נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9444091 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בשרים בירושלים

גריל בר - Grill Bar בירושלים
ירושלים
מסעדת בשרים
אנטריקוט בירושלים
ירושלים
מסעדת בשרים, כשר בד"ץ
הרווי'ס בירושלים
ירושלים
מסעדת בשרים, כשר למהדרין
רודריגז בירושלים
ירושלים
מסעדת בשרים, כשר למהדרין
הזמן שולחן
מלה בר בירושלים
ירושלים
מסעדת בשרים
החברים ירושלים בירושלים
ירושלים
מסעדת בשרים, כשר למהדרין
הזמן שולחן

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

90 ביקורות וחוות דעת על מודרן, מוזיאון ישראל

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
nuni6621 - תמונה
nuni6621 מבקר מתחיל
המסעדה הכי טובה בירושלים
5.0
02/09/23

אוכל מצויין מקום נקי חניה חינם ,עסקית משתלמת אין ספק שנחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורה - תמונה
אורה 2 ביקורות
לא פחות ממעולה. האוכל, השירות
5.0
12/11/21

היינו כאן בארוחת צהריים. האוכל היה מעולה. ברוחב לב. ובבגשה היתה פשוט יפהפיה. אכלנו קרפצ'יו סלמון שראינו בפרסום הפייסבוק של המסעדה- מעולה ושניצל שלא יכולנו לסיים. החלטנו להתפנק ולקחנו 2... כוסות יין לבן שהם קוראים לו יין הבית והיה קר ומצויין. המסעדה הזו פתחה באיחור אחרי הקורונה כי הם יושבים בכניסה למוזיאון. ממש מצויינת. היא אלגנטית לא ברעש והלכלוך של השוק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילנית - תמונה
אילנית מבקר מתחיל
מסעדה מומלצת ליארוע
4.8
22/09/19

אנו משפחה מהצפון והחלטנו שאם אנחנו מביאים את משפחתנו לחגוג בר מצווה בירושלים, חשוב שנבחר מסעדה איכותית לסיום היום ולכן בחרנו במסעדת מודרן. זו היתה המסעדה הראשונה שראינו ולאחר בדיקת... מסעדות שונות, סביבה ומחירים, בחרנו במודרן ואנו מאד שמחים על כך. לאורך כל הדרך הרגשנו שאנו בידיים מקצועיות, תמי ליותה אותנו, היתה זמינה לכל שאלה ונתנה המון עצות טובות. מיקום המסעדה מאד נח וייחודי ועניין החנייה אף מוסיף לכך. המסעדה מעוצבת בצורה נעימה ואלגנטית. המרפסת מאפשרת פרטיות בעת האירוח. הצוות אדיב ומקצועי. הכל היה מסודר, מאורגן ובטוב טעם. המנות טעימות מאד ומוגשות בצורה נאה . המזנונים עבדו בצורה יפה ואורחינו התפעלו מאד מהטעמים. בטרם הארוע היה לנו חשש שמא לא נקלע לטעמם של האורחים אך הסתבר שהמנות היו טעימות לכל - לבוגרים ולילדים. גולת הכותרת היתה הקינוח המעולה שהוגש בצורה נאה . בסיכומו של דבר מסתבר שעלות המנה הולמת את התמורה ומסעדת מודרן היא בחירה מעולה לסיום יום גדוש בכותל. המסעדה אפשרה אוירה נעימה וטעימה. המנות היו קלילות וטעימות מאד והתאימו בדיוק למתבקש בסיום יום כה עוצמתי. חשוב היה לנו לבחור מסעדה שתשרה אוירה טובה, שלא תהיה המונית ושאורחינו יצאו בתחושה שהיה להם נעים וטעים ואכן כך היה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
יפעת נווה - תמונה
יפעת נווה מבקר מתחיל
מומלץ בחום!!!
5.0
22/07/19

את מסעדת מודרן הכרתי כמקום נפלא לארוחת צהרים וכשעמדנו לערוך אירוע משפחתי רב משתתפים, היה לי ברור שזה המקום הטבעי בו נרצה לחגוג. ולא התבדינו - האירוע הפך למושלם בזכות צוות המסעדה המופלא... שדאג לכל פרט. האוכל היה טעים ביותר וכולם ליקקו את האצבעות, האווירה מדהימה ונעימה בצורה יוצאת דופן, המיקום מצויין (והנוף עוצר נשימה) ובכל רגע נתון היה מי שבדק שהכל מתנהל כשורה ושכולם מרוצים. התשבוחות שקיבלנו לאחר מכן מהמוזמנים, הוכיחו לנו שהצלחנו מעל ומעבר בבחירת המקום. תודה מודרן, נתראה שוב בקרוב :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Joya - תמונה
Joya מבקר מתחיל
חוויה בלתי נשכחת
5.0
21/05/19

חגגנו במודרן מסיבת בר מצווה ובת מצווה לשני ילדינו, עם כ- 220 מוזמנים מתוכם כ- 80 ילדים. צוות המקום עשה כל מאמץ להגשים את הבקשות והמשאלות שלנו ביחס לאירוע, אף שחלקן לא היו שגרתיות.... התרשמנו מאד מהמקצועיות הרבה ומהניסיון הגדול של חברי הצוות, אשר לא הותירו דבר ליד המקרה וסייעו לנו להפיק אירוע נפלא. זכינו למחמאות מאורחינו על האוכל הטעים שהוגש ברוחב לב ובצורה נאה, וכן על השירות האדיב במקום. תודה רבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

27
אווירה יוקרתית
22
מנות נדיבות
20
מומלץ לארוחה משפחתית
19
אווירה רגועה
13
מומלץ לארוחה עם חברים
11
אווירה של חגיגה
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 02-6480862

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה