נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ד.נ.א
מול ים ללא גבולות המנוקד באוניות ובאדוות גלים, בבניין אבן עתיק ברחוב יפה נוף המיתולוגי, צופה אל הרי הגליל המוריקים, הוקם לפני יותר משנה ביסטרו בר-יין יחודי בנוף החיפאי. זהו עסק משפחתי שהוקם בשם האהבה לשיכר ולאוכל משובח.

האווירה הרוגעת, הנוף הקסום ומוזיקה נפלאה יוצרים תמהיל נעים לביקור רומנטי שקט, לארועים משפחתיים או עסקיים ולסתם ארוחות נינוחות. בצוותא עם שף מפורסם עומלים אנשי הצוות בכדי לחדש ולרענן, לסקרן ולפנק את קהל הלקוחות. הברסרי מציע מנות קלאסיות, אשר טומנות בחובן תפנית מרעננת ומחדשת הקורצת לסועד בחיוך. מבחר יינות מיקבי בוטיק, בר מצוייד במיטב המשקאות החריפים וברזי בירה צוננת משלימים את התמונה לכדי חוויה קולינארית מרגשת וטעימה. 

בלילות הקיץ
הגענו למסעדה במוצאי שבת קיצית, בהרכב משפחתי מלא: אישתי ההרה, אנוכי וביתנו האנינה. בהרכב משפחתי שכזה לא היו לי שותפים לחקור את תפריט האלכוהול המשובח, והסתפקתי בגולדסטר לא מסוננת מן החבית (30 ₪), בעוד הבנות התפנקו על סיידר תפוחים טבעי (12 ₪). למנת הפתיחה הזמינו הבנות ברולה פטה כבד אווז (72 ₪). הפטה העשיר הוגש לצד טוסטונים פריכים, פרוסות אגס שיכור וריבת בצל עם ברנדי, מהן הרכיבה זוגתי כריכונים מפתים שנזללו במהירות. אני, תחת השראה של הכחול הגדול שניבט אלינו דרך החלונות, בחרתי בקרפצ'יו סלמון (58 ₪), מנת ספיישל קיץ מרעננת הלקוחה מתפריט הקיץ שיושק בברסרי בשבועות הקרובים.

עם קריצה לקרפצ'יו הבשרי הקלאסי הוחלפו פרוסות הפילה הדקיקות בבשרו הכתמתם של הדג הצפוני, ואת החומץ הבלסמי החליף מיץ לימון. המנה היתה טעימה ומפתיעה. הסלמון, דג שלא מפסיק להפתיע ולרגש, השתלב נפלא עם הפרמז'ן המגוררת ועלי האורוגולה.
המבורגר קצבים בברסרי 107. צילום: רועי פנחסי

מנה מנצחת
אשתי היא טבעונית, למעט כאשר היא בהריון. או אז, תחת תחושת שליחות של לאכול עבור שניים, היא מרשה לעצמה להשלים את הפערים. כבד האווז היה פתח מצוין לעוד בשר שבשגרה הוא עבורה מוקצה, והיא בחרה בהמבורגר הקצבים (69 ₪) במידת עשייה וול-דאן בתוספת צ'יפס. ההמבורגר הוגש בצורה הקלאסית, כלומר הקציצה הגיעה בתוך לחמנייה פתוחה שעברה צריבה קלה על הגריל, ולצידה חסה, בצל ועגבנייה וגם רטבים להרכבה עצמית. איכות הבשר הורגשה בכל נגיסה, ועל אף מידת העשייה המתקדמת הבשר נותר עסיסי וטעים. המנה הגדולה הספיקה להשביע כהוגן גם את הילדה, אשר זללה פיסות בשר וצ'יפס ללא הכרה.

בהתאם לקו הימי אותו התחלתי במנות הראשונות, בחרתי למנה העקרית בהרמוניה של פירות ים (135 ₪). כשמה כן היא - שילוב הרמוני של חסילונים, מולים ניו-זילנדיים, ראשי קלאמרי וזרועות דיונונים ברוטב אסיאתי של חלב קוקוס, צ'ילי וג'ינג'ר.
הרמוניה פירות ים. צילום: רועי פנחסי
לטעמים החזקים הללו נוספו גם עשבי תיבול מערביים כמו פטרוזיליה ואורגנו, טוויסט נחמד שהעשיר את ספקטרום הטעמים עוד יותר. המנה הוגשה עם אורז חלוט ששימש כר נפלא לספיגת הרטבים. המנה הגדולה והמרשימה היתה כוכב הערב ונבחרה כמנצחת הגדולה של הסעודה.

מתוק לו מתוק לו
שיתוף הפעולה המשפחתי אפשר לנו לדגום ולהנות ממנות ארציות וגם ממנות ים מצוינות. אלו ואלו עוררו את הציפייה לקראת עולם המתוקים של הברסרי. שמחנו לגלות כי הקינוחים המוצעים הם מקונדיטוריית ביסקוטי הנפלאה. בחרנו בשוויצריה הקטנה - קינוח חלומי של מרנג עם אגוזים, קרם מסקרפונה מוקצף מעוטר בדפי שוקולד מריר ומעל "שלג עד" עשוי נטיפי שוקולד לבן (39 ₪).
קינוח שוויצריה הקטנה. צילום: רועי פנחסי
לאיזון המתיקות של הקינוח האהוב לגמתי אספרסו כפול לא ממותק (9 ₪), בעוד אשתי בחרה בתה נענע. מלאים ומרוצים, יצאנו לדרכנו על כביש החוף הסואן, בדרך לחיינו המהירים במרכז, נושאים תחושת געגוע אל השקט והפסטורליה של העיר הצפונית.

חשבון בבקשה
חצי גולדסטר -  30 ₪
סיידר טבעי – 12 ₪
ברולה כבר אווז- 72 ₪
קרפצ'יו סלמון – 58 ₪
המבורגר קצבים – 69 ₪
הרמוניה פירות ים – 135 ₪
קינוח שוויצריה הקטנה – 39 ₪
אספרסו כפול – 9 ₪
תה עם נענע – 10 ₪
סה"כ – 434 ₪ לארוחה משפחתית

ברסרי 107, יפה נוף 107, חיפה. 053-6130895

* הכתב הינו אורח של המסעדה

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכלים בג'פניקה בנמל
עסקיות שוות ב-206 דגים
נאו אפטר דארק
כשרוצים ערב אחר. שפילד
אוכלים במסעדת אפרטו בקיסריה
פו-מו ברמת החייל עושה את זה בגדול
נרגעים באיטלקית במסעדת קמפנלו
ארמיס: המנצחת של חוף אשדוד
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי