הלוואי ולא הייתי מגיע לזה... כך - "חולפת תהילת עולם".
כלקוח וותיק וחוזר במשך מספר שנים, נהגתי עד עתה (ובלשון עבר) להנות מהאוכל בטמפופו בת ים,
שבאחריות *** - בעלת הבית, בין בישיבה...
במסעדה
בטיילת, ובין בתקופת הסגרים - בהזמנה טלפונית ובהגעה אישית מרחוק כדי לקחת את ההזמנה.
כך גם נהגתי להביא לידיעת בעלת הבית מדי פעם, באופן ישיר ובלתי אמצעי, את התרשמותי - הן לטובה והן בעניין ביקורת ככל שהייתה כזו.
ביום שבת ה-20.3.21, ביצעתי הזמנה טלפונית,
ובשעות אחר הצהריים הגעתי וקיבלתי לידיי את ההזמנה, שכללה כבדרך כלל ובין היתר קומבינציית סושי דר' ניסים וג'ונקו ואף שניצלונים בשומשום.
להפתעתי הרבה, עם ההגעה הביתה התברר לי כי
הפעם האוכל היה גרוע ביותר, חרוך וטפל.
מאותו הרגע, במשך שלושה ימים, ארבע (4!) פעמים פניתי למסעדתי טלפונית, הזדהתי, השארתי את מספר הטלפון שלי וניסיתי לשוחח עם בעלת הבית - אך ללא
הועיל.
כל הפניות נענו בסיסמאות, בלך ושוב, ובאישור כי כל הודעותיי אכן נמסרו לבעלת הבית.
גם פנייה דיסקרטית ופרטית לבעלת הבית בפייסבוק, בה הבעתי את תהייתי בעניין, נקראה אך "זכתה" להתעלמות.
אני אוכל במסעדות רבות, אך ביחס מזלזל כל כך מבעלת הבית כלפי לקוח - טרם נתקלתי.
מיותר לציין, שלמסעדת טמפופו - לא אגיע יותר, וכך אמליץ גם לחבריי.