נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

השבוע הייתה לי הזדמנות להציץ לרגע אחד אל חיינו בעתיד. לא העתיד הרחוק שבעוד אלפי שנים, אלא זה שכאן, ממש מעבר לפינה. מתברר שבמסעדת Frame העתיד הוא כבר הווה.

המסעדה נמצאת באזור התעשייה של רמת החי"ל בתל אביב, ופחות או יותר הכל כבר נאמר ונכתב על מתחמי ההיי-טק ותרומתם להתפתחות תרבות קולינארית שלמה, במטרה למלא את העובדים לא רק במזון למחשבה. ניתן למצוא ברמת החי"ל מגוון מקומות טובים לאכול בהם, אבל מקום כמו Frame עוד לא ראיתי.

הכל מתחיל באווירה המ-גניבה בעליל השוררת במקום. נכנסנו אל מקום גדול ומרווח, מרוצף פרקט כהה ומעוצב בגווני שני. מול הכניסה ניצב בר גדול המואר בצבעים מתחלפים. אידיאלי למי שמתקשה לבחור מה ללבוש - אם תמתינו כמה דקות הבר יתאים את צבעיו אליכם.

התיישבנו ליד אחד השולחנות וגילינו שותף שלישי לשולחן בדמות מסך מגע מתוחכם. השולחנות ב-Frame מחוברים לרשת מחשבים שמאפשרת לראות את התפריט, כולל תמונות של המנות המוצעות, סרטונים על הנעשה במטבח ואפשרויות נוספות שנכנסות לקטגוריית "העשרה" כמו נומרולוגיה ואסטרולוגיה (חלקן בתשלום), ומשחקים לילדים, שיכולים להקנות להורים עייפים מספר רגעים נחוצים של שקט. למי שמעוניין להכיר חברים חדשים או להתחיל עם האנשים שיושבים במרפסת, המערכת מאפשרת לנהל צ'אטים בין השולחנות. השתעשענו בבחינת האפשרויות עד שהגיעה המלצרית החביבה ועניינה אותנו בספיישלים, ורק כך הצלחנו להתנתק מהמחשב (ממש כמו בבית).

המסעדה מציעה מנות שף מבית היוצר של אסף קאופמן לצד תפריט סושי עשיר, ובסוף השבוע שבו ביקרנו בה, התארח במקום שף מתכנית הקאלט הקולינארי "איירון שף", שמתמחה בסושי, כך שבלי היסוס בחרנו לפתוח בספיישל שכלל אוסף ניגירי טונה אדומה, ניגירי סלמון, פוטו מאקי ועוד צלופחים, שרימפס וסרטנים בשלל צורות וצבעים (98 ₪). כל הקומבינציה המדהימה הזו הוגשה כמו ציור על צלחת לבנה מבהיקה.

גם את המנות העיקריות בחרנו, בהמלצת המלצרית, מתוך הספיישלים של אותו ערב. בן זוגי הזמין מנה עסיסית של בשר שכללה מניפה של פילה בקר וצלעות טלה ברוטב יין אדום בתוספת פירה ופטריית פורטבלו (148 ₪). הבשר היה עשוי כהלכה, רך ונימוח כמו שרק בשר טוב יכול להיות. אני הזמנתי מנה של פילה דניס, שכללה שני פילטים מצופים בפירורי לחם ועשבי תיבול, ברוטב חמאה, שום ויין, שהוגשו על מצע פירה (82 ₪). הרוטב הוסיף טעם לדג, שהיה קצת אנמי בלעדיו, וגם כאן ניכרה ההקפדה על עיצוב המנות וצורת ההגשה.

במסגרת ההיכרות המעמיקה עם המנות, באמצעות התפריט הדיגיטלי, לא יכולתי שלא להתחבר עם הקינוחים המפתים שמציצים מהמסך. אני רוצה לראות את הדיאטנית המחמירה ביותר מצליחה לעמוד בפני סדרה של צילומים נוטפי מתיקות, שמביטים אליה מצג המחשב. יחד עם זאת, יש לציין שהמנות האחרונות הן כה נדיבות שניתן ורצוי לחלוק. אנחנו גילינו זאת אחרי שהזמנו מנה ענקית של פרופיטרולים, שכללה שלוש פחזניות ממולאות בגלידת פיסטוק ברוטב שוקולד (34 ₪) וגם את אחת ממנות הטארט טאטן המענגות ביותר שיצא לי לטעום (36 ₪).

Frame היא מסעדה מרעננת, מגוונת, שאינה קופאת על השמרים ולא חוששת להיות חדשנית ומובילה בטעמים ובקונספט. מחירי המנות לא נמוכים, אך התמורה באה לידי ביטוי בטיב החומרים, בגודל המנות, במקצועיות השירות ולא פחות חשוב - בסך כל האווירה, שיוצרת חוויה ועתידנית משהו. מי יודע, אולי בעוד שנה המנות יגיעו אל השולחנות בכוחות עצמן. מה שבטוח שכל חידוש שלא יהיה, Frame יהיו בטח הראשונים שיציעו לכם אותו.

*הכותבת היתה אורחת המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עסקים כרגיל
ג'ואי ג'רמיה
החופש לחגוג
היאכטה של השכן
מקסימום שוקולד
אויש, תנוחי
בוקר טוב, עולם
הררי חן
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר