נגישות
נגישות
טלפון ראשי 03-5095060

עוד מסעדות במרכז

G27 ברמת גן
G27
רמת גן
בית קפה
הזמן שולחן
נגיסה סושי בר ברמת גן
רמת גן
מסעדה אסייאתית, כשר בד"ץ
הזמן שולחן
לנדוור רוטשילד תל אביב הכשרה בתל אביב
תל אביב
מסעדה איטלקית, כשר
הזמן שולחן
פיתה בסטה רמת גן ברמת גן
רמת גן
מסעדת קונספט, כשר למהדרין
בדיקת שינוי שם טסט ראוב ברמת גן
הזמן שולחן
רולדין פארק הים ברמת גן
הזמן שולחן

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

10 ביקורות וחוות דעת על לה קוצ'ינה פסטה בר

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Nir - תמונה
Nir 28 ביקורות
חוזר פעם שנייה. תענוג
5.0
14/08/19

פעם שנייה שאני ואשתי חוזרים למסעדה. הרושם הראשון שהמסעדה השאיר לנו הכריח לחזור, ולא בכדי. שוב פעם המנות יצאו מעולות, שירות נהדר (גם עם זאטוט חמוד עקב חופשת הקיץ שעזר לאמא המלצרית :)... ) כתבתי זאת, ואכתוב שוב פעם: מומלץ בחום להגיע, לאכול, ולהתענג על הטעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noycha - תמונה
Noycha 65 ביקורות
בחרו מסעדה איטלקייה אחרת כשאתם מגיעים לרמת-גן.
1.3
24/08/18

הגענו לכאן ארבעה רעבים בלב ביאליק לארוחת ערב. הזמנו את התה הקר, טרופיקנה, הניוקי, פסטה רוזה, פולנטה פטריות ופטוצ'יני תרד עם רוטב ארביאטה. כל המנות הגיעו בגדלים מפנקים ומספיקים. האווירה... הייתה עממית כי קרובה לכביש הראשי והסואן של לב רמת-גן. יש לציין שהשירות לא היה מי יודע מה, אבל כנראה כי היה עמוס באותו הזמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nir - תמונה
Nir 28 ביקורות
עוד אחזור, ובקרוב
4.8
25/12/17

הן באתר והן בגוגל יש מבחר לא קטן של חוות דעת המשבחות את המקום, ולא בכדי. המקום הינו קטן, צנוע, ומציע אוכל איטקי שלא יצא לי לטעום בשום מקום באזור רמת גן-גבעתיים. האוכל הינו מדויק מבחינת... טבלון, הפסטה טרייה, והמנה בהחלט מספקת ומשביע. המחירים הינם הוגנים מאוד ודי מפתיעים, שכן בהתחשב למטבח האיטלקי, הרבה מסעדות אחרות גובות יותר ומגישות מנות לא מוצלחות. אין צל של ספק שאחזור עם אשתי למסעדה בקרוב להתחמם מתחת לתנור כשבחוץ גשם, ולמלא את עצמנו במנה איטלקית טעימה. החלק היחידי שברצוני להעיר הינו כי יש צורך בשתי מלצריות ולא באחת, חרף היותה מהירה ואדיבה מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפי - תמונה
דפי מבקר מתחיל
חוויה מהנה
4.8
20/02/17

טורטליני ממולא בפיסטוק וגבינת רוקפור - מ-ע-ו-ל-ה ! ממול הוזמנה מנת פטוצ'יני עם ערמונים ופטריות שלא זכור לי שמן. היה גם כן מעולה. למנות ראשונות הוזמן מרק טוסקני קטן ונראה היה שחברתי... נהנתה מאוד. אני הזמנתי סלט ירקות קצוץ דק ונהניתי גם אני מאוד, אם כי זה לא ממש איטלקי. אני רואה בסלט קצוץ דק פינוק אמיתי ובלבד שמכינים לי אותו ולא אני בעצמי. המנות היו נדיבות ומנחמות. דאגתי תחילה על כך שהשף איננו איטלקי וגם לא אף אחד אחר מהצוות, אבל התוצאה הסופית טובה מרוב המסעדות האיטלקיות היוקרתיות שהיכרתי גם בארץ וגם באירופה. שמחה להוסיף את המסעדה ל-favorites שלי. המחיר - בין סביר לקצת יקר בספישלים, אבל הכמות והסימפטיה מכפרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
המבקרת - תמונה
המבקרת 70 ביקורות
מענג
4.5
21/02/16

אני אוהבת את לה קוצ'ינה אבל לא אכלצי שם זמן מה. מסתבר שיש תפריט חדש של פסטות מעולות ומשובחות ומיוחדות. הזמנתי פסטה עם רוטב סלק ושמנת פסטו קשיו,משהו מעלף עם טעם עשיר ומענג. כשאוכלים בלה... קוצ'ינה מרגישים את איכות החומרים. יש הקפדה על מידת העשיה והטעם מאוזן. אני אחת שיש לה רגישות לטעמים ומרקמים אז לעיתים רחוקות אני אוכלת מנה וחושבת שהיא מושלמת. ציינתי זאת באוזני השף והוא חלק איתי את המתכון. פשוט נהדר וכיף שיש כזו פסטה ברמת גן 😊 ואגב, המחיר הוגן ויש גם עסקית של מרק/סלט במחיר זול מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

6
מנות נדיבות
6
אווירה רגועה
3
מומלץ לארוחה משפחתית
3
מומלץ לפגישה עסקית
2
אווירה עממית
2
מומלץ לארוחה עם חברים
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 03-5095060

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה