נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
לא כל הנוצץ גם חד
מסעדת SHINE & SHARP של איש הבשר יענקל'ה שיין והכדורסלן דרק שארפ השיקה בר צמוד המיועד למעשנים, פלח שוק שנפגע מחוק איסור עישון במקומות ציבוריים. הבר מופרד מחלל המסעדה אך נסמך על תפריטה משעות הצהריים ועד 23:30. משעה זו ועד 03:00 מוצע תפריט בר אקלקטי עם מנות קטנות-בינוניות שהולכות טוב עם אלכוהול: כנפי עוף ללא עצם ברוטב טריאקי (46 ₪), פיש אנד צ'יפס ברוטב טרטר (89 ₪), ברוסקטה כבד קצוץ עם חזרת וקורנישונים (36 שקלים) ודים סאם במילוי שרימפס, דג, בשר, עוף או פטריות (47 ₪ ל-5 יחידות). כדאי לא לפספס את מנת הדגל של המקום, סלט קריספי דאק על חסה ומלפפונים ברוטב הויסין מתקתק (49 ₪), פרשנות מקורית לפקין דאק הסיני. לוחות בטון ותעלות מתכת תעשייתיות יוצרים מראה אורבני, מעונב פחות מהמסעדה אך עדיין יוקרתי. בשישי אחה"צ מתקיימת קבלת שבת בסגנון תל אביבי עם די ג'יי, ובימי חמישי מיד לאחר משחקי בית של מכבי בהיכל נוקיה הסמוך יתארחו במקום שחקני הקבוצה.
SHINE & SHARP THE BAR  
יגאל אלון 65, תל אביב
שעות פעילות: א'-שבת 12:00-03:00 
 
תפריט עם ערך תזונתי
קפה תפוז המצליח ממושב בצרה שבשרון השיק סניף בפארק הרצליה החדש (שלב ב'). תפוז בטבע ממוקם במבנה עץ כפרי בלב חורשת אקליפטוס ומציע חוויית בילוי בחיק הטבע בלי לצאת מהעיר. התפריט מגוון וכולל מנות קלילות כגון ארוחת בוקר תפוז בתוספת לחם הבית, חמאה מתובלת וריבה ביתית (49 ₪), פלאפל גבינות ועשבי תיבול בציפוי פריך עם איולי סלרי ובצל ירוק (28 ₪) וסלט צאן עם גבינת עיזים וגליל חציל במילוי חמאת בוטנים (48 ₪). עבור ספורטאים ורוכבי אופניים שמתאמנים בפארק תוכננו מנות בריאות בעלות ערך תזונתי גבוה, המתאימות לאחרי פעילות ספורטיבית. פינות ישיבה מסוגים שונים מאפשרות לשבת ליד שולחן או להתרווח על ספות מתחת לעצים ולכן המקום מתאים לבילוי משפחתי או זוגי ואף לאירועים פרטים ועסקיים (עד 200 איש).
תפוז בטבע
פארק הרצליה, כניסה מרחוב ז'בוטינסקי
שעות פעילות: א'-ה', שבת 09:00 – 23:00, ו' 09:00 – 16:00
 
חתיכת היסטוריה
מתחם התחנה בתל אביב מתחדש בהוגו, ביסטרו בר מודרני עם קריצה להיסטוריה. הביסטרו ממוקם בקומה השנייה של וילה ויילנד, מבנה יפהפה מהתקופה הטמפלרית ששוחזר בדייקנות, ונקרא על שם אב המשפחה. השף איגור ויינברג (לשעבר ננה בר) בנה תפריט המשלב ישן וחדש וכולל מנות השואבות השראה מהמסעדות של פריז: בליני תפוחי אדמה, קרם פרש, סלמון מעושן; קרפצ'יו פילה בקר, ויניגרט סיידר תפוחים ורוקט;אנטריקוט בורדלייז וגראטן תפוחי אדמה וחרדל ועוד. כראוי לביסטרו המחירים סבירים, כ-30 ₪ בממוצע למנה ראשונה ו-80 ₪ למנה עיקרית כך שאפשר לשבת על כוסית וארוחה קלילה מבלי לקרוע את הכיס. מחלקת פרומז'רי מציעה גבינות משובחות לצד כוס יין ומקרר שרקוטרי מנפיק בשרים ונקניקים מתוצרת בית. עיצוב מערב אירופאי שנאמן לרוחו של הוגו ווילנד משתמש ברצפות מצוירות, ריהוט עץ כהה ותמונות תקופתיות כדי ליצור אווירה חמימה, ובימי שמש כדאי לשבת בחוץ במרפסת הצופה לים.    
HUGO ביסטרו ובר
קויפמן 1, מתחם התחנה (מבנה 8), תל אביב
שעות פעילות: א'-ה' 17:00 – חצות, ו'-שבת 9:00 עד לקוח אחרון
 
אומרים לא לגלוטן
רשת מסעדות ההמבורגר BBB – Burgus Burger Bar ממשיכה לצמוח ופותחת 3 סניפים חדשים במתחם צמח החדש, באילת ובחיפה בהשקעה של יותר מ-9 מיליון ₪. הסניפים מעוצבים בסגנון דיינר אמריקאי ובר מסוגנן, המאפיין את מסעדות הרשת. התפריט זהה וכולל את כל החשודים המיידיים האהובים כל כך: כנפיים ברוטב (24/48 ₪), טבעות בצל  בורגוס רינגס (19/31 ₪), פיש אנד צ'יפס (56 ₪) וכמובן המבורגרים (42-62 ₪). הרשת מקפידה להיצמד למסורת האמריקאית אך גם להתחדש וכך הוכנסו לתפריט מנות ללא גלוטן, קינוחים חדשים ומרקים חורפיים. לפני כ-4 שנים מנתה הרשת 4 סניפים בלבד, אך מאז מונתה אהובה תורג'מן למנכ"ל והזניקה את BBB  ל-20 סניפים ולראשונה בגודלה במסעדות ההמבורגר בישראל.
BBB - Burgus Burger Bar
 
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של שרון בן דוד

5 מסעדות בשר אחרות
מתחם שרונה
6 מסעדות חדשות בירושלים
הפתיחות - מסעדות חדשות בתל אביב
חמש מסעדות חדשות בתל אביב - יוני 2014
חמשת הלייט נייט המומלצים בתל אביב
 4 ביולי 2014 - לא על ההמבורגר לבדו
חדשות מרץ מהצלחת-תל אביב
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח