נגישות
נגישות

חדשות קולינריות ממסעדות בדרום - 25.1

שבוע של שמש לפנינו והדרום חוזר להיות חם. בתפריט: שוק חקלאות עם מנות ממסעדות מקומיות, ספיישל מאנדיי במסעדת כרמים, ארוחת חושים באילת ועוד הפתעות ממסעדות בדרום

מסעדות בדרום חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 28/01/2015, 11:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שוק חקלאות בערבה
בין התאריכים 28-29 בינואר תתקיים התערוכה החקלאית הגדולה ביותר בישראל. בתחנת "יאיר" בחצבה יוצגו תוצרים מעולם חקלאות הדרום, שישתרעו על פני 15 דונם ויכללו 200 חברות מציגות. בנוסף, אטרקציות תיירותיות ומנות ממסעדות דרומיות שצורכות את החקלאות המקומית. הכניסה ללא תשלום. בין המסעדות שמשתתפות: אורסולה, בית קפה מסבאה בסגנון גרמני שנמצא ביישוב צוקים, מעוצב כפונדק דרכים בו בעלת הבית- אורסולה, היא חלק מרכזי מהחוויה. התפריט מציע בשר, תפוחי אדמה וכרוב מבושל. בין מאכלי הרחוב האופייניים למטבח הברלינאי המסורתי אפשר למצוא את הנקניקייה המוגשת עם רוטבי חרדל מיוחדים וכמובן בירה (במקום נמכרת גם בירה מיצור מקומי, בירה קצרה).

ארץ ערבה - מסעדה חדשה של אורן ודפי תופוט, על ראש גבעה בצוקים, אל מול שמורת נחל עשוש, המגישה ארוחות בוקר בסגנון בראנץ' וארוחות ערב בתפריט טעימות מתחלף. בוסתן עצי פרי וגינת ירק אורגנית משמשים את מטבח המסעדה. מופה פאב מסעדה - ממוקם באזור התעשייה של מושב חצבה. במקום מגישים פיצות, שווארמה, פלאפל וגם אוכל ביתי, חומוס ביתי, דג המרוקאי, חריימה, מרקים ותבשילי קדירה חורפיים. בימי שלישי משעה 20:00 מתקיים ערב פירות ים. גם מסעדת הדר דק ו"הפיצרייה" מעין יהב ישתתפו ויגישו מנות מהתפריט. את הירקות והפירות תוכלו לקנות ללא פערי תיווך במרכז ויידור. במקום יהיה גם שוק אמנות והופעות אמנים. >> לפרטים נוספים
מסעדת מופה - משתתפת בתערוכה החקלאית. צילום: יחסי ציבור
סלט בקפה מסבאה. צילום: מקס מורון

Special Monday במסעדת כרמים בבאר שבע
מסעדת השף "כרמים" בבאר שבע הופכת את ימי שני לחגיגה קולינרית, ובכל פעם נבחר תפריט ממטבח אחר. אחרי שהסתיים יום שני תימני, הגיע תורו של המטבח הרומני להרים את הדגל ולהציג את מיטב המנות המסורתיות מהז'אנר. כדאי להזמין מקומות מראש.
כרמים, דרך חברון 66, מתחם RED, באר שבע. 053-9367409

דיויד ג'ונס עבר דירה
מסעדת הבשרים דיויד ג'ונס, שמעוצבת בסגנון ספינה פיראטית (אחלה אטרקציה לילדים), עוברת למשכנה החדש במתחם הקניות צים סנטר בערד. התפריט של המסעדה כולל בשרים, דגים, ארוחות בוקר ומנות איטלקיות. ארוחת השוס במקום היא "השלל של דיויד ג'ונס" – ארוחת מיקס גריל שמתאימה ל-2-6 אנשים, והמחיר משתנה בהתאם. הארוחה כוללת 750-2,250 גרם בשר, שוב – תלוי במספר האנשים, תוספות וקנקני שתייה. המחיר נע בין 175 ל-500 ₪.
דיויד ג'ונס, מרכז קניות צים סנטר, ערד. 08-6759393
מסעדת דיויד ג'ונס. צילום: יחסי ציבור>> לכל המסעדות בדרום הארץ
>> מסעדות מומלצות על פי דירוג גולשי רסט

מפעילים את החושים במלכת שבא
מהו טעמו של האוכל כשאי אפשר לראות אותו? איך אפשר להתרכז בבחירת מנה כשאי אפשר לשמוע את המלצר ומה מרגיש אדם עם מוגבלות בידיים כשהוא צריך לאחוז סכין ומזלג? ובכלל – איך ההרגשה להיות אדם עם מוגבלות ולהשתלב בחוויה כאחד האדם? מלון הילטון מלכת שבא יגיש עד חודש מרץ (כולל) מדי יום רביעי ארוחה מיוחדת בהנחיית עמותת נגישות ישראל. מטרת הארוחה היא להעלות את המודעות לנושא הנגישות במסעדות, ולהזמין את הסועדים לאתגר את עצמם עם ארוחה שבה אי אפשר להפעיל את כל החושים.

הארוחה תתקיים במסעדת הדגל של המלון – שיקגו. המנה הראשונה תוגש לאורחים כשהם עם כיסוי עיניים, במנה העיקרית לובשים כפפות ענק שיגבילו את התנועות ואת המנה האחרונה צריכים לבחור מבין כמה מנות שיציעו המלצרים, כשהאוזניים מכוסות ומגבילות את השמיעה. מחיר ארוחת חושים בת שלוש מנות: 235 ₪ לסועד.
מסעדת שיקגו, מלון הילטון מלכת שבא, אילת. לפרטים נוספים ולהזמנת מקום: 08-6306666

ארוחת חושים בהילטון מלכת שבא אילת. צילום: טל זוהר

תמונה בראש העמוד: שטרודל תפוחים ואגוזים, התערוכה החקלאית. צילום: יחסי ציבור
תמונה בעמוד הבית: מסעדת ארץ ערבה. צילום: גידי בועז

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דוניס דגים ויין  - אוכל משובח ואירוח נפלא
מתי הפעם האחרונה אכלתם אוכל צרפתי אמיתי, ו... כשר?
חוף ציון - המסעדה מאילת שממציאה את עצמה מחדש
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת
מסעדות כשרות לפסח בדרום – יציאת מצרים כהלכתה