נגישות
נגישות

חדשות קולינריות בתל אביב - 10.11

החיים הקולינריים בתל אביב עוברים תקופה מרגשת. מסעדות חדשות נפתחו, שפים עטורי כוכבי מישלן הגיעו, טרנד הפופ אפ פורח, ויש גם בשורות לאוכל טוב ולא יקר. חדשות הקולינריה בעיר הגדולה

מסעדות בתל אביב חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 12/11/2014, 15:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email


סושי וסאקה

ממש לאחרונה נפתחה בלילינבלום סושי וסאקה בר – סאקאי. התפריט מבוסס על סושי, ומתגובר במנות מהמטבח היפני. בתפריט: גיוזה במילוי עוף, קוביות חציל ברוטב מיסו, פנקייקס יפניים במילוי פירות ים ועוד. לצד האוכל יש מבחר מאוד גדול של סאקה. הזדמנות לטעום מהמשקה הלאומי של יפן.
סאקאי, לילינבלום 20, תל אביב. 053-9367557

שבוע קוריאה במינה טומיי
המטבח של מינה טומיי עושה כבוד ל-5 ארצות שונות: יפני, תאילנדי, הודי, ויאטנמי וקוריאני. בשבוע הקרוב (עד ה-18.11) יקבל המטבח הקוריאני שבוע חגיגי משלו, שייפתח בארוחת טעימות (200 ש"ח) שמשלבת בישול מסורתני ומודרני. שף המסעדה משה בדישי חבר אל השפית הקוריאנית היונה לי, שמבשלת עבור שגריר קוריאה, וביחד הם הרכיבו תפריט קוריאני שעבר התאמה לחיך ה ישראלי. בין המנות שיוגשו: סשימי תמנון על סלט ווקאמה ברוטב תה קוריאני; המבורגר צלופח בלחמנית באו עם צנון כבוש ורוטב שומשום; ביבימבאפ אותנטי; פנקייק ממכר עם פירות ים ובצל, ואטריות צלופן מבטטה מוקפצות עם ארבעה סוגי פטריות וציר מצומצם של שיטאקי. במהלך השבוע יוגשו גם מנות מותאמות לצמחוניים. שבוע קוריאה ייסגר בארוחת טעימות במינה טומיי חיפה ביום שלישי, ה-18.11.
מינה טומיי מרקט, הארבעה 19, תל אביב. 053-6130332
שבוע קוריאה במינה טומיי. צילום: באדיבות דוברות עיריית תל אביב

ארוחת טעימות: 7 מנות ב-128 ₪
מסעדת ARIA משיקה תפריט טעימות זוגי הכולל שבע מנות ושני קינוחים ב-128 ₪ לסועד. התפריט יוגש בקומת המסעדה בימים א'-ד' ובמוצ"ש החל מהשעה 19:00 ועד הלקוח האחרון. בין המנות: סקאלופ על ריזוטו שחור וציר סרטנים; רביולי כבד אווז מזוגג ברוזטה ביתית וצימוק איראני; פילה מוסר ים עם חמאת סויה בהירה ופירה ראטה ועוד. ייתכנו שינויים במנות.
ARIA, נחלת בנימין 66, תל אביב. 053-9419213ארוחת טעימות באריא. צילום: בן יוסטר

מאיר אדוני מבשל ארוחה עם שף אנריקו צ'ראה
השף מאיר אדוני יוצר ארוחה משותפת עם השףEnrico Cerea  (אנריקו צ'ראה) ממסעדת "דה ויטוריו" המכוכבת בשלושה כוכבי מישלן מברגמו איטליה. השף מגיע לארץ כאורח של המותג סן פלגרינו, וביחד יבשלו ארוחה שתוגש ב-11-12 לנובמבר במסעדת כתית. במסגרת הארוחה יגישו השפים 7 מנות, שתיה קלה של סן פלגרינו ושתיה חמה. מחיר הארוחה: 850 ₪ לסועד.
כתית, נחלת בנימין 57, תל אביב. 053-9443612

פופ אפ מולקולארי
שמעתם כבר על מסעדת הפופ אפ של אלכסנדר (זונדר) לחניש בטשרניחובסקי? אלכסנדר מבשל ב"מעבדה" ניידת שהוצבה ברחוב, ומכין מטעמים מולקולאריים. כל המנות סובבות סביב מכשיר ה"סו ויד" – בישול בשקיות ואקום בתוך מים חמימים. בין המנות בתפריט: כבד אווז לגו, גריסיני חצילים עם גספאצ'ו שקוף צנטריפוגלי ומנות נוספות. הפרויקט בשיתוף פעולה עם הייניקן ויימשך שלושה חודשים. הארוחות יוגשו בימים רביעי וחמישי במעדניית Goodies שברחוב טשרניחובסקי 5. הארוחה תעלה 450 ₪ לאדם במקום 800 ₪ (המחיר הרגיל לארוחה בביתו של זונדר) ותכלול תפריט טעימות שמורכב מ-10 מנות ושתייה חופשית. בכל ערב יש מקום ל-12 סועדים בלבד, וצריך להזמין מראש. במעבדה יימכרו מוצרים מבוססי ירקות לבישול ביתי בוואקום.
Heineken Sous Vide Lab, רח' טשרניחובסקי 5, תל אביב. ניתן להזמין מקומות במייל: booking@zoonder.net
כבד אווז לגו. צילום: אלכסנדר לחניש


>> המון מקומות לסעוד בתל אביב, בואו לבחור! 

מסיבת התה של המובינג
המובינג יוצאים במסיבת תה חורפית. בין הימים א'-ה' בין השעות 17:00-19:00 יוגש בופה עם דברי מאפה טריים מבית המובינג בייקרי ב-25 ₪. במסגרת מסיבת התה יוגשו החליטות בקנקנים מעוצבים (19 ₪ לקנקן) או כוס תה ב-9 ₪.
מובינג, ירמיהו פינת דיזנגוף 220. 053-9439322
מסיבת תה במובינג. צילום: דניאל לילה
הכל ב-22
Twenty two הוא בר מסעדה חדש ברחוב ירמיהו שמציע את כל התפריט, גם את האלכוהול ב-22 ₪. בין המנות בתפריט: סביצ׳ה סלמון, המבורגר 200 גרם, כריך חזה עוף עם בטטות ואבוקדו, סלט עגבניות שרי עם פטה, טורטיה נוטלה עם בננות ועוד. כל השתיה החריפה, כאמור, גם היא במחיר הזה וכוללת בירות, יינות, ליקרים ועוד.
Twenty two, ירמיהו 22, תל אביב. 053-9367929

>> מתחם שרונה, המקום החם בתל אביב
>> קופונים למסעדות בתל אביב

תמונה בעמוד הבית: אריא. צילום: בן יוסטר
תמונה בראש העמוד: סאקאי. צילום: סטודיו דרור כץ 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?