נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

DONKEY – דונקי
בעקבות פריצת גבולות המזרח התיכון ואירופה מסתמנים יותר ויותר מקומות חדשים שמחפשים השראה ביעדים רחוקים. דונקי מבקש לחשוף את הקהל הישראלי לפרש מקס, אוכל מקסיקני בביצוע אמריקאי. בפועל זוהי גרסה קלילה ומהירה שמדלגת על שלב הטיגון וקורצת לערכים התזונתיים של חומרי הגלם. כראוי למסעדת מזון מהיר, במרכז החלל ניצב דלפק גדול. התפריט מחולק לארבע קטגוריות - בוריטו, טאקוס, קסדייה ונאצ'וס, וכל סועד מוזמן להרכיב מנה לטעמו בעזרת מילויים שונים: חזה בקר בצלייה איטית בנוסח קוינטה-רו (38 ₪), בקר טחון בבישול ארוך בתיבול מקסיקני מסורתי (36 ₪), ירקות פהיטס צלויים (34 ₪) ועוד. בשלב הבא ניגשים לבחירת התוספת: אורז ליים כוסברה או אורז מלא ושעועית שחורה וסלסות טריות ללא הגבלה, (סלט קטן 12 ₪), צ'ילי קון קרנה עם שמנת חמוצה22)  ₪), מרק מתחלף (14 ₪), קינוחים ועוד. עיצוב צעיר וקליל מזמין לעצירה קצרה באמצע היום וניתן לקחת טייק אווי. בקרוב יושק שירות משלוחים לאזור תל אביב (באתר האינטרנט של המסעדה ניתן להתעדכן באזורי החלוקה). 
דונקי
החשמונאים 91, תל אביב
שעות פעילות: א'-שבת 11:30-23:00

הבוריטו של דונקי. צילום: שי בן אפרים

פליישמן דלי
מתוך טרנד הכריכים ששוטף את הארץ, כריכי בשר בסגנון אמריקאי הם אחת האופציות השוות. פליישמן דלי ברחוב הרצל בואכה שדרות רוטשילד מציע בדיוק את מה שצריכים סועדים רעבים במרכז תל אביב: כריכי קורנביף או פסטרמה הודו בייצור עצמי (120 גרם בשר בכל כריך, כ-38 ₪ כל אחד) וכן כריכים עם לשון בקר, נקניקיות בסגנון אמריקאי וכריך מטיאס (25 ₪) בסגנון הולנדי, שאינו מרגיש זר בתפריט בזכות תוספת בצל, צנונית ופלפל חריף. הכריכים מקצרים את המרחק בין ניו יורק לתל אביב ומחברים בשרים משובחים, חזרת ורוטב ברביקיו עם לחמי פרנה מרוקאיים ורוטב חריף על פי מתכון מרוקאי מבית הבעלים. בעלי מודעות בריאותית יכולים להזמין במקום הפרנה הרגילה פרנה דגנים מופחתת קלוריות או פרנה ללא גלוטן. אגף המשקאות מציע גזוז בארבעה טעמים שונים ממכונה אסתטית עם ריפיל חופשי במחיר סביר של 9 ₪. פשוט, איכותי, לא יותר מדי יקר ואפילו כשר. יותר מזה באמת לא צריך.
פליישמן דלי
הרצל 12, תל אביב
שעות פעילות: א'-ה' 11:00-חצות, ו' 11:00-14:00, שבת סגור

כריך מטיאס בפליישמן דלי. צילום: אילן עמיחי

האטליז
עוד מקום במרכז תל אביב ששם את הבשר במרכז, בדגש על מחיר סביר ואווירה קלילה. בתפריט מככבים נתחי בשר בשלוש אופציות המשפיעות על התמחור: סלוף תימני בעבודת יד, לחם פרנה מרוקאי וצלחת. לדוגמה: דונר בסגנון תורכי מבשר בקר ושומן טלה, פיסטוקים וצנוברים יעלה 33 שקלים בסלוף, 36 ₪ בפרנה ו-49 ₪ בצלחת. הבדל לא גדול שמאפשר לתת למנה צביון מעט שונה בהתאם לטעם אישי. מאחורי הדלפק עומד גד שביט, שרקוטרי שרכש הכשרה בפריז והתמחה במו ומו ובמיט בר, שתיים ממסעדות הבשר הטובות בארץ. לכן ניתן למצוא בתפריט נתחים שלא פוגשים כל יום דוגמת נתח קצבים ופיקנייה. מנת הדגל של המקום היא מיקס בשרים לזוג או לארבעה סועדים (600 גרם ב-120 ₪, 1.2 קילו ב- 220 ₪) הכולל נקניקייה מתוצרת בית, קבב טלה או פרגית,  דונר ופיקנייה על סלוף בתוספת סלטים. בשעות הערב המאוחרות המקום מקבל אופי של בר עם שולחנות גבוהים, אלכוהול וצ'ייסרים. בקרוב יופעל שירות משלוחים ולתפריט הקבוע יתווספו נתחים מתחלפים.
האטליז
מלכי ישראל 8, תל אביב
שעות פעילות: א'-ד' 12:00-02:00, ה' 12:00-04:00, ו' 12:00-04:00, שבת 20:00- 04:00

האטליז. צילום: בועז לביא

חומוס אבו איסמעיל
בארץ אין כמעט מתחרים לפופולאריות של החומוס כאוכל מהיר, זמין, זול ומשביע. בחומוס אבו איסמעיל, ששכן בעבר ברחוב אבן גבירול ועבר בימים אלה למשכנו החדש במתחם שוק נמל יפו, הסוד הוא מתכון מנצח שעובר במשפחה כבר כמה דורות. הגרגרים עוברים השרייה למשך לא פחות מ-24 שעות ובישול במשך 20 שעות. התוצאה: חומוס בטעם מיוחד, חמים וממכר. התפריט כולל בעיקר חומוס בצורות הגשה שונות: חומוס הבית (23 ₪), חומוס עם טחינה (19 ₪), חומוס גרגרים (19 ₪), חומוס צנובר (24 ₪)ועוד. בנוסף ניתן לקבל סלט ערבי, צ'יפס ופלאפל ערבי ירוק ופיקנטי (15 ₪). ניתן לקבל את החומוס גם בפיתה לקחת בצירוף פול, ביצה ופלאפל. החיבור בין המנה הקלאסית מהמטבח הערבי לעיצוב ולאווירה הנעימים של השוק מביא לצלחת את יפו במיטבה.
חומוס אבו איסמעיל
שוק הנמל, יפו
שעות פעילות: ב'-שבת 10:00-21:00

חומוס אבו איסמעיל. צילום: אנטולי מיכאלו




ROZA EXPRESS – רשת רוזה אקספרס

רשת רוזה אקספרס הוקמה בשנת 2012 והיא ה"אחות הקטנה" של מסעדת רוזה אקספרס בירושלים. הרשת מונה נכון להיום כבר שישה סניפים והיא במגמת התרחבות ארצית. בין המנות ה"מהירות" של הרשת תוכלו להנות ממגוון סנדוויצ'ים בשריים ואיכותיים, פסטות, פוקצ'ות ועוד.
סנדוויץ' עוף ובשרים - החל מ-32 ש"ח
המבורגר "הבית" 150 גרם - 27 ש"ח
טורטיות ממגוון סוגים - החל מ-32 ש"ח

רוזה-אקספרס-קצת-עלינו-1.jpg

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של שרון בן דוד

5 מסעדות בשר אחרות
מתחם שרונה
6 מסעדות חדשות בירושלים
הפתיחות - מסעדות חדשות בתל אביב
חמש מסעדות חדשות בתל אביב - יוני 2014
חמשת הלייט נייט המומלצים בתל אביב
 4 ביולי 2014 - לא על ההמבורגר לבדו
חדשות מרץ מהצלחת-תל אביב
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח