רוצה לציין כי התקשרתי כרגע למסעדה להזמין למחר שולחן לזוג + ילדה בת שנה ונאמר לי כי לא ניתן להזמין מקום בסופ"ש אלא רק על בסיס מקום פנוי...
זה נשמע לי לא נורמלי כי זוג שעובד במהלך... השבוע(ואני מילואימניק שיצא לסופ"ש) לא יכול להזמין מקום, אלא לבוא לשם אחרי נסיעה ארוכה ולהמתין השם יודע כמה עם ילדה קטנה בקור הירושלמי.
אני לא יודע אם זה חוקי או לא, אבל זה שיקוף של השיחה שנעשתה על ידי מול המסעדה.
פשוט מזעזע.
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
daliaovad
2 ביקורות
פעם זו היתה מסעדה טובה....
3.0
14/03/24
אחרי זמן רב שלא אכלנו במסעדה הזו, החלטנו לחזור אליה. הזמנתי טורטליני ארטישוק ירושלמי בכמהין. למילוי הארטישוק הירושלמי לא היה שום טעם. בכל המנהלא היה זכר לטעם
של כמהין. כשהערתי... למלצרית, הבטיחה להביא לי כמהין. לבסוף, כשכמעט גמרתי לאכול, הגיע צלוחית קטנה עם כמהין. בעלי הזמין מנת סלמון. כבר בזמן הארוחה טען שהסלמון לא טרי
ולא טעים. ההשפעה הגרועה של הסלמון הגיעה אחרי כמה שעות . לדרך הגפן לא נחזור.
עוד פרטים
עזר לי(5)
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
קובי
5 ביקורות
מקום מומלץ!!!
5.0
07/07/22
הגענו רעבים היום לצהריים. מפוצץ. המתנה קצת ארוכה כי לא הזמנו מראש. מרגע שנכנסנו הכל תקתק. הזמנו פוקצ'ה, צזיקי, טורטליני וסלט קיסריה+ קראף יין לזוג. התמלאנו לחלוטין. גודל המנות העיקריות... לגמרי בסדר בניגוד לחלק מהביקורות. האוכל טעים, השירות קשוב ונעים, מהירות בגעת המנות טובה והמיקום בגינה מקסים. נחזור לכאן ונעביר את ההמלצה לחברים.
עוד פרטים
עזר לי(4)
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
anagrin4333
מבקר מתחיל
התאהבתי
5.0
24/12/21
הייתי במסעדה כבר 4 פעמים בתוך שבועיים
האוכל טעים, המקום נקי ומזמין הצוות אחלה!!!
מחכה שיהיה קיץ להנות גם מהבחוץ (;
עוד פרטים
עזר לי(5)
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
Yk
מבקר מתחיל
רוב מהומה על לא מאומה
3.0
28/10/21
לחגיגת יום הולדת של חברתי הזמנתי אותה. האוכל הוגש כל כך בצמצום שזה היה ממש מביך. מי שמזמין יש לו אחריות. הסלט שהזמנתי היה סביר רק לא הבנתי מה ערמת אגוזי פקאן מסוכרים עשתה מעל הסלט. שנות... התשעים??? הכמות היתה קטנה כמו מה שנותנים כסלט נלווה במסעדות
אחרות. המחיר גבוה ללא תמורה הולמת. אכזבה. אחת התגובות שואלת למה בכל זאת כל כך הרבה באים לשם? כי יש להם תעודת הכשר. סרוגים מתלהבים מכל מסעדה עם הכשר גם כשהאוכל ממש גרוע. אני יודעת כי כל משפחתי מהסרוגים.