נגישות
נגישות
טלפון ראשי 03-6205051

עוד מסעדות איטלקיות בתל אביב

פיאצה גרנדה בתל אביב
תל אביב
מסעדה איטלקית, כשר
הפיצה בתל אביב
תל אביב
מסעדה איטלקית
נונו מימי רמת אביב בתל אביב
תל אביב
מסעדה איטלקית
אוליברי בתל אביב
תל אביב
מסעדה איטלקית
הזמן שולחן
אמורה מיו בתל אביב
תל אביב
מסעדה איטלקית
גוסטו  בתל אביב
תל אביב
מסעדה איטלקית

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.5
שירות
2.5
אווירה
2.5
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

109 ביקורות וחוות דעת על קנטינה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
talevi6564 - תמונה
talevi6564 מבקר מתחיל
זועה! שירות מבייש ומחפיר!
1.0
11/11/19

בדרך כלל אני לא בעד שיימינג וכאלה, אבל סורי הפעם לא יכולה להישאר אדישה וחייבת לשתף אתכם! אתמול התקשרתי בשעות הצהריים למסעדת קנטינה בתל אביב והזמנתי שולחן לשלושה אנשים למרפסת על שם טל... לוי לשעה 21:30, סמוך לשעה 22:00 התקשרתי להצטער ולומר שנרדמתי ושאני בדרך ושאלתי אם זה בסדר. המארחת ענתה לי שכן. תזכרתי אותה רק שהשולחן שהוזמן הוא לבחוץ והיא ענתה שאין בעיה עם זה. אחרי כמה דק׳ הגעתי למסעדה חיכיתי בכניסה ואף אחד לא ניגש אלי, התקדמתי לעבר המסעדה ושאלתי בנימוס איפה המארחת, אמרתי לה שיש לי הזמנה. עברתי שניים או שלושה אנשים לפני שהגעתי למארחת שהתכוונה להושיב אותנו בפנים. ניגשתי אליה ואמרתי לה שהזמנתי מקומות לאזור המרפסת ואפילו דיברתי איתה לפני כמה דק׳ בטלפון. הבחור שעמד לידה התפרץ לשיחה ואמר לי שאני מדברת שטויות ושהזמנתי מקומות לבפנים ובגלל ״אנשים כמוני״ הוא עושה בדק בית וממש עמד על כך שהזמנתי מקומות לבפנים. אוקיי עניתי לו אם אתה עושה בדק בית אז בטח השיחות איתי מוקלטות לא? וגם יכול להיות שחלה טעות ולא שמתם לב אבל השולחן שלי הוזמן לבחוץ. והתשובה שלו נחשו מה? סילק אותי מהמסעדה ופתאום החליט שאין לי בכלל מקום במסעדה! חשבתי שהוא צוחק איתי אז חייכתי ושאלתי אותו למה אתה עצבני? בוא ונמצא פתרון. והוא ענה שהפתרון הוא שאצא מהמסעדה! לגיטימי לא? אז באמת יצאתי מהמסעדה והדבר הראשון שעשיתי זה לפתוח גוגל וקראתי עליו אינספור כתבות אפילו באחת כתוב שהוא העיף חולת סרטן מהמסעדה כי ביקשה לשבת במרפסת בגלל שצריכה אוויר. התקשרתי לספר לחברים שהשיבו בתשובה שזה ממש ידוע ולא חידשתי להם כלום. אז אני שואלת (למי שכבר מכיר ושמע) מי אתם אותם האנשים שאוכלים אצלו?? מי אתם אותם האנשים שעובדים איתו?

עוד פרטים
הוספת תגובה
נגה - תמונה
נגה 3 ביקורות
נהדר! טעים ביותר
5.0
04/09/19

היה טעים ברמות, מפתיע, מיוחד, מלצריות יעילות מקצועיות ונחמדות ממש, אפילו מוזיקה שאהבנו. חוויה שנחזור עליה ללא ספק!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roy - תמונה
Roy מבקר מתחיל
קנטינה היא מסעדה לביקור חד פעמי כדי לומר שהיית.
3.5
23/03/18

ביקרנו בקנטינה בשישי בערב,הגעתי סקפטי ומלא בביקורות רעות שקראתי. הגענו בשעה שש מיד קיבלנו שולחן במיקום נהדר וקיבלנו שירות מצוין,מדגיש כי זו מלצרית אחת בודדה שפשוט הייתה... מהירה,ידענית,ממליצה ומגדילת ראש. אוכל טעים להפליא מדויק ופשוט,המחיר לא מצדיק ולא יוצדק לעולם,יין שנקנה ב71 שקלים לא יוכל להימכר ב450! שניצל ב91 שקלים? על אמת? בשורה התחתונה-מסעדה נהדרת עם מיקום מדהים,ממליץ לשבת במרפסת המנות אומנם יקרות אך מגיעות ענקיות וטעימות. לסיום קנטינה היא לא מסעדה שגרמה לנו להתרגש ולרצות עוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביב - תמונה
אביב 4 ביקורות
תודה!
1.0
14/10/17

בני הזמין מקום בטלפון ביום שישי בערב לשבת בצהריים ה- 14.10.2017 ל-3 אנשים. נקבעה לו השעה 14:00 על ידי עובדת במקום. הגענו למקום כמה דקות לפני השעה המיועדת. התקבלנו על ידי מנהל המשמרת... מבלי להקדים שלום אלא ישירות ב"אין לי מקום!" בוטה. כשבני אמר שהזמין מקום ערב קודם, הוא נענה: "לפי צורת הפנייה שלך אני כבר מבין שזה לא נכון", איזה לא נכון??? מאיפה הוא יודע שזה לא נכון? כנראה שהמקום הובטח למישהו "חשוב" או "מוכר", והכי נוח היה לו להפוך את מי שעומד מולו לשקרן. כעסתי, ושאלתי מדוע הוא הופך את בני לשקרן. הוא שתק ואז טרק בפנינו את הדלת כשהוא - דווקא הוא - מחנך אותנו: "תדבר יפה ותגיד לאמא שלך שלא תצעק עליי." אין לי אלא להודות לו שזרק אותנו כיון שהלכנו למסעדה אחרת ששמה את קנטינה בכיס הקטן!

עוד פרטים
הוספת תגובה
כלבי - תמונה
כלבי מבקר מתחיל
טעים מאוד וחגיגי
4.5
12/12/16

חוות הדעת הגרועות פה ממש מפתיעות. אוכל מצויין, אווירה נהדרת, יוקרתית, אבל לא פלצנית. מחיר ממוצע לסועד 100-150₪, מומלץ גם לזוג וגם למשפחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

3
מנות נדיבות
2
מומלץ לארוחה משפחתית
2
אווירה יוקרתית
1
מומלץ לארוחה עם חברים
0
קינוחים מעולים
0
אווירה עממית
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 03-6205051

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה