נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9444050 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד בתי קפה בתל אביב

קפה לנדוור בתל אביב
תל אביב
בית קפה
הזמן שולחן
לורנץ ומינץ בתל אביב
תל אביב
בית קפה, כשר
קפה פיירוז בתל אביב
תל אביב
בית קפה
בראסרי 18 בתל אביב
תל אביב
בית קפה, כשר
מקס ברנר בתל אביב
תל אביב
בית קפה

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

20 ביקורות וחוות דעת על ג'רמייה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Lizzy - תמונה
Lizzy 45 ביקורות
חזרנו ונמשיך לחזור לג'רמיה
4.5
19/08/17

חזרנו לבית הקפה אחרי שנה בדיוק (לגמרי במקרה...). ושוב נהנינו מאד מהאוכל. הזמנו פיצה אנטיפסטי שהיתה נפלאה ומומלצת מאד. מעניין לציין, שהפיצה אינה עגולה אלא מוגשת כמנה מוארכת, על בצק... אוורירי עם מגוון ירקות שמפוזרים עליה בנדיבות. מומלצת מאד !!! בנוסף הזמנו קרוק מאדאם, שהיתה נחמדה, אבל פחות מושקעת, והגיעה בליווית סלט ירוק בתיבול מצויין. לקינוח הזמנו כנאפה נפלא, עם גבינה שנמסה בתוכו. "תקרית שירותית" קטנה: עם ההזמנה בעלי ביקש גם מים. המלצרית הביאה כוס אחת בלבד, במקום שתיים כנהוג. זה היה מוזר, ומעיד על חוסר ניסיון ותודעת שירות. בעלי העיר על כך למלצרית והיא כמובן התנצלה, ומייד הגיעה כוס מים נוספת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lizzy - תמונה
Lizzy 45 ביקורות
מנות מצויינות. שירות מהיר. מומלץ !
4.3
05/08/16

הגענו בששי בערב לארוחה קלה. הזמנו ארטישוק על הפלאנצ'ה, מנה מיוחדת וטעימה מאד. המנה לא גדולה , ומתאימה כמנה ראשונה, לפני העיקרית. בנוסף הזמננו סלט קינואה, שגם הוא היה טוב מאד. המנה... הגיעה עם כמות נדיבה של לחם מלא וחלה . כשביקשנו בנוסף גם חמאה, קיבלנו כמות נדיבה בקערית. השירות היה מהיר במיוחד. מומלץ מאד !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
התעלמות מוגזמת
1.0
05/08/15

לצערי איני יכולה לכתוב ביקורת על האוכל בג'רמיה. הגענו זוג בשעת ערב וישבנו בפנים כדי להימנע מאיזור העישון. היינו היחידים בפנים. מלצרים שונים חלפו על פנינו במשך רבע שעה (!) והבטיחו שמיד... ייגשו אלינו. משלא ניגשו, קמנו ועברנו למתחרים ממול. יופי של יחס. לא נשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
10/08/2015
אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שחוויתם בעת ביקורכם אצלנו. אנחנו בג׳רמייה, משקיעים זמן ומאמצים רבים בכדי להעניק ללקוחותינו את השירות, היחס והאוכל המעולה שבהם אנו ידועים ועל כך יעידו אלפי הלקוחות שמגיעים אלינו מדי שבוע. על מנת שנוכל ללמוד ולהשתפר מהמקרה, נשמח לקבל את יום ושעת הביקור. כמו כן, נשמח מאוד לקבל את פרטייך ולהזמינך לחוויה מתקנת אצלנו. תודה ג'רמייה
סופיה - תמונה
סופיה 61 ביקורות
רמה נמוכה של אוכל
2.5
20/10/14

הזמנו מקום לחמישה והגענו בשעה שאמרו לנו להגיע! כשהגענו המארחת טענה שאיחרנו בחצי שעה ושאין כרגע מקום- ממש לא נכון! חיכנו עוד 20 דקות ואז נכנסנו. הושיבו אותנו בחוץ האוירה שם מאוד נחמדה... מבחינת השירות והאוכל הייתה אכזבה גדולה! אתחיל בזה שהמלצרית הזמינה רק 4 מנות מהמטבח (במקום חמש), זה היה די מבאס כי כולם חוץ מאחת קיבלו את האוכל שלהם... אני הזמנתי את הניוקי-הרגיש לי שלא עשוי במקום וגם לא בושל מספיק-היה קצת קשה אפילו. הקרוק מדאם-טוסט פשוט של גבנ"צ עם ביצת עין מעל- יבש ומאכזב. וגם נשמעו תלונות על ארוחת הבוקר- איך אפשר להרוס ביצה מקושקשת? אז לסיכום חוץ מהאוירה התוססת התל אביבית-אין שם הרבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
נוי - תמונה
נוי 27 ביקורות
טעיםםם
4.3
22/05/13

אכלתי במסעדה עם בן זוגי, הזמנתי את המנה של הכבד עם הפירה מנה מעולה, גדולה וטעימה ממש! האווירה חמימה וביתית, שתינו בירות מהחבית, השירות קצת איטי. שווה ביקור

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

1
מנות נדיבות
0
קינוחים מעולים
0
אווירה עממית
0
ארוחת בוקר מעולה
0
אווירה כפרית
0
אווירה של חגיגה
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 077-7931840

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה