נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

>> דרגו, חוו דעה והשפיעו גם אתם בזירת ה-TOP10

במקום הראשון: אתניקה
מסעדת אתניקה, שקטפה את המקום הראשון ברשימה שלנו, היא מסעדה ישראלית כשרה המגישה מבחר מנות המשלבות טעמים וניחוחות ממטבחים מזרחיים שונים. בין המנות המיוחדות שיש לאתניקה להציע לא ניתן שלא להזכיר את מדליוני כבד האווז המוגשים על מצע של וופל שום בליווי רוטב קסיס, את קנלוני הטלה והצנוברים הקלויים המוגש על מצע קרם עגבניות ועלי בזיליקום ואת פלטת אתניקה הכוללת סלט ביצים, מטבוחה, באבאגנוש, בטטה בסילאן וסלט טבולה ועגבניות. 
אתניקה, רחוב שנקר 7, הרצליה פיתוח. 053-9443411
מסעדת אתניקה
במקום השני: שגב
שגב היא לא רק אחת מהמסעדות האהובות עליכם בהרצליה, אלא פעם אחר פעם מדורגת כאחת מעשר המסעדות הטובות בישראל. התפריט של שגב ההרצליינית מאגד את המיטב של מטבחי העולם, העוברים דרך הפילטר היצירתי והאישי של השף שגב משה. במסעדת שגב האוכל מוגש בשיטת segevArt המהפכנית, המשלבת בין אמנות לבין אוכל, ולא נגזים אם נכתוב כי כל מנה ומנה המוגשת במקום היא יצירת אמנות.
שגב, רחוב שנקר 16, הרצליה. 053-9443318
 
במקום השלישי: מדזו
מול התרנים של היאכטות העוגנות במרינה בהרצליה, כבר יותר מעשור שמסעדת מדזו מספקת חוויה קולינרית בלתי נשכחת. הסועדים במקום בדרך כלל מרגישים כאילו קפצו לרגע לחו"ל, במיוחד כשהבריזה מתחילה לנשוב, המוזיקה מלטפת והלמברוסקו נמזג כמים. לצד הפסטות הטריות המוגשות במקום תוכלו ליהנות גם ממבחר ראשונות, סלטים, מנות בשרים, דגים ופירות ים, וכמובן מבחר קינוחים מפתים כמו למשל עוגת גבינה קפוצ'ינו או פרופיטרול. 
MEDZZO, יורדי ים 1, מרינה וילאג', הרצליה פיתוח. 053-9366077
 מדזו בהרצליה
במקום הרביעי: עד העצם
מסעדת עד העצם היא מהמסעדות הוותיקות ביותר באזור, כשלמעשה מדובר במסעדה הראשונה שנפתחה בהרצליה פיתוח. כמו כן, עד העצם היא בין המסעדות הראשונות בישראל שהגישה לסועדים שלה המבורגרים פרימיום מבשר איכותי וספריבס אמיתי. כמתבקש משמה, ניתן למצוא בתפריט של עד העצם ההרצליינית מבחר מנות בשרים מושלמות ומוקפדות כמו לדוגמה ג'ינג'ר ריבס ברוטב סויה, צ'ילי ודבש; טבעות פילה לבן ברוטב חרדל או ברביקיו ואנטריקוט בתערובת קייג'ן. 
עד העצם, שדרות אבא אבן 5, בניין מרכזים, הרצליה פיתוח. 053-9442779
מסעדת עד העצם הרצליה
במקום החמישי: זוזוברה
זוזוברה היא בין המסעדות המייחדות ביותר בנוף המקומי. בשולחן החברתי הארוך יושבים הסועדים עם אורחים שהם לאו דווקא מכירים. ידוע שהמנות כאן מגיעות מהר, וגם גדולות מהרגיל. התפריט מבוסס על מגוון איטריות ומנות אורז, כשחלק מהאטריות מיובאות למקום וחלק מהן מיוצרות במקום בעבודת יד. 
זוזוברה, רחוב שנקר 7, הרצליה פיתוח. 053-9427403
 
במקום השישי: ביסטרו 56
ביסטרו 56 היא מסעדת בשרים כשרה המציעה תפריט עשיר ומגוון. על צוות הטבחים המקצועי של ביסטרו 56 מנצח ביד רמה השף גבריאל אוחנה, כשבין היתר ניתן ליהנות במקום ממנות ביסטרו מודרני כמו למשל טורטליני פטריות יער, כריך פרגית BBQ מעושן, קרפצ'יו סלק וסלמון טרי עם פלפלים וצ'ילי חריף וכמובן מבחר קוקטיילים מרעננים. 
ביסטרו 56, השונית 2, מתחם ארנה, מרינה הרצליה. 053-9442795
>> להטבת קרייזי סאנדיי של ביסטרו 56
ביסטרו 56
במקום השביעי: סבסטיאן
מסעדת סבסטיאן היא מסעדת בראסרי מודרנית הנשענת על מסורת קלאסית של מסעדות המתאימות לארוחה טובה ובילוי בכל שעה שהיא לאורך היום: ארוחת צהריים מהירה אך איכותית, ארוחת ערב אלגנטית, בראנץ' נינוח בסוף השבוע וכמובן ארוחות רומנטיות במיוחד. רהיטי העץ והעור, עבודות האמנות שעל הקירות והמראות הגדולות, משלימים את התפריט האקסקלוסיבי המציע מנות כמו למשל רביולי עגל ברוטב שמנת עם תרד ואספרגוס; שניצל עגל וסשימי דג ים ברוטב פלפלים צהובים ועוד. 
סבסטיאן, רחוב משכית 33, הרצליה. 053-9442885
מסעדת סבסטיאן בהרצליה
במקום השמיני: ווייט הול
מסעדת ווייט הול נפתחה אי שם בתחילת שנות ה-90 ומאז ועד היום הספיקה למצב את עצמה כאחת ממסעדות הבשרים המובילות באזור. בין היתר כולל התפריט הפתעות כגון: סינטה פפר סטייק, מרק גולש הונגרי וסלט חסה עם גבינה כחולה ואגוזי מלך. תפריט היינות העשיר של הווייט הול מציע לסועדים מבחר יינות מהארץ ומהעולם, המתאימים לליווי המנות המוגשות במקום.  
ווייט הול, רחוב משכית 33, הרצליה. 09-9580402
מסעדת ווייט הול הרצליה
במקום התשיעי: טאבולה
טאבולה היא מסעדה איטלקית ים-תיכונית הממוקמת בסופה של שדרת עצים מרהיבה ועתיקה. המפות הלבנות, מזרקת המים בכניסה והעיצוב הקלאסי של הטאבולה מעניקים לסועדים תחושה ביתית עם ניחוח של חו"ל. המסעדה נגישה מאוד לטבעונים ומציעה מנות טבעוניות כמו לזניה טבעונית; ניוקי בתרד ושמנת צמחית; מאפה טופו וירקות וריזוטו פטריות שמפניון וכמהין. 
טאבולה, רחוב הנשיא יצחק בן צבי 75, הרצליה. 052-9787258
טאבולה הרצליה
במקום העשירי: קיוטו
את הרשימה שלנו סוגרת מסעדת קיוטו, שכבר יותר מעשור מגישה מבחר מנות יפניות אותנטיות, המהוות מודל לחיקוי למסעדות רבות ברחבי הארץ. בין היתר מוגשים במקום סלטים יפניים, מנות יקיטורי, מרקים יפניים וכמובן מבחר מנות סושי אקסקלוסיביות. בנוסף מוגשות במקום מנות נודלס ועיקריות דוגמת מדליוני פילה בקר, חזה עוף, פילה דניס ופילה סלמון. 
קיוטו, רחוב אריה שנקר 7, הרצליה. 053-9442792
סוגרת את הרשימה: קיוטו

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דוניס דגים ויין  - אוכל משובח ואירוח נפלא
מתי הפעם האחרונה אכלתם אוכל צרפתי אמיתי, ו... כשר?
Top 10 - מסעדות המרקים המומלצות לשנת 2023
איפה אוכלים סביצ'ה או טרטר של קיץ?
בוקר חו"ל: איפה תאכלו ארוחות בטעמים של אירופה?
מה כדאי לכם לאכול באזור  הכנרת?