נגישות
נגישות

לא נרדמת תל אביב - מבזק קולינרי 4.2

גם את הימים הקרים צולחת תל אביב בהצלחה רבה, כשהיא לא מקפחת ולו סועד רעב אחד. יש קבלת שבת יוונית, חגיגות יום הולדת עתירות בשר, בירה שלא מפסיקה להימזג מהחבית ועוד תופיני קולינריה באדיבותן של מסעדות תל אביב העליזות

מסעדות בתל אביב חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 09/02/2015, 13:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

חוגגים ל-NG
לכבוד חגיגות שנת ה-12 להיווסדה, בכל חודש מסעדת NG בנווה צדק תפנק את הלקוחות שלה בהטבה חדשה. הפינוק של פברואר: תפריט אלכוהול איכותי במחירים מצחיקים שיחולקו לשלוש רמות מחיר: 15 ₪, 25 ₪ ו- 35 ₪. תפריט האלכוהול יוגש רק על הבר, לצד תפריט המסעדה. בין המנות בבר: פיצה NG – אנטריקוט קצוץ, גבינת סולוגוני, ארטישוק א-לה רומנה, עגבניות שרי צלויות, בצל סגול, צ'ילי ושום קונפי – 48 ₪, פרחי קרפצ'יו – רוקט ופרמז'ן וסירופ בלסמי – 55 ₪, טרטר – פילה בקר עם בצלי שאלוט, צלפים, בצל ירוק וחלמון ביצה – 58 ₪, דליקטסן – בשרים מעושנים וחרדל תוצרת בית – 52 ₪ ועוד.
NG, אחד העם 6, נווה צדק, תל אביב. 053-9442896

פסטיבל המסכות מגיע לקמפנלו
לכבוד קרנבל המסכות שמתקיים בונציה, השפים מנה שטרום ואריק לופו יגישו במסעדת קמפנלו, לצד תפריט הערב של המסעדה, ארוחה וונציאנית זוגית בת שש מנות וקינוח במחיר סופר משתלם של 198 ₪ לזוג. הארוחות יוגשו בין התאריכים 15.2-12.3 החל משעה 19:00. בתפריט: סרדין ב"שאור" - סרדינים מוחמצים בנוסח ונצייה; קרפאצ׳ו טרטופטו; סוכריות פסטה במילוי דלעת ושקדים; ריזוטו ביין אדום , אגסים וגורגונזולה; כבד עוף ונציאני ברוטב בצל ביין אדום מוגש על פולנטה; סלט שומר ואורוגולה וקינוח חגיגי. לצד התפריט יוגשו יינות ואלכוהול במחירים מיוחדים.
קמפנלו, בן יהודה 230 פינת נורדאו, תל אביב. 053-9370812

>> לכל המסעדות בתל אביב
>> גולשי רסט ממליצים על מסעדות בתל אביב
פסטיבל מסכות בקמפנלו. צילום: אנטולי מיכאלו
קבלת שבת ביאסו תל אביב
מסעדת יאסו משיקה את ליין קבלת שבת בכל שישי בצהריים החל מהשעה 13:30. הליין בשיתוף משקה האנרגיה בלו. בתוכנית: חאפלה יוונית אותנטית בליווי הזמרים היוונים אבי טובי ואיזקיס על הבוזוקי, אלכוהול, שקיעה מול הים ותפריט שרקחו שף אביב משה ושף טל הולצר (השף התפעולי של מסעדת יאסו). הכניסה והשקיעה חינם.
יאסו תל אביב, הירקון 105, תל אביב. 053-8095195
 יאסו תל אביב. צילום: יחסי ציבור

גינת הבירה הבווארית של פאולנר
PAULANER Beer Garden במתחם שרונה ממשיך את החורף עם חגיגה בווארית. למשך 4 ימי שישי ייפתח הביר גארדן של מבשלת פאולנר לקהל הרחב עם בירה, מוסיקה טובה ואוכל באווירה בווארית. זה יקרה בתאריכים: 6,13,20,27 בפברואר, בין השעות 11:00-16:00 (במקרה של גשם הארוע ידחה ליום שישי שאחריו). במקום יוגשו נקניקיות ענק ופרעצלים לצד בירה ב"ריפיל" המסורתי. בין הבירות יוגשו: פאולנר חיטה בהירה, פאולנר מרצן.
ביר גארדן, מתחם שרונה, תל אביב.

ביר גארדן. צילום: אנטולי מיכאלו
30 ₪ למנה ביום שישי
במרינדו מזמינים את הקהל הרחב לקבל את השבת וליהנות מהבשרים הטריים שמגיעים מהגולן, גם בשישי בצהריים, עם תפריט ייחודי והמוסיקה של די ג'יי נדב אגמי. שישי, 6 בפברואר 2015, בין השעות 12:00-16:00. בתפריט מנות מיוחדות של השף אריאל כהן: פייסל- שווארמה טלה, טחינה, בהדונס, עגבניה ובצל סומק; פרש ביף- טרטר שייטל, איולי, אנשובי, צלפים ונענע; מרינדו מיקס- אנטריקוט, איולי, בזיליקום, פרמז'ן ועגבניה; מפולפל מעושן- רוסטביף, איולי, חרדל, עגבניה וארטישוק איטלקי, תפו"א אפוי. כל המנות מוגשות בפילונה - באגט טוסקני קראנצ'י במיוחד. כל המנות בתפריט הצהריים עד 30 ₪, כולל פינוקים על חשבון הבית. בנוסף, בירה בזלת שליש + שליש על חשבון הבית.
המעדנייה והקצביה פתוחות לקהל הרחב ביום שישי בין השעות - 10:00-14:30.
מרינדו, אחד עם 58, תל אביב. 053-9368729
 הבשרים של מרינדו. צילום: אורי אמיתי

הונגריה זה כאן
בביסטרו טשרניחובסקי 6 עושים שבוע של אוכל הונגרי בין התאריכים 9-16 בפברואר. השבוע יתקיים כמחווה לקראת העלאתה באופרה הישראלית של האופרטה "הביידר" The Bayadere)) מבית האופרטה הממלכתי של בודפשט. בין המנות: כבדי עוף בשומן אווז (38 ₪), מרק דובדבנים קר (38 ₪), פטריות מטוגנות (38 ₪) ותבשיל לצ'ו עם ביצה או נקניק (38 ₪ / 42 ₪). עיקריות: פפריקש עוף עם בצקניות (68 ₪), גולש בשר עם בצקניות (88 ₪), רקוט קרומפלי - מאפה שכבות של תפוח אדמה, ביצים קשות, סוגי נקניקים ושמנת חמוצה (68 ₪), קוטלט פנה - שניצל חזיר עם סלט תפוח אדמה (75 ₪). קינוחים: "טורוש גומבוץ" - כופתאות גבינה עם מרקחת פרי ושמנת חמוצה (36 ₪) ופלצ'ינטה (קרפ) גבינה מתוקה או ריבה ואגוזים (34 ₪). המנות פרי יצירתו של השף דודי שיק, בנוסף למנות הקבועות של שף איל מרון.
טשרנחובסקי 6, טשרניחובסקי 5, תל אביב. 03-6208729
שבוע הונגרי בטשניחובסקי 6. צילום: יחסי ציבור

תרשמו: שבוע הקולינריה הצרפתי מגיע ב-15 לפברואר
שבוע הקולינריה הצרפתי בישראל, יוצא לדרך זו השנה השלישית וייערך השנה לראשונה ב-7 ערים ברחבי הארץ -  תל אביב, ירושלים, באר שבע, חיפה,טבריה, עכו ובנימינה. 21 שפים מובילים מצרפת, עטורי כוכבי מישלן ופרסים בינלאומיים יגיעו לישראל, ביחד עם שפים מקומיים מ-20 מסעדות ברחבי הארץ הם יבנו תפריטים מיוחדים ויציעו לקהל הרחב לחוות את המטבח הצרפתי (במסעדות בתאריכים 16-17-18 בפברואר 2015.) שבוע הקולינריה הצרפתי יתמקד השנה בחבל "רון-אלפ" שבצרפת. נבחרת של 7 שפים מהאזור תחשוף בפני הקהל הישראלי את מוצרי החקלאות, המזון ויקבי האזור. שוק הנמל בתל אביב יהפוך בין התאריכים 18-19 בפברואר לשוק איכרים צרפתי אותנטי. הדוכנים יציעו את מיטב התוצרת הצרפתית: גבינות בורסן, בייבי בל, סנט אלמברה ועוד; יינות מיקב שפוטייה; ממרחים משובחים; לחמים ומאפים ממכרים; שוקולדים, דוכן ערמונים חמים, נקניקי גורמה; עוגיות מקרון, קרפים בשלל מילויים ועוד. דוכני שפים: שף דן אבוקייר – השף של שגריר צרפת בישראל יחבור למסעדת רוקח שוק. השף הצרפתי לורן בובייאה ושף יוסי שיטרית ממסעדת Kitchen Market יציעו למבקרים מנות שף במחיר סמלי של 25 ₪  שכל ההכנסות ממכירתן תועברנה לילדים נזקקים באמצעות ארגון לתת.
>> לתוכניה המלאה ולהזמנת מקומות 

Happy Hour בפורטו
בר היין פורטו פותח במסורת Happy Hour – כל אורח שיגיע בימי ראשון עד חמישי, בשעות 16:00-19:00, ייהנה מתפריט מנות Happy Hour מיוחד, מאפשרות להזמין כוס יין אדום ולבן במחיר של 20 ₪ לכוס (מחיר כוס זולה ביותר בתפריט הרגיל 38 ₪) ומ-15% הנחה בהזמנת בקבוק יין פורטוגלי מהתפריט. בין המנות: סלסלת לחם עם זיתים ושמן זית (14 ₪), צלחת נקניקים (28 ₪), צלחת גבינות עם קונפיטורה וטוסטים (28 ₪), קופסת סרדינים מפורטוגל עם עגבניות וטוסטונים (28 ₪) ועוד.
פורטו, טשרניחובסקי 6, תל אביב. 053-7934168
 פורטו. צילום: אנטולי מיכאלו

אלינוער רבין מציגה את הספר "יפו"
אלינוער רבין, יועצת קולינרית ומחברת ספרי בישול, מוציאה ספר יוצא דופן הנקרא "יפו". הספר משלב בין תיירות, קניות ואוכל, וכולל סיור מודרך לאורכה ולרוחבה של יפו. רבין לוקחת את הקורא לסיור בין רחובות העיר, דרך גלריות של אמנים, מסגדים, כנסיות, אתרים היסטוריים, בתי כנסת עתיקים, חנויות לנרגילות, מסעדות אותנטיות, דוכני ממתקים, בתי קפה ועוד ועוד. נוסף לכל אלו הספר כולל המלצות על בשלניות ערביות ילידות יפו, שמכינות בביתן מאכלים אותנטיים ומציעות אותם למכירה לכל המעוניין. בספר עוברת אלינוער דרך דוכני פלאפל ומלבי, בתי קפה, גלידריות ומאפיות. הצילומים של מיכל רביבו והעיצוב של רוני בר.
הספר יוצא לאור בהוצאת הספרים מדיה 10. מחירו: 110 ₪.
כריכת הספר

>> חוגגים ולנטיין במסעדות בתל אביב

תמונות בראש העמוד ובעמוד הבית: מסעדת NG. צילום: בן יוסטר

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?