נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

במסעדת אוונגרד ביקרנו, אשתי ואני אינספור פעמים וכל פעם נהנינו יותר. במקום בו רבות כל כך נכשלו בו, המסעדה הזו ממשיכה להצליח ולהיות מלאה כל יום מחדש. בעידן שבו ההתמחות הצרה במטבח ממוקד הפכו לערך קולינארי מקודש, מצליחה אוונגרד לתת הכל מהכל באמריקנית שוטפת ולעשות את זה לא פחות ממצוין.

הכל בזכות החיוך
מארחת חייכנית מקבלת אותנו בחום ומושיבה אותנו בשולחן שברבות השנים הפך לשולחן הקבוע שלנו. הכל מסביב גדוש בפרטים צבעוניים, אקווריומים עתירי דגים, פלזמות מרצדות ומאווררי תיקרה דקורטיבים. דיינר אמריקאי כהלכתו. ואם באמריקה עסקינן, אל תחשבו שהאותנטיות הזו פסחה על התפריט - אז באוונגרד תמצאו הכל ובגדול.

>>גם ארז וייץ ביקר באוונגרד והרגיש כמו באמריקה

פתח דבר
אם נעבור לרגע לאוכל, בכל זאת העניין שלשמו התכנסנו, אז איך אפשר שלא להתחיל עם הקפיטל היל המפורסם של אוונגרד, הבאפלו ווינגס, הפטריות המעופפות, החציל הבלאדי ועם סלט הירקות והסלמון. לא, לא באמת התחלנו עם כל אלו, למרות שהמחשבה בהחלט חלפה לי בראש. החלטנו להסתפק בסלט קיסר (54 ₪) ובקרפצ׳יו בקר (58 ₪), ככה בשביל הפתיחה.

הקיסר הוא אותו קיסר מלכותי שאני מכיר ואוהב. אני והוא חברים כבר שנים באוונגרד והוא לא משתנה, שבמקרה הזה מדובר בבשורה מצוינת. הסלט מתהדר בפריכות צוננת ובאנשובי עדין, כשצוות המטבח המסור של אוונגרד מקפיד שהחסה תהיה קרה מאוד ופריכה מאוד, מה שהופך את סלט הקיסר שלה לאחד המוצלחים בקטגוריה. הקרפצ׳יו אף הוא היה מעולה והגיע עם לחם טרי ופריך.

עיקר העניין
לעיקרית לקחה היפה שאיתי המבורגר ישראלי מבשר כבש ובקר (56 ₪) ואני ביקשתי את מדליוני פילה הבקר (123 ₪). ההמבורגר היה עסיסי במיוחד אם כי לא שומני מידי ומדליוני הפילה שהוזמנו מידיום הגיעו רכים וורדרדים כמצופה. לצדם, הגיעו סלט עלים ירוקים עם ויניגרט וצ׳יפס.

כדי לתבל קצת את העניינים הזמנתי עם העיקרית קולה עם כדור גלידה בפנים. כן, קראתם נכון - קולה עם כדור גלידה. וניל. זו לא טעות, וכן, זה מוזר אפילו מעט יותר ממה שזה נשמע. אבל אם מתעמקים רגע בביזאר הזה אז בעצם הוא לא כל כך מפתיע, בכל זאת מדובר באומה שהמציאה את הכריך עם השוקולד הריבה וריבת החלב. לסיכום החלק הזה, מהמשקה הייחודי אתם בהחלט יכולים להימנע אם זו לא כוס התה שלכם, את הבשר האיכותי של ההמבורגר ושל פילה הבקר אל תעזו להחמיץ.

מתוק לו
קינחנו במגדלי אוונגרד - וופל בלגי עם גלידה וקצפת (49 ₪) ובקוביות קרם ברולה קפוא על בצק פילו ופירות חתוכים (49 ₪). הוופל הבלגי היה מעולה וטעים ואילו הברולה - פגז שאסור להחמיץ.

במתיקות אין סופית הסתיים עוד מפגש שלנו עם אוונגרד. אני כבר שמתי עין על תפריט פירות הים שיתארח בצלחתי במפגשנו הבא, עד אז שיהיה שבוע טוב.

חשבון בקשה
בסלט קיסר - 54 ₪
קרפצ׳יו בקר - 58 ₪
המבורגר ישראלי מבשר כבש ובקר - 56 ₪
מדליוני פילה הבקר - 123 ₪
מגדלי אוונגרד - וופל בלגי עם גלידה וקצפת - 49 ₪
קוביות קרם ברולה קפוא על בצק פילו ופירות חתוכים - 49 ₪

*כתבה פרסומית.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
כמו בחו"ל: המעדנייה של גולדשטיין
ארוחה קונספטואלית מארץ האגדות
מרגישים בבית בדג על הנחל
מירנצ'ו תסחף אתכם למרכז אמריקה
נוסעים לנס ציונה
יודעת את העבודה
כשזה תופס אותך
ברוב פאר והדר
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר