נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9380353 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות איטלקיות בתל אביב

פרונטו בתל אביב
תל אביב
מסעדה איטלקית
גוסטו  בתל אביב
תל אביב
מסעדה איטלקית
נונו מימי רמת אביב בתל אביב
תל אביב
מסעדה איטלקית
לה לזניה בתל אביב
תל אביב
מסעדה איטלקית, כשר למהדרין
אוליברי בתל אביב
תל אביב
מסעדה איטלקית
הזמן שולחן
סרפינה בתל אביב
תל אביב
מסעדה איטלקית
הזמן שולחן

דירוג גולשים

3
אוכל
2.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

5 ביקורות וחוות דעת על אלנה במלון נורמן

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
ellareifen - תמונה
ellareifen מבקר מתחיל
ממש מאכזב
2.8
12/09/23

אווירה יוקרתית ושירות נעים לא מספיק למסעדת שף. פסטה מפולפלת קשה ופושרת (נחתכה בסכין), פיצה שרופה עם פירורי גבינה בודדים, טורטליני מלוח ושמנוני. לא מאמינים בפרזנטציה במטבח של אלנה. שני... השפים שישבו בשולחן סמוך עם משקיע, עדיף היה שיחזרו למטבח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dalia - תמונה
Dalia מבקר מתחיל
לא מכבדת. על גבול המבישה. חלק מהמנות בהגשה של שאריות
1.3
10/09/18

חוויה מפוספסת כגודל הציפיה ממקום שמשדר מכובדות. הושבה בשולחן לא ראוי. המתנה וחוסר בהירות למציאת פתרון פשרה של ישיבה בחוץ בערב עם לחות בניגוד למותאם מראש וכמובטח לשבת בתוך המסעדה. יאמר... לזכות המלצרית נוגה שהשתדלה מאד להנעים עד כמה שאפשר. המנות אינן אחידות ברמת ואיכותן. המחיר לסועד עם יין וטיפ ביחס למנות יקר מאד. התחושה בגדול לא מכבדת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Keren Baruch - תמונה
Keren Baruch 3 ביקורות
מאכזב
2.5
20/07/18

היינו בארוחת בוקר במסעדת אלנה, במחיר הארוחה מגיע לכל סועד 2 שתיה חמה ו2 שתיה קרה. המלצר אמר לנו כי יש משקאות ספציפית בתוספת תשלום וגם ציין אילו. הזמנו קפה ומים מינרלים (כיוון שמי הברז... הקרים שהוגשו לנו היו עם טעם לוואי). הופתענו מאוד לגלות בסיום הארוחה כי חוייבנו בסכום של 64 שקלים על שני בקבוקי מים. כאשר פניתי לאחראית ושאלתי אותה לגבי כך אם המים אינם כלולים כמשקה שתיה קלה, היא ענתה לי - ״ברור שלא!״. לנו זה לא כל כך היה ברור שהרי מים זה משקה בסיסי בארוחה והופתענו לגלות שהמשקה הקל לא כולל מים. בנוסף כל בקבוק עלה 32 ש״ח.. אמרנו לה שלנו זה לא כל כך ברור שהרי איננו מכירים את נהלי המקום ובנוסף המלצר לא ציין בפנינו שהמים הם בתוספת תשלום. היא המשיכה בשלה והופתעה שחשבנו שהמים לא נחשבים למשקה קל. לאחר ויכוח חברתי הציעה שלפחות יזכו אותנו על אחד הבקבוקים והיא ענתה בחוסר נימוס שהיא תעשה זאת רק כדי לא להמשיך להתווכח איתנו. שאר השירות של אנשי הצוות היה מעל ומעבר, אך השירות חסר הסבלנות שלה השאיר טעם רע מאוד לארוחה טעימה וחבל. באמת שווה לאבד לקוחות בגלל בקבוק מים? אציין גם שלא לקחנו 4 משקאות לכל אחד. מקום כל כך יוקרתי שמתמלא את ארוחת הבוקר שלו כל כך יקר ביחס למתחרים, צריך להצדיק את זה גם בשירות ואותה מנהלת משמרת ממש לא מצדיקה את השירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Slavik Kolomiesky - תמונה
Slavik Kolomiesky מבקר מתחיל
האוכל משעמם ולא שווה את הכסף
3.0
29/04/18

חוץ מהאווירה יוקרתית לא תמצאו שם אוכל יוקרתי מענין או טעים במיוחד אכלנו 4 אנשים השרות היא מצוין אבל האוכל בינוני מינוס ציפס ספוג בשמן , דג דניס שעולה 150 שח יבש , רביולי טלה הגיע קר... ומחיר מוגזם ל3 חתיכות של רביולי 70 שח , המחיר ל 4 איש 1000שח עם כוס יין .בקיצור לא ממש מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
136 ביקורות
נחזור שוב בכיף
4.8
02/06/17

מקום מדהים, מאוד נהנינו, הזמנו מעיין קרוק מאדאם, ביצה עלומה על מצע של לחם, משהו טעים בטירוף, לא זוכר בדיוק איך נקראת המנה אבל אני מאוד נהניתי

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

1
אווירה אורבנית
1
אווירה יוקרתית
0
קינוחים מעולים
0
אווירה עממית
0
ארוחת בוקר מעולה
0
מנות נדיבות
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 03-5435444

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה