נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9442843 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בתל אביב

אגאדיר  בתל אביב
תל אביב
מסעדת המבורגרים
הזמן שולחן
BBB  בי בי בי רמת החייל תל אביב בתל אביב
תל אביב
מסעדת המבורגרים
הזמן שולחן
פיצה פצה בתל אביב
תל אביב
פיצריה
ג'ויה רמת החייל בתל אביב
תל אביב
מסעדה איטלקית
הזמן שולחן
מסעדת בוברסא- ביסטרו ים תיכוני בתל אביב
הזמן שולחן
נייט שיפט בתל אביב
תל אביב
פאב-בר, כשר

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

28 ביקורות וחוות דעת על מוזס

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Tal - תמונה
Tal 314 ביקורות
ניטרלי
3.0
12/01/20

הגענו למסעדה 2 חברות אחרי מספר שנים שלא ביקרנו במוזס. המגוון הצמחוני יחסית מצומצם - הזמנתי את הטבעוני שלהם עם צ'יפס. ההמבורגר עצמו היה נחמד, אבל קצת גרגירי ועם מרקם מתפורר. הצ'יפס היה... די יבש ופושר, ולקח לאוכל המון זמן להגיע, ביחס לכמות הסועדים במסעדה. לא התלהבנו במיוחד. מבחר הקינוחים היה מצומצם, והזמנו פונדנט שהיה נחמד, לא יותר מזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shai - תמונה
Shai 109 ביקורות
המבורגר סבבה
4.3
11/01/20

אתמול היינו 6 אנשים. 3 לקחו המבורגר קלאסי 300 וממש נהנו. אני לקחתי המבורגר אנטריקוט מקסיקני, כי אוהב לנסות קצת שינויים. זה היה 200 גרם עם צ'ילי קון קרנה וטבעת בצל ומגיע עם תוספת. היה... סבבה, לא וואו. האחרים שלקחו 300 קלאסי נהנו הרבה יותר, וגם קיבלו יותר בשר. נחמד לנסות שינויים, אבל חושב שהקלאסי הכי טוב והכי משתלם. ה-2 האחרים לקחו שניצל וסלט קיסר ואמרו שהיה לא רע. מה שהיה טוב זה הראשונות. הזמנו כרובית בטחינה מעולה, טבעות בצל פריכים וטעימים ונאגטס נחמד. השתמשנו גם באפליקציה שנתנה לנו 15 אחוז הנחה, שזה היה משתלם. השירות של בן המלצר היה אדיב, וסך הכל העברנו ערב משפחתי נחמד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoav - תמונה
Yoav מבקר מתחיל
נשארנו רעבים.
1.0
06/10/18

ביצעתי הזמנה באינטרנט, ההזמנה אושרה ונכתב באפליקציה שההזמנה בהכנה. 20 דקות אחרי ההזמנה התקשרו אלי והודיעו שהייתה טעות בהזמנה ושהם דורשים תוספת של 50 שקלים. אני מזמין אוכל כבר שנים... (והזמנתי המון ממוזס על אף שהאיכות שלהם מאוד ירדה לאחרונה) ובחיים לא קרה לי דבר כזה. לשמחתי יש המון המבורגריות טובות יותר באזור שמכבדות את ההזמנות שלהן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 314 ביקורות
אכזבה!!
2.0
05/04/18

הגענו למסעדה 2 חברים אחרי תקופה ארוכה שלא ביקרתי שם. מאז שנרכשו ע"י bbb חששתי שהאיכות תרד, ועכשיו חזרתי לבדוק. הזמנו שנינו ארטבורגר כל אחד ומנת וודג'ס אחת לשנינו. בגלל שהגענו בפסח,... ביקשתי במפורש לחמניית פסח ושלא יהיו דברים חמץ במנה. על ההמבורגר הזמנתי טופינג של קריספי שאלוט. האוכל הגיע: אחרי ששמתי את הקריספי שאלוט והתחלתי לאכול, ידיד שלי תהה האם הוא חמץ או לא. קראתי למלצר ובסוף הסתבר שהקריס0י שאלוט חמץ והמלצר לא טרח לעדכן אותי בזה. החזרתי את ההמבורגר אחרי שניקו ממנו את הקריספי שאלוט, רק שהחזירו אותו בלחמנייה רגילה (לא כשל"פ). עוד פעם החזירו את המנה למטבח. בסוף ההמבורגר הגיע אליי קר אחרי כל הסיבובים האלה ולא היה טעים בכלל. שינו את המתכון וההמבורגר יבש וחסר הטעם המיוחד שהיה לו פעם. בקיצור - אכזבה!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שני - תמונה
שני מבקר מתחיל
ממליצה לכל מי שרוצה להנות מהאוכל ולהיות שבע כמו שצריך
4.5
07/03/18

הזמנתי המבורגר הבייתה take away עם צ׳יפס, בתור מנה שפעם בשבוע אני מאפשרת לעצמי משהו שלא בתפריט אז אני מצפה כלכך בהתרגשות כמו ילדה קטנה, זה הגיע תוך 40 דקות, נהנתי מכל ביס התוספת אננס... חריף פשוט מושלמת הכל היה מסודר והציפס היה עוד חם וקריספי, תודה על החוויה הזאת!!!! נהנתי מאוד! כמובן שאזמין גם בשבוע הבא!

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

12
מומלץ לארוחה עם חברים
10
תפריט מגוון
8
מומלץ לארוחה עם ילדים
6
מומלץ לארוחה משפחתית
5
מנות נדיבות
5
אווירה רגועה
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 03-6494747

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה