נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9419218 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בתל אביב

פלייגראונד בתל אביב
תל אביב
מקום לאירועים
הזמן שולחן
הטבעונית -  j17 בתל אביב
תל אביב
מסעדה טבעונית, כשר
שולחן הקצב בתל אביב
תל אביב
מסעדת בשרים
הזמן שולחן
בשרים 206 בתל אביב
תל אביב
מסעדת בשרים
הזמן שולחן
מסרקיוי מסעדה אתיופית בתל אביב
תל אביב
מסעדה אתיופית
קפה פיירוז בתל אביב
תל אביב
בית קפה

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

27 ביקורות וחוות דעת על טאקרייה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
davidk - תמונה
davidk 16 ביקורות
הפתעה
4.5
09/04/22

צהריים שבת היינו ארבעה .טעים,אוכל מנחם,שרות נהדר מחיר מתאים לכל נפש . חוזר לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shai - תמונה
Shai 109 ביקורות
שווה ללכת
4.3
30/06/19

אתמול בערב הלכתי עם חבר. חיכינו למעלה מ-20 דקות, כך שממליץ להזמין מקום או להגיע עם סבלנות. הוא הזמין משהו עם פרגית ואמר שהיה לו טוב, ואני הזמנתי את הבוריטו ביסטייק- רצועות שייטל עם... אורז, שעועית, סלסה ואני הורדתי את הגבינה והשמנת. היה לא רע בכלל. שווה ללכת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ilya - תמונה
ilya מבקר מתחיל
מבאס והורס תיאבון
1.3
26/10/18

אני כלכך מאוכזב, ברמה שגם כוכב אחד לא הייתי שם. הגעתי למקום הזה עם חברה שלי וחברים שלנו ורצינו לאכול במקום הזה אחרי ששמענו המלצות חמות על המקום. פגשה אותנו המארחת שאמרה שכרגע אין מקום... ולכן תודיע לנו מתי ששולחן יתפנה, כשהסבירה לנו שאנחנו הבאים בתור ויתפנה מיד שולחן. לאחר 20 דקות שבהם חיכינו סוף סוף להתיישב ולהזמין את המנות שרצינו, ראינו שולחן שהתפנה ושאלנו את המלצרית אם אנחנו יכולים להתיישב שם, היא השיבה שזה בסדר גמור. דקה לאחר מכן הגיעה המארחת ואמרה את הדבר הבא "מישהו נתן לכם להתיישב פה? תחזורו אחורה", הרגשנו נורא לא בנוח כי למה שמישהו ידבר אלינו ככה? בסך הכל שאלנו אם אפשר להתיישב וכשקיבלנו אישור סך הכל באנו להזמין את המנות שלנו. לאחר מכן שסוף סוף התיישבנו, לא הגיעה אפילו מלצרית אחת לקחת מאיתנו את המנות שרצינו להזמין, אחרי שביקשתי מאחת המלצריות אם היא יכולה לקחת מאיתנו את ההזמנה היא שאלה אם יפריע לה אם נתיישב במקום אחר, אמרנו שאין לנו כל בעיה, לאחר מכן הגיעה האחמש"ית ופשוט אמרה" אני נותנת לכם את השולחן שלכם למישהו אחר, תצטרכו להמתין פעם נוספת " ניסינו לבקש הסבר בצורה רגועה והיא המשיכה לתקוף אותנו שנקום ונלך לחכות בצד, מבולבלים לגמרי, לא הבנו למה אנחנו צריכים לתת את השולחן שלנו למישהו אחר במיוחד לאחר המקרה הזה כבר כחצי שעה של המתנה לקבלת שירות?! פשוט יצאנו בתחושה נוראית ואיומה, מעולם לא קיבלתי יחס כזה באף מסעדה, מיותר לציין שלאחר המקרה כבר היינו לגמרי חסרי תיאבון. מביש לראות שיש לכם כלכך הרבה תגובות שמציינות כמה השירות שלכם לוקה בחסר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
האוכל מגיע מהר והמלצרים ממש סבבה, אוירה נינוחה ולא רשמית והמחירים מצויינים
4.0
20/08/18

מקום מקסים עם אוירה נהדרת הגענו 3 בנות בחמישי בערב והיינו צריכות לחכות קצת בתור, לקחנו חליטת היביסקוס מצויינת, מנת נאצ'וס עם המון גבינה, סלסה, גוואקמולי ושמנת חמוצה, טאקו דג מטוגן (המנה... המנצחת ברוב קולות), טאקו בשר חזיר (מנה נחמדה) וקסדייה שרימפס (קצת חסר טעם, הכי פחות מוצלח בארוחה) - די דומה למלוואח האוכל מגיע מהר והמלצרים ממש סבבה, אוירה נינוחה ולא רשמית והמחירים מצויינים

עוד פרטים
הוספת תגובה
ziv - תמונה
ziv 76 ביקורות
מלא אוכל בזול!מדהים!
5.0
09/08/18

מהמקומות המגניבים בתל אביב - ממש כיף לשבת שם!! לקחנו מרגריטות שהיו מעולות (הפסיפלורה הכי מוצלחת בעיני!!) ומנת נאצ'וס גדולה (יכול להספיק גם ל5 אנשים זה מפוצץ!!) לעיקרית לקחנו טאקו עם דג... מטוגן שהיה מעולה ובוריטו ביסטייק שזאת פשוט מנה מעולה (וענקית) כל הארוחה הזאת הייתה יכולה להשביע גם 4!! והיינו רק 2(: נחזור שוב היה כיף, והמחירים מעולים (כל זה בפחות מ200 שקל)

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

9
מומלץ לארוחה עם חברים
3
ארוחת טעימות שווה
3
אווירה עממית
3
אווירה של חגיגה
3
מומלץ לארוחה משפחתית
2
מנות נדיבות
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 03-6005280

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה