נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ברוח הסילבסטר המתרגש עלינו לטובה, מסעדות רבות חוגגות בימים אלו ציון דרך בחייהן הקולינריים ומציעות לנו, הזוללים האולטימטיביים, שלל הפתעות וצ'ופרים מפנקים, שיימשכו הרבה אחרי שהשעון יכה חצות. יצאנו לבדוק מי מציין מה וכיצד נוכל אנחנו, הרעבים, להצטרף לחגיגות. ספוילר - חורף חם וטעים בהמשך.

צפון:

דוניה רוסה - פנינת החמד בעין הוד פותחת את העשור השני לחייה עם תפריט ארוחות צהריים עשיר, שיכלול גם חלק ממנות הדגל של תפריט הערב המפורסם. לאחרונה אירחה המסעדה גם ערב התרמה לניצולי שואה והשף הוותיק המלווה אותה מתחילת דרכה - שגיא שטיינפלד – מצא דרך להפתיע גם באותו מאורע.

דוזאן - המסעדה הלבנונית החיפאית השוכנת במבנה טמפלרי עתיק שנבנה ב- 1870 חוגגת השנה בר מצווה. במסגרת חגיגות ה- 13 להיווסדה, מוזמנים סועדים מכל שלל התרבויות שבאזור לחגיגת טעמים עם מאכלי עדות ומגזרים, החל מקובה וסמבוסקים ועד עלי גפן ומלבי.

שלו ביער - מסעדת הגורמה היפהפייה בטבעון, חוגגת השנה לראשונה את פתיחת שעריה גם בצהרי היום. במחירים של החל מ- 69 ₪ תוכלו לדגום את המנות המפורסמות והמענגות, כמו מנת הניוקי בזיליקום בציר פטריות פורטבלו, עגבניות טריות ושום קונפי. יאמי.

בלה - מסעדת השף האיטלקית בבית שערים משיקה עבורכם, לראשונה בתולדותיה, תפריט בראנץ' בכל שישי בין 08:00-12:00. בתפריט תמצאו שש ארוחות בוקר מעניינות, כמו אגז בנדיקט וקרוק מאדאם, בטווח מחירים של 46-53 ₪.
מסעדת בלה. צילום: בן כהן לסטודיו דרור כץ
תל אביב:

הכובשים - בביסטרו הכובשים מציינים יום הולדת חמש במבצע שיימשך עד הסילבסטר, במסגרתו יוגשו מנות פתיחה ב- 10 ₪, כגון כבד קצוץ עם בצל מטוגן וכרובית אפויה עם פלפל קלוי ואיולי, צ'ייסרים ב- 10 ₪, קאווה במחיר מצחיק של 5 ₪ ולסיום החגיגות - מסיבת סילבסטר חגיגית הכוללת ארוחה מלאה ב- 120 ₪ כשהיין והקאווה - על חשבון הבית. 

הדסון - מסעדת הבשרים המשובחת תהיה בת 6 בינואר, סיבה מעולה להקדיש שבוע של בחודש הראשון של 2014 לספיישלים, הפתעות, מנות מהעבר (מהקמתה של המסעדה) ועוד הרבה הפתעות לסועדים שיבואו לשמוח עם הדסון.

NG - מקדש הבשרים הידוע מציין בימים אלו ממש עשור לקיומו ולכבוד המאורע המשמח החליטו לפנק אותנו במסורת חדשה של עסקיות מדי יום, בטווח מחירים של 70-90 ₪. אל תדאגו, בעסקיות הללו גם מנות הדגל מככבות. לכבוד העשור החדש פצחו גם במסורת של ערב שף בכל יום רביעי במחיר של 120 ₪ לאדם, כשחלק מהחגיגה מוקדשת גם להצטרפותו של השף אריאל כהן מהפויקה, שרוקח כאן מנות מיוחדות כמו ספריבס עם שבבי קקאו ולרונה ועוד.

מקס ברנר - ברשת המתוקה חוגגים את בואו של החורף עם תפריט מתוקים חדש ומחמם, כשבגזרת המשקאות מככבים משקה שוקולטה חלבה, שוקולטה חמאת בוטנים ושוקולטה בננה. יש גם וופל בלגי חדש עם תותי פרוטי ואפילו את קינוח המילקי המפורסם שידרגו לכבוד החורף בתותים טריים. שווה קפיצה.

אלבה - מסעדת השף חוגגת יום הולדת שנתיים ומציינת את המאורע בארוחת סילבסטר משובחת ממטבחו וממוחו הקודח של השף יאיר יוספי.

טמפל בר - רשת הברים האירית חוגגת עשור וגם את הגעתה המיוחלת לשדרות רוטשילד בתל אביב. לרגל המאורע ייערכו בשנה הקרובה חגיגות גדולות שעוד יפורסמו בהמשך וכן, מתנות ללקוחות, הטבות וצ'ופרים מעולם הבירה ותפריט קוקטיילים חדש שהושק רק לאחרונה.

גוסטו - באיטלקייה השובבה מציינים 4 שנות אוכל איטלקי משובח ולרגל המאורע התפריט של 2014 השתדרג והתחדש. מנת הדגל החדשה היא הניוקי המוכן במקום ומתחסל במהירות האור ובגוסטו מבטיחים להמשיך ולשמור על מחירים אטרקטיביים לפחות כמו בארבע השנים שעברו.
איטלקיה שובבה - גוסטו.

השרון:

נאמוס - במסעדת נאמוס חוגגים את תחילת עונת המשלוחים ופוצחים לראשונה בליין של סושי טו-גו. מעתה ניתן יהיה להזמין הביתה את מעדני הסושי המפורסמים של המסעדה (לשעבר הרוקה), לצד שאר המנות המפורסמות. מקורות יודעי דבר מספרים כי הושקעה מחשבה עמוקה בבניית תפריט המשלוחים הייחודי המבטיח כי ההזמנה תגיע עד אליכם הביתה טרי, חם וטעים - כאילו אתם סועדים במקום.

מרפי'ס פולג - המרפי'ס במחלף פולג כבר בן שלוש (איך הזמן טס כשנהנים) ובמהלך ינואר ייערכו החגיגות לציון המאורע עם דוכני שתיה חופשית ואוכל, הופעות של להקות קאברים ואלכוהול, כמו תמיד במרפי'ס, כיד המלך.

בלאק - רשת מסעדות הבשר של השף צחי בוקששתר חוגגת תשע שנות פעילות ומשיקה תפריט קוקטיילים חדש לרגל המאורע. בתפריט החדש תוכלו למצוא למשל קוקטייל וויסקי בניחוח שקדים ופולי קפה, כמו גם שני מרקי חורף מהבילים: גולש ועדשים. יהיה חם ומשכר.

שגב הרצליה - חגיגות 8 שנים למסעדת הדגל הראשונה של השף ההורס משה שגב נמצאות בעיצומן. במסגרת החגיגות ניתן להזמין את כל המנות בגודל מוקטן יותר ובמחירים מוקטנים בהרבה (עד 80 ₪), כך שתוכלו להרכיב לכם ארוחה טעימה במחיר שפוי לכבוד שמונה השנים המוצלחות שעברו על המסעדה.

פורנלו - האיטלקייה הקטנה והאינטימית בקדימה מציינת את בואה של השנה החדשה בחודש מלא הפתעות ופינוקים, יין שיתלווה לכל ארוחה, מחירי שחיתות על פסטות, מוסיקה חיה ועוד הרבה הפתעות.


דרום:

מסעדת אולה - מסעדת הפיוז'ן האילתית חוגגת יום הולדת שבע בחודשיים של חגיגות מטורפות כל חודש ינואר ופברואר. במסגרת יום ההולדת, יוגשו במהלך כל היום העסקיות של אולה במחיר של החל מ- 64 ₪, חודש ינואר יוכרז כחודש של נשים שיזכו להתפנק ב- 50% הנחה על התפריט ובפברואר, יהיה זה תורם של הגברים ליהנות מההנחה. ככה נראה שוויון.

תמונה ראשית: מסעדת אולה. צילום - רוני בלחסן

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברוינתא: לחגוג אירוע קצת אחרת
ליגת האלופות במועדון הקריוקי PLUG IN בכפר סבא
אוכל מהיר לכל כיס – מאוכל רחוב ועד ביסטרו צרפתי
מסעדות רומנטיות – מביסטרו בגדרה ועד למרתף יין בזכרון
הכל מהכל - מסעדות שוות לכל מצב רוח
מדרום לצפון - מסעדות לכל המשפחה לשבת הקרובה
 מסעדות איטלקיות שתמיד כיף לחזור אליהן
אוכל משובח ואירוח בוטיק במסעדות לאירועים שבמרכז
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת