נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

זה לא עוד אירוע, זה ה-אירוע, זה שחיכיתם לו כשהילד נולד, כשהבאת אותה לארוחת ערב גורלית עם המשפחה, כשהתחלת את המסלול לדוקטורט, או כשסופסוף סיימת אותו. לכולנו יש נקודות ציון כאלה בחיים שאנחנו חוגגים עם היקרים לנו ביותר וכולנו רוצים שהאירוע הזה יהיה בלתי נשכח. בינינו, אם יכולנו היינו מטיסים את כולם לבאלי, או לשייט חלומי אצל קפטן סטובינג, אבל המציאות מכתיבה לנו משהו בסביבה, שיהיה נגיש לכולם, שיהיה מיוחד וחגיגי ושייצר אווירה ששונה בתכלית ממה שתקוע לנו יומיום מול העיניים.

בחוות אלנבי שבנצר סירני הבינו את הצורך הזה ובחודשים האחרונים עבר המקום מהפך - ממסעדה לאכסניה מפוארת לאירועים וכנסים. השילוב בין ההיסטוריה של המקום - בו התגוררה משפחתו של הגנרל אלנבי שגירש את התורכים – לארכיטקטורה והמיקום - בלב הפסטורליה, בין עצי חרוב, שיטה, וושינגטוניות ואלונים בני 150 שנה, בבניין שנראה כמו אחוזה שיצאה מסרט אנגלי, מוקף בשדות של קיבוץ נצר סירני, הרחק משאון הכביש והמולת היום, יוצרים יחד מקום אידיאלי לאותו אירוע מיוחל.

מגלגולו הקודם של המקום, נשאר השף שי כהן, שהיכולת הוירטואוזית שהיתה לו במטבח המסעדה עלתה כיתה. ההוכחה לכך נמצאת בתפריט האירועים לקיץ הקרוב, שמוכיח שאפשר לעשות את זה אנין ואיכותי גם באירועים גדולים. התפריט כולל את המנות הטרנדיות של מיטב המסעדות ועושה שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר, תוך הקפדה על טריות והכנה אישית לכל אורח בסמוך מאוד למועד ההגשה.

אחרי פתיחה עשירה של מנות כמו אצבעות חציל ברוטב טחינה, סלט פאטוש טרי ואנטי פסטי עשיר עם מבחר של לחמים, ירקות חתוכים ומטבלים, מוגשות מנות עיקריות של קבב טלה, שוק אווז, קדירת אוסובוקו ומבחר של דגים בתנור. אלה הן רק חלק מהאפשרויות העומדות בפני עורכי ואורחי האירוע. ההגשה מתנהלת במזנונים המפוזרים בכל שטח המתחם ומאפשרים גישה נוחה וזמינה לכל האורחים. בגזרת הקינוחים אתם מוזמנים לשכוח את גלידות הפרווה והמקפאים השקופים; את כל הקינוחים (מוס חלבה מתקתק, גנאש שוקולד עשיר או פבלובה עם פירות יער) מכינים כאן במקום.

האירועים במקום מותאמים לעד 150 אורחים והם מעוצבים בדיוק לפי טעמכם האישי: מעצבי פנים יעזרו לערוך את השולחן כך שיתאים לאופי האירוע ותקליטן הבית יבחר את המוזיקה הנכונה. אם רק תבקשו, לצד ישיבה לשולחנות, ישנה אפשרות לפינות אינטימיות לקפה שאחרי, או ישיבה בחוץ במדשאות הירוקות, מתחת לעצים. המקום מצויד במיטב ציוד ההגברה, הווידיאו והאודיו, שמתאים להקרנת המצגת לבר המצווה או לגיבוש עסקי. בכנסים עסקיים יש גם אפשרות פיצול לחדרי ישיבות, וכן שימוש חופשי באינטרנט אלחוטי.

הירידה לפרטים והחשיבה לעומק מאפיינת את חוות אלנבי, ומבטיחה שהאירוע יתקתק. צוות המלצרים במקום מקצועי ומיומן והשירות אדיב ומוקפד כאילו הבריטים לא עזבו מעולם. בנימה נוסטלגית זו, כל שנותר לכם לעשות זה לקבוע תאריך. הצוות של הגנרל אלנבי כבר יעשה את השאר.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברזיל בגמר
ברזיל בגמר
אירוע היסטורי
סמטת מזארין, פינת משכית
לא על הנוף לבדו
עשה עלייה
שתזכה לחיי מדף ארוכים
השכן שלא ישן
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר