נגישות
נגישות
טלפון ראשי 03-6417641

עוד מסעדות בתל אביב

ג'ירף אבן גבירול תל אביב בתל אביב
תל אביב
מסעדה אסייאתית
הזמן שולחן
אגאדיר  בתל אביב
תל אביב
מסעדת המבורגרים
הזמן שולחן
שולחן הקצב בתל אביב
תל אביב
מסעדת בשרים
הזמן שולחן
יוליה בתל אביב
תל אביב
מסעדת דגים
הזמן שולחן
וואי וואי וואי בתל אביב
תל אביב
מסעדה מרוקאית, כשר
פוזיטינו בתל אביב
תל אביב
מסעדה איטלקית, כשר

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
1.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

35 ביקורות וחוות דעת על אקיקו סושי בר

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
רוני - תמונה
רוני 31 ביקורות
יקר, לא טעים ולא נעים.
1.0
12/12/16

"יקר, לא טעים ולא נעים", כך הגדירו 4 אורחיי את החוויה. ארוחת ערב שישי החגיגית, הסתיימה במפח נפש. מאחורי אתר אינטרנט מדהים ביופיו ומושקע במיוחד, מסתתרת סושייה שכונתית גרועה שאין בה אפילו... שולחן אחד שניתן להסב סביבו. חלל הסושייה הקטן מורכב ממטבח ובר קטנים. מי שאינו חפץ למות מקור סביב שולחן ברחבה החשופה ומוכת הרוחות של 'מרכז שוסטר' יאלץ להצטופף סביב דלפק המתאים לכ-10 לקוחות. נסו אתם לשבת על כיסאות הבר הלא נוחים בעלי 'חצי משענת גב' לארוחת ערב שישי חגיגית שתוכננה ל-5 סועדים ותצטערו על כך. מדוע לא מזהירים לקוח בעת ההזמנה הטלפונית שאין מקום ישיבה בסיסי??? היה קר מאוד גם בפנים. הרוח הייתה כה חזקה שגם דלת הזכוכית הכבדה ב"מסעדה" לא עמדה בעומס וסירבה להיסגר. (תנורים אינם יעילים בשטח פתוח כשהרוח הקרה מכה בחוזקה). המזון שהוגש היה מתחת לכל בקורת. מרק המיסו היה מלוח. ה'אגאדשי טופו' וה'איקה קלאמרי', סוג של טמפורה, צופו בבלילה סמיכה וגסה. הטופו היה גס לאכילה וחתיכות הקלאמרי המיניאטוריות התכווצו ואבדו להן בתוך מעטפת בצק עבה, לא פרופורציונלית וספוגת שמן שפשוט התנפחה והתפרקה. האורז ב-3 רולי ה'קטרפילר סלמון' היה לח מאוד ויחד עם הדג המלפפון והאבוקדו הפך לעיסה דביקה בלתי אכילה. מזל שהחמוצים הטובים הצילו במעט את כבוד המקום. התנצלתי בפני אורחיי שלעסו במהירות את שהיה אכיל, ויתרו על המשך התענוג למרות שלא שבעו. ויתרנו על משקאות או קינוח ונמלטנו מהמקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ILIAM - תמונה
ILIAM מבקר מתחיל
... 110 ש"ח לשני רולים ומיסו סופ ממוצעים לגמרי
2.0
19/07/16

יקר בצורה מגוכחת . נכנסתי ל 20 דקות עם הבן הקטן שלי ,הזמנו סלמון אבוקדו רול, מרק מיסו, ושאלתי אם יש ספייסי טונה רול , נאמר לי שכן , ביקשתי אינסייד אאוט ושאלה אם אני רוצה עם זה משהו... אמרתי כן מלפפון או בצל ירוק. ביקשתי למהר והכינו לי בתוך 5-10 דקות . כשקיבלתי חשבון ... זה הפירוט רק של הספייסי טונה רול: טקאמאקי 33.00 ש"ח , I.O. עוד Inside Out +6 ש"ח , על השפריץ רוטב + 1 ש"ח , בצל ירוק +3 ש"ח ומלפפון +3 ש"ח , מבינים ? 46 ש"ח = $12 על רול של טונה עם דגימה דקיקה של בצל ירוק קצוץ ומלפפון ושפריץ רוטב חריף. גם לא עושים ספייסי טונה ככה אבל זה כבר לא חשוב. יצאתי וראיתי את הפירוט בבית התקשרתי לאקיקו והיא הסבירה שהרול יותר גדול אבל כן היו צריכים להגיד לך על התוספות... בקיצור 33 ש"ח בסיסי על טונה ואורז כל השאר לא כלול. תתביישי !

עוד פרטים
הוספת תגובה
רימה - תמונה
רימה מבקר מתחיל
אוכל ושרות מאכזב
1.0
25/12/15

אוכל ושרות מאכזב. סושי היה מאורז מוד קר. השתיה לא היגיע. מנה של נודלס קטנה. לא מוממלץ. בעיקר שליד יש שרונה מרקט עם מגוון רחב של אוכל לעולם לא יצאתי ללא השארת טיפ - זה בפעם ראשונה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ayelet - תמונה
Ayelet 2 ביקורות
בזבוז זמן וכסף
2.5
26/11/15

מחירים מופקעים ללא כל הצדקה - מנת סושי צמחוני שיש בה פחות מכוס אורז פלח מלפפון ופרוסת אבודקו - עלתה 98 ש"ח. זלזול באינטילגנציה. 4 כוסות יין מבקבוק שאפילו לא זכינו לראותו (או את התווית... שלו) 168 ש"ח - אני מוכנה להמר שזה ייו שעולה 20 ש"ח בסופר. בזבוז כסף ומקום לא ראוי. חסכו לעצמכם את הבושה הזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלי גולן - תמונה
שלי גולן 4 ביקורות
אכזבה קשה
2.0
22/11/15

שירות חובבני.ללא ניסיון בכלל. המלצרים שוכחים דברים, לא יודעים להסביר את התפריט. ביקשנו לעבור למקום אחר למרות שהזמנו ברחבה. המלצר טען בתוקף שהכל מוזמן אך במהלך השעה וחצי שישבנו שם הגיע... רק שולחן אחד. הבר היה ריק והשולחנות מסביבנו גם. ביקשנו שיכוונו אלינו את החימום לאחר שישבנו בחוץ והיה קר.המלצר אמר שזה לא אפשרי כי זה היה מכוון לשולחן אחר. אוכל- הצליחו להרוס סלט וואקמה.סושי מטוגן היה מטוגן מידי. לא שווה אפילו את הגרופון שקנינו

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

0
קינוחים מעולים
0
אווירה עממית
0
ארוחת בוקר מעולה
0
מנות נדיבות
0
אווירה כפרית
0
אווירה של חגיגה
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 03-6417641

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה