נגישות
נגישות

ביגה - BiGA, הקריון, קריית ביאליק

כשר ₪₪₪₪
טלפון ראשי 053-9384904 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

טלפון למשלוחים 053-3717124 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

ביגה קריית ביאליק פותחת בפניכם את שעריה, ומציעה מבחר גדול של מאפים, לחמים, גבינות וממרחים למכירה. מעבר לזאת, במקום פועל בית קפה נפלא, שמגיש אוכל בריא וטרי, לצד קפה איכותי. התפריט כולל ארוחות בוקר, מנות מצוינות ללא גלוטן, שלל סלטים מירקות אורגניים... ועוד פינוקים רבים. הקפה המיוחד הינו מאיכות מצוינת, ולצדו מוגשים שלל מאפים תוצרת הבית. סניף ביגה קריית ביאליק מעוצב בסגנון פריזאי קלאסי, כאשר בעיצוב הושם דגש על הפרטים הקטנים ביותר, כולל כלי ההגשה המיוחדים, שיובאו במיוחד מאירופה. הצוות המוביל שבמקום עובר הדרכות מיוחדות בנוגע לשלל המאפים שמוגשים בביגה, ולא פחות חשוב, מודרך בנוגע לשירות איכותי, שאותו מדגישים ברשת. ביגה גאה להציג בפני הישראלים את השיק והיוקרה של אירופה הקלאסית, אז בואו לחוויה מפנקת ומיוחדת במינה. עוד

מאפיינים נוספים

  • מסעדה עם חניה חינם
  • אפשרות ישיבה בחוץ
  • פתוח בשישי
  • אירועים קטנים
  • אירועים עד 30 איש
  • מסעדות כשרות

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

11 ביקורות וחוות דעת על ביגה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
שרון - תמונה
שרון 162 ביקורות
ארוחת בוקר מעולה
5.0
08/12/21

לא פעם ראשונה שהזמנו את הסלט חקלאי - מומלץ מאוד בעיקר למי ששומר על מה שאוכל. סלט מפנק ומאוד גדול אפילו לשלושה אנשים. מאוד נהננו מהאווירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגיתו'ש  - תמונה
חגיתו'ש 100 ביקורות
בית קפה נחמד
5.0
01/07/20

בית קפה נחמד. השירות ממש תלוי במלצרים ומלצריות שיש באותה משמרת. הפעם היה נהדר. ישבתי עם אחותי לארוחת בוקר. הזמנתי טבעונית. הייתה פשוט משובחת. חביתת חומוס עם תוספות. לחם מחמצת עם מלא... מטבלים טעימים. סלט שווה עם קינואה. ממש נהננו. גם המיץ הטבעי והקפה שהזמנו היה נהדר .

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאלי - תמונה
דניאלי 5 ביקורות
אני לשם לא חוזר
2.0
28/01/19

אכלנו בביגה במקומות רבים בארץ ובעיקר בקריית חיים. פעם ראשונה והאחרונה שאנחנו נכנסים לביגה בקריון, האוכל הוגש בקמצנות מדהימה, החציל עם הטחינה הייתה מנה מזערית ששכבה בכף מי טחינה, תוספת... הטחינה שקבלנו הייתה אותם מי טחינה בכמות של חצי צלוחית קטנה, הפוקצה הייתה טובה המזטים היו חסרי טעם החומוס עם הטחינה היה גרגירי חומוס חסרי טעם במי טחינה הסלט היה ללא רוטב או בכמות מינימלית לא הוצעו לנו רטבים שונים לא בטוח שהיו כול המרכיבים שהובטחו. חבל על הזמן במובן הישן של המשפט ובעיקר על הכסף. לטענת הצוות שזו מדיניות ותפריט הרשת תגרום לנו לא להיכנס לרשת כלל למרות שזו שהייתה המועדפת עלנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sap.peretz - תמונה
sap.peretz מבקר מתחיל
מאכזבת ואפילו גרמה לי לכעוס
1.0
25/11/18

מאכזב, קיבלתי רושם מעולה מסניף כרמיאל אז נכנסתי לסניף שבקריון ולמרות שהסניף לא היה מלא בלשון המעטה לקח למנות לא מעט זמן להגיע וכשהגיעו הגיעו בחלקים...הזמנתי טפאס טבעוני (69 ש"ח) הגיע... בהתחלה רק לחם...אחרי 15 דק הגיעו לביבות שהגיעו עם רוטב ח ל ב י ואת זה הבנתי בדיעבד לצערי ( לא אוכלת מוצרי חלב מסיבות בריאותיות)...אחר כך הגיע הטפאס וגם לא בשלמותו הם "שכחו" כנראה את הקונפיטורה... דאגתי לציין בפני אחת העובדות את הכל ואמרתי לה שתעיר על זה....ואני כמעט בטוחה שהיא אמרה את זה למנהל משמרת כי ראיתי אותם מדברים אך שום פיצוי או התנצלות לא מיהרה להגיע! בקיצור שילמתי את החשבון במלואו בהרגשה שרק באלי לעוף משם לא מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגיתו'ש  - תמונה
חגיתו'ש 100 ביקורות
מאכזב
2.3
26/04/18

לצערי לאחרונה המקום ממש מאכזב. השירות די גרוע. אפאטי במקרה ה'טוב'. האוכל דווקא טעים אבל השייקים לא תמיד. משום מה המלצרים ממש מתקשים לקבל כשיש הערות שמשהו לא חם, לא טעים, לא מוצלח. וזה... מקום שאני יושבת בו לבד, עם חברות, פגישת עסקים וכו'. חבל... כי להבא פשוט לא אגיע. היחס בין המחירים הגבוהים למה שמקבלים לא משתלם. הסניף בקריית חיים הרבה יותר אדיב.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

4
מומלץ לארוחה עם חברים
3
מנות נדיבות
2
מומלץ לארוחה משפחתית
1
אווירה יוקרתית
1
אווירה אורבנית
0
נוף מדהים
הצג עוד חוויות

מתכננים אירוע?

חוגגים יום הולדת, יום נישואין או כל אירוע אחר? בואו לביגה קריית ביאליק, ותיהנו מחגיגה באווירה יוקרתית ומפנקת, לצד אוכל בריא... וטעים, שמתאים לכל שעות היום ולכל הסועדים. כאן תוכלו ליהנות גם משירות מוביל שניתן על ידי אנשים מיומנים. אנו עושים הכול כדי שתיהנו מהאירוע שלכם. עוד

שם לא תקין
כתובת דוא״לֹ לא תקינה
מס' טלפון לא תקין
מס' אורחים לא תקין
  • אירועים קטנים
  • * השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה
  • **השירות חינם ומתאים לאירועים עם 10 משתתפים ומעלה

מספר נוסף: 04-8653535

מצאתם טעות?

תעזרו לנו ולגולשי רסט לשפר את המאגר