נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

נו, מתי נבקר בנגב? בקיץ כשחם? עכשיו זהו הזמן אידיאלי. ליד קיבוץ בארי, בנגב המערבי תמצאו את 'לה מדווש' נכון השם טיפה מצחיק אבל האופציות שמרכז האופניים הזה מציג הן רחבות ומתאימות לא רק לרוכבים המנוסים. תמצאו שם מגוון רחב של אופני השכרה כמו אופני הרים, ילדים, נשים, גם נגררים לילדים גדולים יותר, אופניים כפולים לזוגות וכסא אחורי לפעוטות. ב'לה מדווש' תוכלו לצאת לטיולי אופניים מודרכים לקבוצות מאורגנות. ותמצאו מגוון נרחב של אופני הרים, אופני כביש, אופני נשים, אופני נוחות ואופני ילדים להשכרה. וכמובן ציוד משלים והיקפי לאופניים, למי שידרים עם הזוג הפרטי שלו.

רכבנו, טיילנו והתפעלנו ממרחבי הנגב, ועכשיו הגיע תור הקיבה. הבאנו לכם שתי המלצות לדרך חזרה למרכז, אבל עדיין בדרום. בביסטרו של מייק ושרון, בקיבוץ גלאון ליד קריית גת, תמצאו ביסטרו דרום אפריקאי משפחתי, מסעדה שהיא ייחודית בנוף הישראלי. המקום מאוד ידידותי לילדים עם גינה רחבה להשתוללות שמחה, בתפריט תמצאו מנות בשרים מיוחדות מהמטבח הדרום אפריקאי כמו פיקי אוסובוקו (70 ₪)ופלטת נקניקיות ביתיות וטעימות (67 ₪).

אפשר גם

במושב סגולה הממוקם על כביש 40, גם הוא בסמוך לקריית גת, תמצאו את מסעדת ערמונים, המסעדה המושלמת לזוגות והורים שאוהבים אוכל טוב ולילדים שמחפשים מרחבים להתרוצץ וברווזונים להאכיל. אם אתם מדרימים ממש על הבוקר, תוכלו לעצור שם מוקדם לארוחות בוקר טובות עם מגוון שקשוקות רחב. ואם תעברו שם בצהריים או בערב תמצאו מגוון רחב של פסטות, מנות דגים ובשרים טובים כמו ברביקיו ערמונים (89 ₪) אודגים כמו מוסר ים או לברק, מוגשים בשלמותם, ללא האדרה (120 ₪).

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
חוף ציון - המסעדה מאילת שממציאה את עצמה מחדש
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת
מסעדות כשרות לפסח בדרום – יציאת מצרים כהלכתה