נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הדיבר הראשון - גודל

אולם כנסים טוב צריך להכיל את מספר המשתתפים האופטימאלי בהתאם לגודלו. אולם קטן מדי עלול ליצור תחושת צפיפות ודוחק. לעומת זאת, אולם גדול מדי עלול ליצור תחושות קור וניתוק. אולם כנסים טוב יתאים למספר המשתתפים ויתרום לאווירה וזרימה אופטימאלית של הכנס או האירוע העסקי.

הדיבר השני - נגישות

אולם כנסים טוב הוא אולם נגיש לאורחים, הנמצא במיקום מרכזי עם סידורי תחבורה ציבורית נוחים, שיקל על ההגעה לאירוע. חשוב לא פחות, שאותו מקום יספק חניה ראויה וגדולה מספיקה לאורחים המגיעים ברכבים פרטיים. אולם נגיש ומרכזי יסייע גם למארגני האירוע ונותני השירותים בשלב הפקת הכנס.

הדיבר השלישי - אבטחה

אולם כנסים טוב מספק סידורי ביטחון ברמה גבוהה. מעבר לסידורי אבטחה בכניסה, יש לדאוג שהאולם סגור ומוגן מפני כניסת אורחים לא רצויים במהלך האירוע. בנוסף, תפקידו לוודא שבכנס נמצאים רק צוותי ההפקה והאורחים המוזמנים.

הדיבר הרביעי - קייטרינג

אולם כנסים טוב מחזיק בדרך כלל קייטרינג איכותי ומגוון משלו. לחילופין, ייתכן ולאולם הכנסים חוזים עם מספר חברות קייטרינג שונות ואז הבחירה המהנה היא בידי מפיקי האירוע. יחד עם זאת, חשוב לוודא כי קיימת אפשרות להכניס קייטרינג חיצוני ע"פ בחירת מארגני האירוע ולפי טעמם האישי.  

הדיבר החמישי - טכנולוגיה

אולם כנסים טוב הוא אולם המאובזר במפרט טכני עשיר: מקרנים, מסכים, מערכת הגברה טובה ומערכת תאורה משוכללת. ככל שהאולם יותר מאובזר, כך ייחסכו הוצאות מיותרות על השכרת ציוד ואבזור טכני לכנס או לאירוע העסקי. 

הדיבר השישי - אקלים בר שליטה

אולם כנסים טוב חייב להכיל מערכת מיזוג או בקרת אקלים טובה. גם הבדלי טמפרטורה קטנים יכולים ליצור הבדל משמעותי בנוחות ובנינוחות של האורחים. במיוחד במזג האוויר בארץ בחודשי הקיץ. 

הדיבר השביעי - גיוון

אולם כנסים טוב הוא אולם שוורסטיליות העיצוב שלו גבוהה. אולם שמאפשר ליצור את הקונספט שנבחר לכנס בקלות ולא כופה את מגבלותיו על העיצוב שנבחר מוגדר כאולם אידיאלי. המסר הוא מטרתו העיקרית של כל אירוע עסקי, ולכן לבניית האווירה לאירוע יש  חשיבות גבוהה במיוחד. 

הדיבר השמיני - רשיון עסק

אולם כנסים טוב הוא בעל רישיון עסק מסודר מהרשויות. אולם ללא רישיון, עלולים לצוץ בעיות לא צפויות בשטח, שיכולות להעיב על האירוע עליו עמלתם כל כך. כדאי לבדוק מול המקום אותו בחרתם כי אכן קיים רשיון כזה בנמצא.

הדיבר התשיעי - התאמה למסר

אולם כנסים טוב אינו בהכרח האולם הזול ביותר. אולם טוב לכנס הוא זה שנותן את הערך הטוב ביותר עבור המחיר אותו הוא מבקש.

הדיבר העשירי - זמינות

בתחתית הרשימה, אך עם זאת לא פחות חשוב, נמצאת הזמינות של אולם הכנסים. אם אולם הכנסים שבחרתם ענה עד כה על כל הקריטריונים שצוינו, הכי חשוב שיהיה זמין. יש לבדוק אם אולם הכנסים זמין לתאריך האירוע שלכם. 

שיהיה בהצלחה.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של טל פנחס

לשמוח, לא לפסוח
בין הטיפות
אחרי שתתאוששו...
סופגנייה בראש טוב
על צלחת שמחתנו
יש שבועות שפשוט מתחשק...
סילבסטר 2014 במסעדות
אילת, חגים ומה שביניהם
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת