נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הכל החל לפני כ-16 שנים. השף קובי דלל חיפש שם מוצלח למסעדה שלו בנס ציונה והלך על שיטת הנחת האצבע על האטלס. האצבע עצרה בכפר צ'יליאני המכונה "טוקופאיוס", וכדי להפוך את השם לעדכני יותר, קובי הפך אותו ל"טוקופיה".

טוקופיה קיימת כבר עידני עידנים בזמן של מסעדות. 16 שנים זו תקופה בהחלט מכובדת, ולמעשה מדובר במסעדת השף היחידה בנס ציונה. המסעדה הפכה לכשרה לפני כעשר שנים, כשקובי החליט כי הוא רוצה לחלוק את אהבת הבישול שלו עם עוד אהבה - אהבת המשפחה. טוקופיה משלבת כמה סוגים של מטבחים, מה שהופך אותה לנגישה לכל מי שחפץ באוכל משובח, כשר וטעים. המסעדה מעוצבת בסגנון עדין ורך, כשרובה עוטה לבן. מראה נקי עם נר על כל שולחן, מוסיקה של קולדפליי ברקע ומלצרית חייכנית בשם דניאל שמבטיחה לנו ערב קולינארי מוצלח.

ד"ש לבייביסיטר, אנחנו מתחילים
כוס יין משובח של יקבי תבור וקוקטייל חביב המכונה "תותים-תותים" הגיעו להרמת כוסית המכריזה על פתיחת הסעודה. הקוקטייל היה מעולה ורווי פרי טרי, ששיבח את טעמו. הרעב כבר מניף דגלים ומיד מגיעות המנות הראשונות: כל כך ציוריות ויפות, שהיה לנו ממש חבל לנעוץ בהן מזלג. אבל המראה המפתה ניצח, ומיד פצחנו באכילת המנות. פטה כבדים עם קונפיטורת בצל ומלח ים שחור וטוסטונים. זה היה פטה מעולה, אחד מהטובים שאכלתי, ובטח שבגזרת המסעדות הכשרות. אחריו פנינו אל מנת הסיגר המרוקאי. סיגר שחום ויפה במילוי בשר פיקנטי ותבלינים צפון אפריקאיים. גם כאן נעשתה עבודה מצוינת ומוקפדת עם חומרי הגלם. כל טעם מודגש, וזה בעצם שם המשחק של קובי השף לאורך כל התפריט:  השקעה גדולה בחומרי גלם.

סיגרים ממולאים, מסעדת טוקופיה

יודעים לפנק את הסועדים
גם פוקצ'ת הבית אפויה בטאבון מגיעה אל השולחן עם שלושה מטבלים. כל שולחן מקבל אותה, ושמחנו על כך שטוקופיה יודעת לפנק את הסועדים שלה. הזמנו מנה ראשונה נוספת ולדעתי הטובה ביותר מבין כולן - קריספי רול מקסיקני. ביס מהמנה הזאת גורם לכם לעוף, לא פחות מזה. שלל טעמים מתוקים ומלוחים ניתזים בחלל הפה, תענוג צרוף והרגשה שאפשר לחיות כל החיים מבחינתי על הקריספי רול המדהים הזה. אחרי הראשונות המעולות שתינו כוס ויסקי משובח עם השף קובי, שמסתבר כי הוא גם משתתף בתחרויות איש ברזל כתחביב, ואז הגיע הזמן שלנו לעשות שרירים ולעבור למנות העיקריות.

פטה כבד מעולה. מסעדת טוקופיה

אנטריקוט מיושן 300 גרם במידת עשייה של מדיום מופתי קרץ מן הצלחת. אכלתי המון סטייקים כארגנטינאי וכקרניבור ידוע, אך באמת שרמת דיוק כזו של סטייק ובשר כזה טעים גרמו לי לנבור בזיכרוני מתי קרה שבארץ אכלתי סטייק דומה לזה והשאלה נשארה פתוחה.

אשתי התכבדה במדליוני פילה סולטנה - מנת הדגל של המסעדה, לפי דבריה של דניאל המלצרית. ההרגשה היא בהחלט של אוכל לסולטן. אי אפשר להפסיק לאכול- המנות מצוינות, הטעמים חזקים ומחדדים את החושים, אבל אין מה לעשות חייבים להשאיר מקום לקינוח.

מדליוני פילה. מסעדת טוקופיה

>> להזמנת שולחן במסעדת טוקופיה

אח, איזה סיום לארוחה
נתחיל מהקלדוסה של חלבה- מנה אוורירית, מתקתקה עם ריבת שרי, פקאן סיני סילאן והרבה חלבה. מנה מפתיעה ומושלמת לקלוז'ר של ארוחה. למי שלא אוהד חלבה יש אלטרנטיבה טובה לא פחות, ולמעשה לקח הרבה זמן עד שירד לי האסימון – מדובר בקינוח פרווה עם טעם חלבי לגמרי - עוגה מדהימה עם תותים וביסקוויטים המוגשת בצנצנת יפה ונותנת פשוט טעם של עוד. אני ממליץ לכם בחום להשאיר מקום לקינוחים, כי זה בדיוק המקום להיווכח שקינוח פרווה יכול להיות מוגש ברמה גבוהה ובטעם אדיר.

כמה פרטים שכדאי לדעת
המסעדה מאוד גדולה ומכילה כ-120 מקומות ישיבה, ובמקום מבקרים גם תיירים רבים. טוקופיה מחדשת מנות לפי עונות השנה, וכבר בקיץ הקרוב תוכלו לטעום קרפצ'יו אננס משובח, ומנה עם צ'טני משמש מעולה (שטעמנו כמובן). בנוסף, יש חדר אירוח פרטי ומפואר עם מקרן ומערכת סאונד היכול להכיל עד 40 איש ומתאים לכל אירוע.

טוקופיה נמצאת כאן כדי להישאר, והיא רק משתבחת עם השנים. מסעדה מעולה שנותנת סיבה אמיתית להגיע לנס ציונה. האוכל טעים ויפה וקשה להשאיר פריטים על הצלחת. לא לוותר על שום חלק בארוחה, ורצוי גם להזמין את כל המשפחה. ואם יש לו זמן, דברו עם השף קובי. איש מלא סיפורים מעניינים וניסיון חיים עשיר. החוויה מובטחת.

חשבון בבקשה
עסקית ערב במחיר העיקרית - פילה סולטנה - 139 ₪ (כולל מנת פתיחה ומנה ראשונה)  
עסקית ערב במחיר העיקרית - אנטריקוט - 159 ₪ (כולל מנת פתיחה ומנה ראשונה).
מנה ראשונה נוספת - סיגר מרוקאי - 32 ₪
קינוח קלדוסה של חלבה - 38 ₪
קינוח תותים- 42 ₪
קוקטייל תותים תותים - 38 ₪
סה"כ- 448 ₪  לזוג הורים שלא היה אכפת להם לשלם לבייביסיטר עוד שעה כדי להישאר ולאכול

* כתבה פרסומית

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
טוקופיה בנס ציונה
053-9415906

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
יש אהבה לכולם: פדריק עם טעמים לוהטים
מנות עסקיות בפורטופינו, מודיעין (צילום: באדיבות המקום)
מיקס בשרים בוילה מארה בת ים (צילום: עידן גור)
רביולי בנאפולי הקטנה תל אביב (צילום: עידן גור)
סטייק בשר במסעדת בית הסטייק נשר (צילום: באדיבות המקום)
דג סביצ'ה בורי במסעדת בלו הול ירושלים (צלם: דרור ורשבסקי)
 קווין בי בפיצה פבריקה רחובות (צלם: עידן גור)
מגש סלטים בדארנא (צילום: באדיבות המקום)
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה