נגישות
נגישות

פסטיבל ארוחות בוקר מיוחדות

פרויקט ארוחות הבוקר הגדול בישראל יוצא לדרך שנית - 60 מסעדות ובתי קפה נבחרים ברחבי הארץ, מעל ל- 250 ארוחות בוקר גורמה המבוססות על הגבינות של 'מחלבות גד'

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 14/02/2011, 13:00 תאריך עדכון: 10/10/2019, 10:58
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

60 מסעדות ובתי קפה נבחרים ברחבי הארץ מעל ל- 250, ארוחות בוקר גורמה המבוססות על הגבינות של 'מחלבות גד'. על כל ארוחת בוקר מהתפריט ניתן יהיה לקבל את השנייה בחצי המחיר.

שמעתם פעם על שבלי- כשמסתובבים בשוק האוכל של כפר שבלי שבחבל בורגונדי מתענגים על מאפה מבצק קרואסון, ממולא בגבינת עזים בליווי סלט ירוק ברוטב וינגרט רימונים? מדמיינים אתכם מזמינים בוקר בלקני – מאפה פילו קראנצ'י במילוי פטריות, תפו"א ובצל מוקרם במוצרלה המוגש לצד ביצה קשה, ירוקת פרוסים וגבינה פטה בלקנית? מה לגבי ברוסקטות סלמון וגבינת ברי צאן ארומאטית, עלים ירוקים ואפרסמון ברוטב שמן זית ובלסמי או חביתה עם חרדל קסיס וגבינת סנט מור המוגש עם גבינת שמנת, רוקפור וברי בתוספת סלט ירוק ?

אלו רק חלק קטן.. מתפריטי ארוחות הבוקר המיוחדים שיוגשו במסגרת פרויקט גד Morning  של מחלבות גד.

לאור הצלחת פרויקט גד MORNING בשנה שעברה, החליטו ב'מחלבות גד' להרחיב את הפרויקט ולכלול כ- 60 מסעדות ובתי הקפה נבחרים ברחבי הארץ ל- 11 ימים של ארוחות בוקר  מיוחדות במיוחד.

פרויקט גד MORNING 2011 יתקיים בין התאריכים ה- 16 בפברואר ועד ה-26 בפברואר  במהלכם יוגשו תפריטים מיוחדים של ארוחות בוקר עם הגבינות של מחלבות גד במחירים מיוחדים ובהטבה של ארוחת בוקר שנייה בחצי מחיר בהזמנת ארוחת בוקר (ההנחה היא על הארוחה הזולה מביניהן) בהצגת קופון שיפורסם מדי יום בידיעות אחרונות.

בתי הקפה והמסעדות המשתתפים, מציגים למעלה מ-250 ארוחות שונות, אשר הותאמו במיוחד לפרויקט ומאפשרים ללקוחות לטעום ממבחר גבינות גד בשילובים מקוריים ומפתיעים.

להלן רשימת המסעדות ובתי הקפה שמשתתפים בפרויקט:

אזור הצפון- סעודה בגן עדן - צפת; port cafe - קיסריה; בית קפה קוקיה - גליל עליון; לחם ארז - חיפה; איזבלה - חיפה; רפאלו קיריון - קרית ביאליק; אתנחתא - קרית ביאליק; שלה - קרית מוצקין דו קפה- בן גוריון 84 קרית מוצקין; טבע לו - כרכור

אזור הדרום- גלידה באר שבע –גוליה קפה-אשקלון ,פומודורו - אשקלון; gecko café  -ב"ש; קפה אופטימי - אילת

ירושלים והסביבה- אגס ותפוח; קנדילנד – אייס קפה; אליס; טל בייגלס; לואיג'י ; קפה אולה - בית שמש; קפה איתמר - מושב אורה

אזור השרון – גם קפה - רעננה, bread & breakfast - רעננה; ; טל בייגלס - רמה"ש; ג'ויה ביסטרו - רמה"ש; קנקפה - כפר סבא; קפה ללוש - תל מונד; קרם קפה - נתניה; שואו קפה - חדרה;

אזור המרכז- קפה זליק - גבעתיים; קפה ויולה- גבעתיים; מיכאלה - גבעתיים; בית הקפה של גידי - ר"ג; אספרסו בר ביאליק - ר"ג; קפה אמילי - יהוד; כיופים סנטר - פ"ת;

אזור השפלה – אייר קפה-איירפורט סיטי, ויצמן 22 - נס ציונה; עץ התות - רחובות; פפרדלה - רחובות, רוטשילד בגן - ראשל"צ

תל- אביב- יפו-; רוטשילדס קיטשן, סוס עץ; מתוקה, דובנוב 8, קפה איינשטיין, בדולינה, ביסטרו 1887, בר גוריון, הני ביץ', טל בייגלס, פרש קיטשן, קפה יפו, קפה סוניה, קפה שוויצר

הצצה לתפריטי ארוחות הבוקר המסעדות השונות:

ברוטשילד'ס קיטשן  התל אביבית יגישו לארוחת הבוקר אומלט קממבר ואספרגוס עם שמן כמהין מוגש עם סלט ירקות העונה, זיתים, גבינת שמנת, לאבנה דרוזית, לחם הבית חמאה וריבה  (48 ₪), מתוקה: קיש בוקר – ארוחת בוקר מפתיעה שכולה בתוך קיש. קיש גבינות ותרד עם ביצת עין מוגש עם סלט ירוק, יוגורט צזיקי וגבינה בולגרית (55 ₪), קפה זליק בגבעתיים יגישו: בוקר זליק עם גבינות גד, דפי בצק פילו אפויים בתנור ממולאים בגבינת ריקוטה, בולגרית, שמנת וגבינת עיזים עם עלי תרד מוקפצים ביין לבן ושום ומעל חלמון ובצד סלט ירוק - ₪ 39.

אגס ותפוח בירושלים: ארוחת בוקר בסגנון האי קאפרי- פריטטה קישואים בלווי סלט עגבניות שרי ובייבי מוצרלה בתיבול פסטו מוגש עם לחם הבית וחמאות מתובלות (54 ₪), בביסטרו ג'ויה ברמת השרון יגישו: סלמון בעישון חם על רושדי תפו״א בתוספת קרם מסקרפונה ובצל סגול (65 ₪), בבית הקפה של גידי ברמת גן יגישו: שלושה קישים, שלוש גבינות: קיש בטטה, קיש בצל וקיש פטריות. כל הקישים מכילים תערובת גבינות עשירה: בולגרית, מוצרלה ושמנת. מוגש עם סלט ירקות קצוץ טרי וטחינה (55 ₪), בנוסף לכל אלו יוגשו במסעדות ובתי הקפה מגוון רחב של ארוחות בוקר מיוחדות.

לדברי דיקלה פוגל, מנהלת שיווק החטיבה המקצועית של מחלבות גד: "ארוחת בוקר מושקעת היא פינוק אמיתי לתחילת יום נפלא נוסף, בשנים האחרונות הדרישות של הישראלים עלו והם כבר לא מסתפקים בקוטג' וגבינה צהובה בארוחת הבוקר ומחפשים ארוחות בוקר מזינה יותר, טעימה יותר ומיוחדת יותר. למדנו את הדרישות האלה של הצרכנים מחד ומאידך את הצורך של השפים של המסעדות לגוון לבדל ולייחד את עצמם מיתר המסעדות. גד מורנינג הראשון הוכיח לנו שוב עד כמה רב תאבונו וסקרנותו של הסועד הישראלי למאכלים מיוחדים ואיכותיים, בוודאי בארוחה שפותחת את היום. פסטיבל גד מורנינג השני הוא כבר גדול יותר ועשיר יותר קולינארית  250 ארוחות בוקר ב-60 מסעדות ובתי קפה בכל הארץ! ובמסגרתו מציעים מנות  מיוחדות מלאות השראה ודמיון שנוצרו על ידי השפים של המסעדות בשיתוף טל כהן, שף יועץ למחלבות גד. ארוחות בוקר אלה, שמוגשות במחיר מבצע מנצח, מאפשרות לנו להמשיך ולממש את החזון של מחלבות גד: גבינות איכות מיוחדות, לארוחות שטעמן נחקק והן מלאות באהבה לאוכל, לטעמים טובים וברצון ליום מיוחד".

לרשימת המסעדות המשתתפות בפסטיבל, לחצו כאן.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
צ'ארליז בתל אביב
053-4477529

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום