi bar
במקום החמישי: אספניה 
על המקום: כמשתמע משמה, אספניה היא מסעדה שעושה הרבה כבוד למטבח הספרדי. נפתחה אי שם בשנות השמונים של המאה הקודמת על ידי השף יליד ספרד, לוי פול, שמאז הספיק לרכוש קהל מעריצים שמתרחב והולך ללא הפסקה. לצד מנות הדגים ופירות הים המסורתיות כמו מנת הדגל של המקום, הלא היא הפאייה המפורסמת, יכולים הסועדים ליהנות ממגוון רחב של טאפאסים, כמיטב המסורת הספרדית. 
דגימות מהתפריט: סביצ'ה (נתחי פילה לברק כבושים עם ירקום ומלון – 39 שקלים), ארטישוק רומנה צרוב (39 שקלים), מול מרינייר (88 שקלים), סרדינים ממולאים (85 שקלים).
אספניה, אבא הלל סילבר 11, אשדוד. 053-9442752
להזמנת שולחן באספניה

מסעדת אספניה

במקום השישי: נמסטה
על המקום: לגמרי לא ברור איך בישראל אין יותר מעשר מסעדות הודיות הראויות לשמן. יחד עם זאת, מסעדת נמסטה האשדודית, בהחלט מספקת מענה מושלם לחובבי המטבח ההודי, לפחות בכל מה שקשור לאיכות. עם עשרה סוגים שונים של נאן, מגוון רחב ביותר של מנות קארי שיחזירו כל מי שאי פעם טייל בהודו לארוחות הטובות ביותר שיצא לי לאכול בתת היבשת ועוד מבחר מנות טנדורי, נמסטה היא ללא ספק בין ההודיות הטובות בישראל. 
דגימות מהתפריט: מיקס גריל (מוגש על פלטה לוהטת הכוללת עוף טנדור, צ'יקן טיקה, רשמי טיקה, קבב וכנפיים, בתוספת סלט ירקות – 149 שקלים), צ'יקן ג'לפרזי (נתחי עוף מבושלים עם בצל, גמבה, עגבניות ותבלינים מסורתיים – 60 שקלים), באטר נאן (לחם הודי משוח במרגרינה בטעם חמאה – 11 שקלים).
נמסטה, הטיילת 20, אשדוד. 053-9442869
להזמנת שולחן בנמסטה
 ההודית הכי טובה. נמסטה
במקום השביעי: קפה פאזל
על המקום: קפה פאזל ממוקם בחוף הקשתות, מול הים הפתוח של אשדוד (בקצה הצפוני) כך שבמרפסת החיצונית ניתן ליהנות מהבריזה הנעימה ביותר בארץ. במקום יש מרפסת מקורה עם מערכת יניקת אוויר מיוחדת המתאימה למעשנים. המסעדה פתוחה בשבת ונגישה לציבור הנכים. 
דגימות מהתפריט: פיש אנד צ'יפס (פילה קוד בפנקו מתובל עם צ'יפס ואיולי צ'יפוטלה – 59 שקלים), ירקות שוק על הפלאנצ'ה (פרחי כרובית, זוקיני, בצל, שעועית ירוקה, פלפלים צבעוניים, פטריות בשמן זית, מלח ים, פלפל גרוס – 42 שקלים), סלט צ'ולולו (נתחי פרגית צלויים במשרה צ'ילי הדרים על הגריל, מוגש על רצועות מלפפונים, נבטים, צנוניות גינה, כוסברה, בצל ירוק, ג'ינג'ר ובוטנים מקורמלים, ברוטב ויניגרט הדרים אסייאתי – 65 שקלים).
קפה פאזל, חוף הקשתות, אשדוד. 053-9443017
 קפה פאזל
במקום השמיני: ויצמן
על המקום: מסעדת ויצמן מפורסמת בכל אשדוד והסביבה בזכות המאכלים המרוקאים האותנטיים המוגשים בה, כשעבור רבים המקום מהווה אתר עלייה לרגל של ממש. ויצמן היא מסעדה בשרית כשרה למהדרין המנוהלת על ידי רחל ויצמן, שתבשיליה מערפלים את החושים של הסועדים במקום עד כדי התמכרות לשמה. 
דגימות מהתפריט: טחול עגל ממולא (74 שקלים), שקדי עגל מוקפצים (בעריסה ביתית, לימון כבוש וזיתים שחורים - 98 שקלים), מרק רגל (35 שקלים)
ויצמן, הבנאים 9, אשדוד. 053-9441931

במקום התשיעי: רונג'אן 
על המקום: מסעדות תאילנדיות עם טבחים תאילנדים באמת שלא קשה למצוא, אבל מסעדות תאילנדיות עם בעלים שהגיעו אלינו מתאילנד הן כבר סיפור אחר לגמרי. לפני כעשור הכיר בתאילנד אבי אביטל, אשדודי במקור, את רונג'אן או ליתר דיוק, התאהב ברונג'אן ממבט ראשון. לאחר שהתחתנו בחתונה בודהיסטית מסורתית, הגיעו לאשדוד ופתחו בה תוך זמן קצר את המסעדה, שבה מבשלת רונג'אן מטעמים מהבית.
דגימות מהתפריט: שני אגרולים (15 שקלים), בננה לוטי (35 שקלים), מרק עוף בקארי (25 שקלים), פאד קפאו פירות ים (45 שקלים).
רונג'אן, נורדאו 24, אשדוד. 053-6130780

רונג'אן. צילום: אבי רוקחבמקום העשירי: גחלים
במסעדת גחלים באשדוד הדגים מגיעים טריים מדי יום אל המטבח; הסלטים נעשים במקום והבשרים עוברים תהליך יישון מוקפד. מהטאבון שבמסעדה יוצאות לאפות עיראקיות טריות וחמות. המקום מרווח ונעים, המסעדה כשרה, ויש גם אזור VIP לאירועים פרטיים ועסקיים. רצי להזמין את פלטת סלטי הבית שתלווה את הארוחה. יש מבחר גדול של שיפודים, ולילדים יש המבורגר, נקניקיות או שניצלונים עם תוספות חמות, וגם פסטות. 
גחלים, הבנאים 3, אשדוד.053-9344954
 מסעדת גחלים

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
גמברינוס באשדוד
053-9384411
אידי דגים באשדוד
053-9443581
Sunset BLVD kitchen bar סנסט באשדוד
053-9379400
וואן - סושי בר באשדוד
053-9428612
נמסטה באשדוד
053-9442869
רונג'אן באשדוד
053-6130780
ויצמן באשדוד
053-9441931

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
דלידה בפלורנטין: טעמים, אווירה ו'מועבט'
הקובה של מומו
מסעדות מומלצות בעיר התחתית בחיפה
תבשילי הקדירה הכי טובים במסעדות בתל אביב
ארוחה במסעדת צ'יינה ביי
יאניביצ'י עושים קולינריה משובחת
מסעדות מומלצות בקיסריה
מסעדות מומלצות בפתח תקווה
Top 10 - מסעדות המרקים המומלצות לשנת 2023
איפה אוכלים סביצ'ה או טרטר של קיץ?
בוקר חו"ל: איפה תאכלו ארוחות בטעמים של אירופה?
מה כדאי לכם לאכול באזור  הכנרת?