נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מסעדת רג׳ינה ממוקמת באחד המקום היפים ביותר במרכז הארץ, הידוע לכולם כמתחם התחנה. אווירה של חו"ל שוררת במקום ועושה חשק לאכול, לשתות ולרקוד.

במקום שבו עוד אפשר להריח מעט ממליחות הים, נמצאת מסעדת רג'ינה במבנה עתיק שמארח יום יום עשרות אנשים שבאו לטעום גם מהאוכל וגם מהחוויה שהמסעדה מציעה ללקוחותיה. בעצם, לחבריה.

קבלות שבת שמחות
מעבר לתפריט הבראנץ' המגוון של ימי שישי, יש ברג'ינה קבלות שבת שנחגגות מדי שישי בצהריים עם הרבה אלכוהול, די.ג'יי ואנשים שמחים שמגיעים אל המקום בעיקר כדי לרקוד וליהנות. התיישבנו בחוץ, מתחת לשמש הנעימה ופתחנו את התפריט, שכאמור מגוון מאוד ומספק מאוד לחיך הישראלי. מנות שנשמעות פשוטות יחסית, אבל קיבלו את התרגום המיוחד של המסעדה, שהפכה כל אחת מהן לחתימה.

התחלנו עם לחמי הבית וליבת חצילים קלויים. החציל היה בשרני במיוחד והוגש עם טחינה טבעית (ומעט סילאן למתיקות) ורימונים. שילוב מצוין של טעמים. הטחינה לא השתלטה על המנה, כך שאפילו שקלנו לבקש תוספת ממנה, אך מאחר והחלטנו להזמין סינייה לעיקרית, ויתרנו על התוספת.

הלחם היה שמנמן וחמים, כזה שמאוד קשה להיפרד ממנו, וליווה את החצילים והטחינה בצורה מושלמת. התאפקנו לא לאכול ממנו יותר מדי, והצלחנו רק בזכות המנה הבאה שהגיעה.

מאחר והגענו לבראנץ׳, היינו חייבות לטעום אחת ממנות ארוחות הבוקר שרג׳ינה מציעה. הלכנו על מנת הקורנדביף האש. מנה מושלמת לבראנץ׳, הכוללת שתי ביצים עלומות (ואם לא אוהבים, רק תגידו ותוכלו לקבל אותן בוריאציה אחרת), עם קוביות קורנדביף, תפוחי אדמה ובצל מטוגנים. ארוחת בוקר כמו בחו״ל. ממלאת, טעימה ומזכירה את אירופה בבקרים קרירים. הבשר היה מעולה ורך, ותפוחי האדמה היו חרוכים במידה.
קבלת שבת ברג'ינה
סוגרים עם סינייה
רצינו לטעום קצת מהצהריים שמציעה המסעדה, אז הזמנו את הסינייה - קציצות בקר המבושלות בטחינה, חציל ועגבניות, המוגשות במחבת חמה לצד לאפה ומג׳דרה מצוינת. מנה מרשימה. על פניו, מנה מוכרת, אבל כבר בביס הראשון מבחינים בכך שזו סינייה מעט שונה. בדרך כלל מגישים את הבשר כקציצה אחת גדולה, וכאן עשו החלטה נבונה להרכיב אותה מכמה קציצות קטנות.

אחרי המון אוכל הזדקקנו להפסקה. עצרנו, שתינו קפה שחור חזק והחלטנו להמשיך לקינוח, או יותר נכון – לקינוחים. הראשון הוא סופלה שוקולד, המוגש לצד גלידת וניל טובה. השני הוא קינוח לוטוס. קרם לוטוס קטיפתי, שעליו פירורי עוגיות ולוטוס, מוגש בתוך צנצנת. שני קינוחים מצוינים, טריים ומאזנים זה את זה. הסופלה היה מריר יותר וקינוח הלוטוס היה מאוד מתוק, כך שכדאי לאכול כפית מזה וכפית מזה.

זהו, נוצחנו. אכלנו המון והיינו חייבות לאגור כוחות לריקודים של קבלת השבת. ברחבה שבחוץ היו עשרות חברים, משפחות, זוגות ופשוט אנשים שמגיעים ליהנות בשישי בצהריים. אם במקרה אתם מטיילים במתחם התחנה בצהריים, שומעים מוסיקה טובה ורואים אנשים מפזזים, תדעו שהגעתם אל רג'ינה.

קבלות השבת הפכו כבר למסורת, וכך גם העראק לימונדה. כולם מוזמנים להגיע ביום שישי ולפרוק קצת את כל עול השבוע.
רג'ינה מסעדה יפהפייה ומלאת חיים באמצע אזור מלא בתרבות, יופי והמון קונטרסטיות בין הישן לחדש, בין ההיסטוריה לעתיד. הבעלים של מסעדת רג׳ינה הופכים את המסעדה למקום ביתי ואהוב עם המון לקוחות קבועים, מטפלים בצורה יוצאת מן הכלל בכל הלקוחות, מהקטן ועד הגדול, מכירים את כולם ותמיד ידאגו בקלילות ובענווה שתצא מחויך.

חשבון בבקשה
ליבת חצילים קלויים - 32 שקלים
לחמי הבית - 19 שקלים
קורנד ביף האש - 68 שקלים
סינייה - 76 שקלים
סופלה שוקולד - 37 שקלים
קינוח לוטוס - 37 שקלים
סה״כ: 269 שקלים לארוחה זוגית

רג'ינה, מתחם התחנה, תל אביב. 053-9428604

* הכותבת היתה אורחת המקום

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ערב בלי נשכח במשייה
רג'ינה מעירה את מתחם התחנה
53 שנה של אוכל משובח: ארנולד
חדשה בפתח תקווה: 206 גריל בר
עדיין לא הייתם בפאסטל?
יש לי מקום בלב
ביקור בביסטרו מלון רוטשילד
קחי אותי פסטה מיאה
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר