נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email


זה נכון שפסח הוא חג משפחתי, אבל זה לא אומר שאנחנו חייבים ללכת לקניות, לעמוד שעות על גבי שעות לבשל, ואחר כך גם לשטוף את כל הכלים. אם החלטתם שהשנה לאף אחד במשפחה לא מתחשק לעשות את הארוחה אצלו, ישנן מסעדות רבות שישמחו לארח אתכם לארוחת ליל סדר טעימה, עם כל כללי הטקס והאוכל המסורתי של פסח.

צפון
בית לישנסקי - מטולה
כמו בכל שנה, מקיימים במסעדת לישנסקי את ארוחת ליל הסדר. הארוחה כוללת פתיחים כמו סלט תפו"א, סלט סלק, סלט כרוב אדום; מרק עוף עם קניידלעך, כבד קצוץ וגפילטע פיש למנה ראשונה; מנה עיקרית לבחירה; קינוח ושתייה, הכוללת יין לקידוש, שתייה קלה ושתייה חמה. בקבוק יין בכל שולחן עד 4 אנשים, ו-2 בקבוקים בשולחנות של עד 9 סועדים. 250 שקלים למבוגר, 110 שקלים לילדים (בגילאי 3-13). לא כולל דמי שירות.
בית לישנסקי, הראשונים 42, מטולה. 053-9344980 

בראסרי 107 – חיפה
ארוחת ליל הסדר של מסעדת בראסרי 107 תכלול מנות ראשונות למרכז השולחן כמו קרפצ'יו סלמון, סלט קיסר ועוד; מנות עיקריות כמו תבשיל אסאדו בקדירה בנוסח שאולין; שיפודי אנטרקוט וכבש על האש. תוספות כמו אורז ותפו"א אפוי. קינוחי בוטיק לכל סועד ושתייה חמה. לשולחן יוגשו קנקני לימונענע ושלושה בקבוקי יין הבית. 200 שקלים לסועד, לא כולל שירות.
בראסרי 107, יפה נוף 107, חיפה. 053-6130895
אילוסטרציה
אנגוס – דיר אל אסד
התפריט של אנגוס לליל הסדר, בניצוחו של השף, נבות שלח, מורכב ממנות הדגל האהובות של המסעדות לצד מנות חדשות, כמו: מנות אנגוסונים – מגוון מנות בשריות מנתחים שונים ובטכניקות בישול שונות המתאימות לחלוקה ולפתיחה: מבחר פיצוחי בשר, סלט שבבי שווארמה פריכים עם רוטב כורכום, ברזאולה עגל עם סלט עגבניות שוק, קבבונים וסלט אסאדו איולי.
אנגוס, דיר אל אסד. 053-9378716
אנגוס. צילום: אנטולי מיכאלו

מרכז ותל אביב
מקום בלב – רעננה
השף ניר צוק ומקום בלב התאחדו לארוחת ליל סדר, שתכלול סלסלת מצות ומטבלים; מרק לבחירה; מנות ראשונות למרכז השולחן, ביניהן הרינג, גפילטע סטייל נועה, קרפצ'יו ים סוף; עיקריות כמו סלמון אפוי על קדירת שורשים, ניוקי יציאת מצריים ותבשיל טלה ביין; קינוח אישי הכולל חמישה קינוחים קטנים שמייצגים את ארץ הקודש. עלות התפריט: 350 שקלים לסועד, לא כולל דמי שירות.
מקום בלב, פרדס משותף 5, רעננה. 053-9440962

הילטון תל אביב
השף של הילטון, רפיק ג'אבארין, הכין ארוחת ליל סדר שכוללת כתף טלה שלם ברוזמרין; אוסובוקו עגל ופילה סלמון צרוב ברוטב פוטנסקה. כל 5 הזמנות מקבלות צלחת פסח מסורתית, ולכל ארוחה מתלווה מנת גפילטע פיש על חשבון הבית. 255 שקלים לסועד. להזמנות: 03-5202023

דרום וכל הארץ
ברביקיואה – אילת
תפריט ליל הסדר של מסעדת ברביקיואה באילת כולל מנה ראשונה למרכז השולחן; עיקריות כמו שוק אווז מעושן על מצע של כרוב סגול ורוטב דובדבני אמרנה; אנטרקוט צלוי בשמנת או סטייק פרגית ברוטב ברביקיו; יש אפשרות למנת ילדים (שניצל, המבורגר ועוד), ולבסוף קינוחים. הארוחה מלווה בשתייה קלה ויין חופשי. במרכז השולחן פלטת סדר מרכזית, ויין קידוש לברכות. 280 שקלים לסועד; לילדים בגילאי 2-8 שנים המחיר הוא 140 שקלים בהזמנת מנת ילדים. לא כולל שירות.
ברביקיואה, קאמן 1, בסמוך לאייס מול, אילת. 053-9380585
ברביקיואה
רשת מלונות דן

ברשת דן יקיימו ארוחות ליל הסדר גם לאורחים שאינם לנים במלון. הארוחות יתקיימו במלונות: המלך דוד ירושלים, דן פנורמה ירושלים, דן בוטיק ירושלים, דן ירושלים, דן תל אביב, דן פנורמה תל אביב, דן כרמל, דן פנורמה חיפה, דן קיסריה, דן אכדיה, דן אילת, דן פנורמה אילת. המחירים בין המלונות שונים.

תמונה בראש העמוד ובעמוד הבית: אילוסטרציה thinkstock

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דוניס דגים ויין  - אוכל משובח ואירוח נפלא
מתי הפעם האחרונה אכלתם אוכל צרפתי אמיתי, ו... כשר?
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
יום הפלאפל הבינלאומי – עשרת הפלאפליות הכי שוות שיש
מנות האורז הכי שוות שאסור לפספס!
פורים 2023 - איפה אוכלים אחרי העדלאידע?