נגישות
נגישות

עסקית באיטלקית

ללא אור הנרות הרומנטי של הערב, מתגלה בוקצ'ו כמסעדה משפחתית המעוצבת באווירה נינוחה. שירים איטלקיים מתנגנים ברקע ומשלימים את ציורי הקיר בסגנון איטלקי עתיק המקשטים את הקירות.

מסעדה ביום המסעדות של rest
גבי קסלר
גבי קסלר
תאריך פרסום: 09/10/2005, 10:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
בוקצ'ו, המגישה מטבח איטלקי ופירות ים, ממוקמת בקרן הרחובות פרישמן והירקון בתל אביב, ליד הטיילת והים. בעלי המסעדה, ניצה (השפית) ואבי בן שלום, הכינו תפריט עסקי העושה שימוש בחומרים המצוינים מהם נבנות ארוחות הגורמה של שעות הערב, אך המחירים בצהריים נחתכו בחצי. במחיר ארוחה עסקית, הנע בין ארבעים וחמישה לשישים וחמישה שקלים, תקבלו מנה ראשונה (מרק, סלט ירוק, אנטיפסטי), מנה עיקרית (סלמון, קבב, סטייק סינטה,ריזוטו או לזניה) וכוס שתייה (קרה, חמה או כוס יין). ארבעה עשר שקלים נוספים יקנו לכם גם קינוח משובח.
בשעות הצהרים, ללא אור הנרות הרומנטי של הערב, מתגלה בוקצ'ו כמסעדה משפחתית המעוצבת באווירה נינוחה. שירים איטלקיים מתנגנים ברקע ומשלימים את ציורי הקיר בסגנון איטלקי עתיק המקשטים את הקירות.
פתחנו את העסקית שלנו באנטיפסטי קלאסי וטעים שהיה מלווה בלחמניות חמות וביתיות, שהביאו אותנו למנות העיקריות שבעים למדי. גאוות הבעלים היא על הבשרים המעולים שהם מקפידים להכניס למטבחם, ועל כן ויתרנו על מנות הפסטה והדג ובחרנו בשתי המנות הבשריות.סטייק הסינטה בציר חרדל ושמנת (שישים וחמישה שקלים) שהוגש לשולחן הצדיק את עדות הבעלים על טיב הבשר שלהם. היה זה נתח עבה, עסיסי וטעים. למרבה ההפתעה, דווקא המנה השנייה, קבב הסיציליאני במילוי גבינת עזים (חמישים וחמישה שקלים), האפילה על הסטייק. היה זה שילוב מנצח שהפך מנה סטנדרטית למדי למנת גורמה נימוחה ו"מפוצצת" את הפה בשלל טעמים מפתיעים.
אם יישאר לכם עוד מקום לקינוחים, נסו את הטירמיסו של הבית, ומנה שאינה כלולה בתפריט ונקראת סילבסטר – דפי קרמל ממולאים בקרם וניל ובתותים.
העסקיות בבוקצ'ו מוגשות בימים ראשון עד שישי בשעות 12:00-16:00.

בוקצ'ו,רחוב הירקון 106 תל אביב
טלפון 03-5246837

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של גבי קסלר

תנו לנו מים
פינוקים בקיוטו
עסקית באיטלקית
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר