נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ארוחת גאלה מיוחדת לסיום שנתו הרביעית של פרויקט מבשלים הזדמנויות

ביום שני הקרוב, ה-27 במאי, בשעה 19:30, תיערך במתחם האירועים אביגדור בתל אביב ארוחת גאלה מיוחדת, אותה יבשלו ויאפו שפים מובילים יחד עם תלמידי מגמת אומנות הבישול והקונדיטוריה של בית הספר עירוני קריירה בתל אביב. ארוחה זו מהווה את שיאו של "מבשלים הזדמנויות" פרויקט התנדבותי יוצא דופן המגיע כעת לסיומה של שנתו הרביעית, אותו מוביל השף איל לביא יחד עם צוות בית הספר.
עירוני קריירה הוא בית ספר להכשרה מקצועית שתלמידיו הם בני נוער אשר נשרו ממערכת החינוך הפורמלית ומגיעים מנסיבות חיים מורכבות ולעיתים קשות. בית הספר משמש לרבים מתלמידים אלו הזדמנות אחרונה ללמוד מקצוע באמצעותו הם יכולים לבנות את עתידם ולזכות בהזדמנות שהחיים לא זימנו להם.

פרויקט מבשלים הזדמנויות

מטרת פרויקט "מבשלים הזדמנויות", אותו יזם השף איל לביא בשיתוף עם מיה גרניט היא חונכות, הוראה וליווי מקצועי של תלמידי בית הספר. מזה כארבע שנים מקנים השפים לתלמידים באמצעות שיעורים וסדנאות ניסיון מקצועי רב ערך. במקביל מסייעים השפים המשתתפים בפרויקט גם בתמיכה וייעוץ, גיוס חומרי גלם ומצרכים לבית הספר ואף בהתלמדות בשכר במסעדותיהם.

לדברי לביא, "לפני מספר שנים גילינו שממש בלב תל אביב, בצמוד לרחוב שינקין, שוכן בית ספר מיוחד ובו תלמידים שמתמודדים עם קשיים ואתגרים שנראים כמעט מנותקים מההתרחשות היומיומית של הרחוב הסמוך. כשהתחלנו את הפרויקט שמחנו לגלות שפים ובעלי עסקים מתל אביב ומכל הארץ שנרתמו בשמחה ובאהבה לאורך כל השנה וזכינו לסייע בכמה שינויים נפלאים בחיי התלמידים, שפתאום שמחים להגיע לשיעורים וזוכים במקצוע ובהזדמנות לדרך נוספת וחדשה. מדהים איך תרומה קטנה יכולה לעשות שינוי גדול כל כך עבור הזולת, וזה סיפוק שאין כדוגמתו.".

הארוחה, בהנחייתו של עידן אלתרמן, מרכזת את השפים המשתתפים בפרויקט לערב קולינרי אחד, במסגרתו יאיישו יחד עם התלמידים עמדות הכנה שונות ויגישו ארוחת טעימות אקסקלוסיבית בסגנון קוקטייל. הסועדים יוכלו ליהנות לא רק מהמנות, אלא גם מטעמה המתוק של התרומה להמשך הפרויקט. כמו כן, תתקיים במהלך הערב התרמה לטובת מלגות.

פרויקט מבשלים הזדמנויות

בין השפים המשתתפים בפרויקט ובארוחה: צחי בוקששתר, שף ובעלים של רשת BLACK; יואב בר ממסעדת מארבו; רוי גרשון מ-ROY-שוקולד; רן שמואלי, שף אביגדור מתחם האירועים; תמר כהן-צדק מקוצ'ינה תמר; וכמובן השף איל לביא ממסעדת רוקח 73, רוקח ים ורוקח שוק, אשר יוזם ומקדם את הפרויקט מאז תחילתו לפני מספר שנים. 

עלות הכרטיסים הינה החל מ-280 ש"ח לסועד. כל ההכנסות למען תלמידי "עירוני קריירה" ופרויקט "מבשלים הזדמנויות".
לפרטים, תרומות והזמנות: 03-5265833 או 03-5265820/818

 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של טל פנחס

לשמוח, לא לפסוח
בין הטיפות
אחרי שתתאוששו...
סופגנייה בראש טוב
על צלחת שמחתנו
יש שבועות שפשוט מתחשק...
סילבסטר 2014 במסעדות
אילת, חגים ומה שביניהם
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
אחרי 20 שנה מסעדת מסה הוותיקה נסגרת
מסעדת השף הערבית שאתם לא מכירים
מסעדות שף בתל אביב – גורמה פנומנאלי לסקרנים בלבד