נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לא לחינם הוטבע בארצנו הביטוי "אחרי החגים". אשפי מכירות, בעלי מקצוע וסתם אנשים שלא בא להם להתחייב, מטיחים בפנינו את צירוף המילים המנצח וכך מנפנפים אותנו בנימוס. כישראלית גאה, אימצתי את הביטוי ואף הרחבתי אותו לכל דבר שלא התחשק לי לעשות, עד שגיליתי שהנה, החגים עומדים להסתיים ולפנינו השיממון של אוקטובר-נובמבר.

על מנת לדחות את הקץ, הוספתי לכל ארוחת חג גם בילוי לא מחייב. קפה בונו בקדימה, נשמע המקום המושלם לארוחות קלילות ולא מחייבות, שאפשר להגיע אליהן בג'ינס וכפכפים.

הקפה נמצא בסמוך לתחנת הדלק שמיד אחרי צומת קדימה והוא כל מה שלא הייתם מצפים למצוא במקום שכזה. נכנסנו לבית קפה לא גדול, ממוזג ומאד נקי, שהיה מלא לחלוטין במגוון רחב של לקוחות: אנשי עסקים בפגישות עבודה, חברים שנפגשו לארוחת בוקר ואנשים שמתפנקים על קפה איטלקי טוב תוך כדי קריאה.

אין כמו ארוחת בוקר טובה כדי להתחיל את היום כמו שצריך ועל אף שהבוקר כבר איים להפוך לצהריים, התקנאנו בשכנים מהשולחן הסמוך והזמנו זוג ארוחות בוקר כפריות (39 ₪ כל אחת). קיבלנו מנות יפות הכוללות שתי ביצים, סלט טרי, גבינות, לחם כפרי חמים, ריבה ומיץ תפוזים סחוט. מלבד ארוחות בוקר, ניתן למצוא בתפריט מגוון ארוחות קלות כמו כריכים, סלטים ופסטות מסוגים שונים וכמובן שאפשר להיכנס ולהצטייד בקפה טוב או מאפה לדרך. יחסית לגודלו של המקום, היו הרבה מלצרים ומלצריות וזה בהחלט ניכר ביעילות וברמת השירות.

יפה לראות שלמרות המיקום, הבעלים לא ויתרו לעצמם על אף פרט החל מסידורי הפרחים הטריים על הבר וכלה בניקיון השירותים (שגם אותם מקשטים פרחים). האווירה במקום נעימה, אם כי בשעות העומס הרעש ממכונות הקפה והכלים עשוי להפריע לנהל שיחה שקטה. אם אתם רגישים לרעש, עדיף לבחור שולחן צדדי או לשבת בחוץ.

הקפה ששתינו בסיום הארוחה היה אחד הטובים. ארומטי, חזק, בדיוק בכוסות הנכונות ובטמפרטורה הנכונה והוסיפה לו גם צורת ההגשה.

לסיכום, קפה "בונו" הפתיע לטובה וחבל שגיליתי אותו רק עכשיו, כי יכולתי ליהנות מאתנחתא קלה בכל נסיעה צפונה. נדמה לי שחלק גדול מהלקוחות החוזרים הם עוברי אורח תמימים, שרק רצו להתרענן ונפלו ברשתה של מכונת הקפה האיטלקי. שווה להוסיף את המקום כנ.צ. בטיולי סוכות ואם לא מסתדר לכם קודם, תנו קפיצה אחרי החגים.

*הכותבת היתה אורחת המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עסקים כרגיל
ג'ואי ג'רמיה
החופש לחגוג
היאכטה של השכן
מקסימום שוקולד
אויש, תנוחי
בוקר טוב, עולם
הררי חן
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר