נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9377702 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בצפון

חאלד עדוי בקריית טבעון
קריית טבעון
מסעדה מזרחית
מסעדת אחמד עדאווי ואחיו בקריית טבעון
קריית טבעון
מסעדה מזרחית
הזמן שולחן
ביגה בקריית טבעון
קריית טבעון
בית קפה, כשר
פז טבעון - אחים עדוי בקריית טבעון
קריית טבעון
מסעדה מזרחית

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

12 ביקורות וחוות דעת על קפה קפה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
בשמת סגל - תמונה
בשמת סגל 3 ביקורות
בהחלט נחזור!
4.8
14/10/18

אכלנו ארוחת בוקר מאוחרת בשבת לפני כשבוע, המסעדה לא היתה מאד עמוסה. השירות היה מהיר, אדיב, מחויך ומדוייק לכל גחמה ובקשה (סל בלי לימון, נס קפה קר עם חלב סויה בצד, משקאות ללא קש כי זה... בעיננו מוצר מיותר שהולך לאשפה). הירקות והסלטים טריים, התיבול קולע, הלחם חם וטרי, גוגל המנות סביר, אם כי בגיזרת המתבלים והממרחים יש מקום לקצת יותר נדיבות. אציין לטובה את ארוחת הבוקר הטבעונית ואת עוגת הגבינה הטבעונית. מאד קלעו לטעמנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maayan - תמונה
Maayan מבקר מתחיל
נוראית!
1.3
06/08/17

אני יותר משמחה להמליץ ולפרגן למקומות נעימים וטובים ששווה להיות בהם. לצערי זה ממש לא קפה קפה בקרית טבעון. המלצרים נחמדים אבל לא תמיד ערניים למה שקורה בקפה או לצרכים של הלקוחות ויותר מזה,... מנהל המקום הוא טיפוס מאוד לא חביב ומתייחס בצורה מחפירה ממש ללקוחות. בפעם האחרונה שישבתי שם, כנראה שמאוד עיצבן אותו שבחרתי להזמין לחם עם תוספות ולי כמובן לא היתה בעיה לשלם עליהם. חייבת לציין שבדרכ יושבת שם ומזמינה אוכל ובכלל מגיעה לחשבון גבוהה. אף פעם לא אהבתי את המקום באופן מיוחד אך הוא היה אסטרטגי מבחינת מיקום לפגישות ארעיות או ימי עבודה. קיבלתי חצי כפית של תוספת שמנת וכשביקשתי שלפחות ימלאו את הצלוחית ברמה שראויה לאכול ממנה, המנהל אמר באופן נחרץ למלצרית, ובאופן שבו אני כמובן יכולתי לשמוע, ככה אנחנו מגישים, זו הכמות , ואם היא תרצה עוד היא תשלם עוד. מיותר לציין שהוא לא ניגש אלי להסביר, לבדוק, לשאול, זאת למרות שביטלתי את ההזמנה. אחרי כמה דק' קמתי והלכתי. אם זה היה קורה פעם אחת, מילא, אך לצערי זה מקרה שגרתי של המקום. הוא לא נעים, אוירה מאוד מזמינה ותודעת שירות נוראית!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eyal - תמונה
Eyal מבקר מתחיל
על אף הפתיחה המחודשת, המקום פשוט מגיש אוכל לא טעים
1.3
04/03/17

היינו 13 סועדים, כולל ילדים, בערב שישי כשלא היה עומס יוצא דופן. לקח מעל שעה להוציא את כל המנות העיקריות, כששתי סועדות קיבלו את המנה שלהן לאחר שכולם סיינו לאכול. אחת מהן הייתה בכלל לא מה... שהוזמן. ההמבורגרים שלהם זוועה. הבשר היה עשוי יתר על המידה והלחמניות, אולי כדי להסתיר את חוסר הטריות, מעוכות ממצנם. המנות עם קרם קוקוס וקארי חסרות טעם עד חמצמצות. לא משנה כמה התלוננו באיפוק, מנהלת המשמרת או בעל הבית לא באו אלינו. שורה תחתונה, על אף הפתיחה המחודשת, המקום פשוט מגיש אוכל לא טעים, בשירות לא יעיל וטוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
judy - תמונה
judy 48 ביקורות
חסר טעם
3.0
25/06/16

הזמנו ארוחת בוקר ושקשוקה, לצערי הם לא היו משהו די חסרי טעם, התאכזבנו כי אנחנו מבקרים מדי פעם בסניפים של קפה קפה והאוכל והשירות די טוב, בסניף הזה פחות וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קיפי - תמונה
קיפי 5 ביקורות
לדעתי לא נעים, ללא שירות, אוכל בינוני ומחיר כמו כולם-מנסיוני לא הייתי מגיע לבית הקפה הזה
1.0
20/05/16

ארוחת הבוקר לוותה בזבובים שלא יודעים איך לצאת ואף אחד לא מחסל אותם במנורה כחולה פשוטה לטעמי חביתה בארוחת בוקר יבשה ושרופה, לא, כזו חביתה לא מגישים ולא ממתינים שאבקש להחליף סלט בארוחת... בוקר היה טעים אך צנוע בגודלו. לדעתי המלצרית ללא התלמדות שלא מבינה מה זה לתת שירות, להקשיב. קפה שמוגש כשלא רוצים אותו (ראה פרק מלצרית) לפחות בת הזוג הייתה נחמדה, נו טוב, בחרתי בעצמי. בפעם הבאה אסע קצת רחוק למקום אחר. (כן, הדלק שווה את איכות הארוחה והשירות).

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

1
מומלץ לארוחה עם חברים
1
מומלץ לפגישה עסקית
1
אווירה רגועה
1
מומלץ לארוחה עם ילדים
0
מנות נדיבות
0
נוף מדהים
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 04-9830883

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה