נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-4246079 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בכפר סבא

ביי דה ווי בכפר סבא
כפר סבא
בית קפה
נונו מימי כפר סבא בכפר סבא
כפר סבא
מסעדה איטלקית
מאג'די כפר סבא בכפר סבא
כפר סבא
מסעדת בשרים
זואי בכפר סבא
כפר סבא
מסעדה יוונית, כשר
הזמן שולחן
רובן בכפר סבא
כפר סבא
מקום לאירועים, כשר
מאנצ' בר כפר סבא בכפר סבא
כפר סבא
מקום לאירועים

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

9 ביקורות וחוות דעת על עד העצם אקספרס

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Vadim - תמונה
Vadim 9 ביקורות
זוועה
2.3
25/01/20

* הסניף עבר לקניון G בכפר-סבא המקום נראה די מוזנח. השולחנות לא מלוכלכים אבל רואים שניקו אותם עם סמרטוט מלוכלך. וכל השולחנות עם סימנים של פסים רטובים שלא יורדים. דבר ראשון שראינו... כשנכנסנו למסעדה זה ערימת זבל על הרצפה שמישהו התחיל לטאטא וכנראה עזב באמצע. אז הזבל הזה נשאר באמצע המעבר והמטאטא לידו. וככה זה נשאר כל הזמן שהיינו שם. תפריטים... תפריטים אין. זה לא שחסר או נגמר. הם פשוט לא קיימים. לא מודפס ולא רשום למעלה. יש תפריט באתר. אבל תוכנו לא מתואם עם מה שיש בסניף. זה לא אותו תפריט, בקיצור. הדרך היחידה להבין מה אפשר להזמין זה דרך העמדה להזמנה עצמית. יש גם קופה רגילה אבל היא לא מאוישת. העובדים פשוט עומדים, מסתכלים על התור ליד העמדה להזמנה עצמית היחידה ולא עושים עם זה כלום. הגענו למסעדה רק בגלל ה- "1+1" שהיה לנו. ניגשנו לאחד העובדים לוודא שהמבצע בתוקף ושאלנו איך ניתן לממשו. לקח לו זמן להבין על מה מדובר אבל בסוף הוא אמר שזה בסדר והפנה אותנו לעמדה העצמית. אחרי שהתחלנו להקליד ההזמנה התאפסה כמה פעמים והינו צריכים כל פעם להתחיל את ההזמנה מחדש. כשהגענו לשלב התשלום ולא מצאנו שם אופציה למימוש השובר, אז שוב פנינו לעובדת. מסתבר שלא ניתן לממשו בעמדה העצמית. במקום לקחת את כל ההזמנה לקופה, העובדת התחילה להעתיק את כלל ההזמנה ידנית מהמסך של עמדה עצמית לתוך הקופה. כל זה לקח המון זמן גם כי היא טעתה בחלק מהדברים בהזמנה וגם כי... ההזמנה כמובן התאפסה בעמדה העצמית ואנחנו כבר לא ידענו מה היא הספיקה להעתיק ומה לא. כשכבר הייתי בעצבים מבזבוז זמן הזה, התרעמתי למה העובד מראש הפנה אותנו לתור בעמדה העצמית ולא קיבל את ההזמנה בקופה אם אפשר לממש את הקופון רק דרך הקופה. "אבל מה. לא קרה כלום. הכל בסדר." - השיבה ה

עוד פרטים
הוספת תגובה
moshe - תמונה
moshe 173 ביקורות
אחלה רשת
4.0
08/02/19

אחלה רשת. בורגרים טובים אם כי בפעם האחרונה היה מלוח מדי. את הציפס צריך לארוז אחרת הוא נהיה מושי אחרי מספר דקות בתוך הקרטוןץ השירות מהיר ונחמד. שתייה כרגיל חופשי למי שאוכל בסניף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Idan - תמונה
Idan 136 ביקורות
ללא ספק אחזור לשם
5.0
22/11/18

ארוחה משפחתית לכבוד יוםה ולדת של אבא של אשתי. מקום נקי, מסודר, עם שירות מצוין, יעיל ומהיר. האוכל היה טעים ביותר, הוגש חם ופרגנו עם המנות מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Idan - תמונה
Idan 136 ביקורות
מומלץ
4.8
16/11/18

לא פעם ראשונה שלי במסעדה ובהחלט יהיו פעמים נוספות. לצערי אני לא זוכר איך קוראים למנה שלקחתי אך מדובר היה בחתיכת בשר מאוד איכותית נוטפת וטעימה. מדובר במנה מתוך המומלצים שלא נמצאים... בתפריט, אז מומלץ לשאול על המומלצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Idan - תמונה
Idan 136 ביקורות
אל תקחו את הקוריאני - חוץ מזה הכל טוב
5.0
07/05/18

תמיד כיף לי לחזור למסעדה הזו, אווירה מצוינת ושירות טוב. ניסיתי הפעם את המבורגר עם טופינג בסגנון קוריאני, זה היה קצת פחות מוצלח

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

6
מומלץ לארוחה עם חברים
3
מומלץ לארוחה משפחתית
2
אווירה ביתית
2
אווירה יוקרתית
1
מנות נדיבות
1
אווירה של חגיגה
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 09-8340555

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה