נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מה מבקש האדם המודרני? זה שעובד בכל ימות השבוע ולמולו מסך מחשב, מעליו פלורסנטים ותחתיו עוד עשרים קומות של משרדים ועובדים כמוהו? מה עוד צריך לבקש אותו אדם כשמגיע יום חמישי בערב? נכון - איזה חג קטן. לא פעם הצהרתי בפני חבריי שיום חמישי הוא חג קטן, כך שביום חמישי האחרון החלטנו לחגוג בקפה גרג בנמל.

פיוז'ן זה כאן
בין חוף מציצים לרידינג, לאורך רחבת הדק המפורסמת של נמל תל אביב, ממוקם הסניף החדש והמצליח של רשת גרג, רשת שנולדה בצפון הארץ ועשתה עלייה מוצלחת במיוחד לעיר הגדולה. הישיבה בקפה גרג בנמל נבחרת על ידי האורחים ועל פי מצב הרוח - בחוץ אל מול הים או בפנים בתוך חלל ענק, אותו חולקים קפה גרג וסניף של צומת ספרים, המעניק למקום אווירה של ספרייה ניו - יורקית. 

התפריט של גרג מגוון מאוד ומציע כל מה שאפשר לבקש החל ממנות איטלקיות ועד המבורגר משובח, תפריט ארוחות בוקר עשיר ואפילו תפריט מיוחד לטבעונים. באותו יום חמישי הרגשנו התרוממות רוח קלה ובהתאם, בחרנו להתיישב מול הים. החגיגה התחילה עם מיץ רימונים סחוט טרי וטורטיית גבינות וקראנץ' בריאות (51 ₪), כשניב המלצר האדיב הגיש אותה לצד סלט טאבולה - קינואה רענן עם מעט פטרוזיליה ועגבנייה קצוצה. הטורטייה הייתה קריספית באופן מפתיע ובתוכה רוטב פסטו טרי, שמנת פטה וירקות קלויים. מנה נהדרת להתחלה - פותחת תיאבון ועשירה מאוד.

יש לי יום יום חג
לאחר הפתיח המרשים, החלטנו להמשיך את החגיגה עם מנת רביולי גבינות בקרם פסטו (57 ₪) שהייתה ענקית, תרתי משמע. ריבועי הרביולי בושלו במידה הנכונה ורוטב הפסטו שמר על טעמו העשיר למרות החימום. את מנת הרביולי השנייה (57 ₪) עיטרו רצועות של עגבניות מיובשות ברוטב שמנת עשיר, שילוב מנצח עם רביולי במילוי בטטה ופרמזן.

כדי להרגיש טוב עם עצמנו הזמנו גם סלט אבל לא סתם סלט - סלט סביח (48 ₪) ולפי חיוכו הרומז של ניב המלצר, הסקנו שבחרנו טוב. בקומפוזיציה מושלמת פוזרו גרגירי חומוס חמים, ביצה קשה, חצילים, פרוסות רכות של תפוחי אדמה ונגיעות פטרוזיליה וטחינה על עגבנייה, מלפפון, בצל ונענע קצוצים דק דק. הסלט מגיע בשני גדלים – קחו בחשבון שגם הגודל הקטן, גדול.

לא טוב היות הקפה לבדו...
המנות היו עשירות וגדולות וכל ביס היה לעניין. מנת הרביולי בקרם פסטו כמעט קטפה את התואר אלמלא מנת הרביולי עם העגבניות המיובשות שהייתה חגיגה איטלקית - ישראלית. למרות ההצלחה של השתיים, מי שזכה לבסוף בתואר המנה המנצחת הוא סלט הסביח. כל ביס היה עשיר מקודמו, עם טעמים שכבשו את ליבנו. כחובבי סביח מושבעים, הטעמים השתלבו בצורה כה מדויקת ממש כמו מנת סביח בפיתה, רק בלי פיתה.

נחמד לדעת שלגרג מבחר גדול של משקאות על בסיס אספרסו משובח מפולים שנטחנים במקום (בכל זאת, בית קפה) וכך, בחרנו קפה הפוך ו'הפוכון' – יחס של חלב ואספרסו 50/50 – טו גו. לאוהבי השוקולד תהיה בחירה קשה מאוד, שכן תפריט הקינוחים עשיר מאוד במנות השוקולד. לשם הגיוון, החלטנו לסיים את ערב החג דווקא עם וופל בלגי אך אל חשש- גם לשם הגיע השוקולד. על הצלחת המעוצבת הוגשו ארבעה וופלים, כשכל חריץ קיבל תשומת לב אישית ומולא בשוקולד לבן, ריבת חלב (מצוינת!), שוקולד חלב ומייפל. הוופל עצמו היה חם, פריך ואיכותי וסימל את סופה של חגיגה נהדרת. אין דרך טובה מזו לסיים את יום חמישי ולהתחיל סופשבוע ארוך וטוב עם טעם של עוד...

חשבון בבקשה
מיץ רימונים - 20 ₪
טורטיית גבינות וקראנץ' בריאות - 51 ₪
רביולי בטטה ושמנת - 57 ₪
רביולי גבינות וקרם פסטו - 57 ₪
סלט סביח קטן - 48 ₪
הפוכון - 9 ₪
הפוך קטן - 13 ₪
ופל בלגי (חלומי) - 39 ₪
סה"כ - 294 ₪ לחג חמישי שמח.


*כתבה פרסומית.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
גרציה ג'ויה
סטייל בנמל
מה שרואים משם
מה שרואים משם
תזמורת ההייטק הרומנטית
שמיים פתוחים לטריפולי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר