נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בשנה האחרונה עברתי חוויה מתקנת בכל הקשור לעיר אילת. באתי בחורף ומצאתי מקום שלא ידמה לשום ריוויירה וחזרתי בקיץ ללמוד שמוקד המשיכה הוא לא רק הקניון הממוזג, אלא עולם קולינארי עשיר שהוא מיקרו קוסמוס של מטבחי העולם. בחופשה שבה לא הכל כלול, ואחרי שמתמלאים למוות מארוחת הבוקר, לוקח איזה 12 שעות עד שכבר מספיק קריר בחוץ כדי לאכול שוב ואז, יש להודות, מחפשים מקום שאפשר לבוא אליו בכפכפי אצבע. את אווירת החופש הזאת מצאתי במקום שהכי מתחבר לי עם ים, שמחה וטעם, וב"אילתית", "קאזה דו-ברזיל".

השף אומברטו טוקוס, הוא אחד מהכוכבים הגדולים של אילת ובמסעדת הגריל הברזילאית שתחת שרביטו הוא משלב חוויה גסטרונומית ברזילאית אותנטית (בזכות עיצוב, תפאורה, מוסיקה וקפוארה) עם חוויית בשרים משובחת. כדי להיכנס לאווירה התחלנו בקאיפיריניה, אותו משקה ברזילאי לאומי העשוי מקשאסה, ליים, סוכר וקרח. פשטות המשקה והארומה המיוחדת שלו הפכו אותו לפופולארי בכל העולם ולמבוקש מאוד במסעדה. לאור הזכייה הגדולה של נבחרת ברזיל בקופה אמריקה יכולים הסועדים ליהנות מפינוק של קאיפיריניה על חשבון הבית עד 20 באוגוסט. בעודנו מקשקשים את הקרח בכוסות רצו סביבנו מלצרים עם שיפודים ושיטת השיפוד הרץ נחשפה במלוא הדרה. הרעיון פשוט, אכול עד שתיפול, או עד שתדליק את האור האדום ברמזור הקטן על השולחן.

במחיר קבוע של 118 ₪ תקבלו את כל העולם הקולינארי של ברזיל. חמישה פתיחים הם הספתח לארוחה: לחם ברזילאי ממולא בבשר, אורז לבן, צי'ילי קון קרנה, סלט ירקות ותפו"א – לא הייתי נענית לפיתוי של לגמור הכל, כי העיקר הוא כמובן הבשר.
יש 11 סוגי בשר והם מוגשים בסדר עולה - מהקל אל הכבד. פרגיות במרינדת סויה ודבש, כבד בקר ברוטב פרובנסל, חזה מולארד, כנפי עוף ברוטב ברביקיו, בולינו – קציצות בקר, צ'וריסוס מתובלים ושמנמנים, לבבות במרינדת יין אדום ואז, עולים כיתה - אנטרקוט, סינטה, פיקניה – נתח שהתגלה לישראלים כמעדן בשר בזכות המטבח הברזילאי והוא עשיר בטעמים והמאמיה – מלכת הבשר שהיא חלק מהירך האחורית. הבשר המשיך לרוץ, האלכוהול להימזג והמוזיקה לחדור לגוף עד שכמעט התחשק לנו לפצוח בסמבה סוערת.

לכבוד הקיץ והחופש הגדול יש דיל משפחתי מופלא. ההורים משלמים והילדים (עד גיל 10) על חשבון הבית. המבצע תקף עד סוף החופש הגדול וכולל את שישי שבת בין השעות: 12:30-18:00 בלבד. ילדים מעל גיל 10 יקבלו 30% הנחה. הדיל יכלול בתוכו 5 מנות פתיחה אנינות, 6 סוגי בשרים איכותיים וטריים בשיטת השיפוד הרץ וקינוח אישי לכל סועד, כל אלה ב-79 שקלים בלבד. כדאי גם לציין שב-7 בספטמבר מתוכננת מסיבת יום העצמאות של ברזיל שכוללת מופעי סלסה, המקום יעוטר בדגלים, המלצרים יהיו צבעוניים במיוחד וקאיפירניה תחולק חופשי לכל הבאים.
*הכותבת היתה אורחת המסעדה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברזיל בגמר
אירוע היסטורי
אירוע היסטורי
סמטת מזארין, פינת משכית
לא על הנוף לבדו
עשה עלייה
שתזכה לחיי מדף ארוכים
השכן שלא ישן
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר